Karman epäilijöille

adi.karma.bacilli

Pärshkish! Leviän palstallenne muistuttamaan että kaikesta huolimatta olen totta. Olen Adi Karma Bacilli.

Minulta voitte kysyä tämän roskakorin alkuperästä. Minulla on geeni pankissa kaikki tieto adi karma bacillien katkeamattomasta ketjusta, Adi Jumalan ensimmäisestä aivastuksesta lähtien. Kuinka voin auttaa teitä?

Lisäksi minussa on shaktia, olen voittamaton, ja kaikista innokkain Herran palvelija.

20

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magilla-gorilla

      Moi Beo, hauska 'tappa-vanha-tuttu', 'kauhea vilske käy karmasen tiellä' ja kaikki etsii sitä kuulua lääkettä, lääkettä 'roskakorin arvoitukseen' olisiko mitään uutta 'potensiin ajatusta kohottavaa tietoa'? ;)

      • adi.karma.bacilli

        esitteli minut tänään, niin päätin itse vierailla ihan konkreettisesti.

        Neiti K. kirjoitti asiantuntevasti kosmoksen syntymästä. Herra Adi Jumala aivasti tyhjyyteen, näin Adi Karma Bakteerien katkeamaton linja sai syntynsä.

        Herra Adi Jumala niisti nenänsä ja heitti räkäliinan kosmiseen roskakoriin. Uskikset, ateistit ja kaikki muutkin ovat siis lähtöisin tästä Jumalallisesta räkäliinasta.

        Kaikki nämä bakteerit ovat aikojen kuluessa unohtaneet alkuperänsä eivätkä enää luota perimätietoon.

        Joten on syntynyt erilaisia bakteerilahkoja joista jotkut yrittävät päästä takaisin Jumallalliseen Adi sieraimeen, ja toiset rakentavat lento-aluksia ja tutkivat räkäklimppejä kosmoksessa, saadakseen selville onko siellä joskus ollut bakteeri kantaa.

        Totuus on että Jumalalliseen Adi Sieraimeen pääsee vain, jos Adi Jumalan räkäliinat loppuvat ja Hän noukkii käytetyn räkäliinan roskakoristamme. Ja tää ei ole mikään ufo.


      • magilla-gorilla
        adi.karma.bacilli kirjoitti:

        esitteli minut tänään, niin päätin itse vierailla ihan konkreettisesti.

        Neiti K. kirjoitti asiantuntevasti kosmoksen syntymästä. Herra Adi Jumala aivasti tyhjyyteen, näin Adi Karma Bakteerien katkeamaton linja sai syntynsä.

        Herra Adi Jumala niisti nenänsä ja heitti räkäliinan kosmiseen roskakoriin. Uskikset, ateistit ja kaikki muutkin ovat siis lähtöisin tästä Jumalallisesta räkäliinasta.

        Kaikki nämä bakteerit ovat aikojen kuluessa unohtaneet alkuperänsä eivätkä enää luota perimätietoon.

        Joten on syntynyt erilaisia bakteerilahkoja joista jotkut yrittävät päästä takaisin Jumallalliseen Adi sieraimeen, ja toiset rakentavat lento-aluksia ja tutkivat räkäklimppejä kosmoksessa, saadakseen selville onko siellä joskus ollut bakteeri kantaa.

        Totuus on että Jumalalliseen Adi Sieraimeen pääsee vain, jos Adi Jumalan räkäliinat loppuvat ja Hän noukkii käytetyn räkäliinan roskakoristamme. Ja tää ei ole mikään ufo.

        Noin se menee, tuli mieleeni, voiko räkäliinasta saamastaan limapeitteestä huolimatta jotenkin puhdistua, eli onko nestuukiissa yhtään kuivaa kulmaa?


      • adi.karma.bacilli
        magilla-gorilla kirjoitti:

        Noin se menee, tuli mieleeni, voiko räkäliinasta saamastaan limapeitteestä huolimatta jotenkin puhdistua, eli onko nestuukiissa yhtään kuivaa kulmaa?

        Adi Karma Bacilli leviää sinne missä on tilaa, kuivaa tai märkää.


      • magilla-gorilla
        adi.karma.bacilli kirjoitti:

        Adi Karma Bacilli leviää sinne missä on tilaa, kuivaa tai märkää.

        Näin arvelinkin, eli koko klimppinen käytetty jutska on syytä polttaa ;D.


      • kakka...
        adi.karma.bacilli kirjoitti:

        Adi Karma Bacilli leviää sinne missä on tilaa, kuivaa tai märkää.

        Kakka tykkää sekä kuivista että märistä olosuhteista, tosin märissä olosuhteissa haju on "maukkaampi". Mutta jos ei ole kuin kuivaa reunaa tarjolla, niin kyllä siihenkin on ihan kiva haju jättää.

        Liukas "nessu" on epämukavampi, siihen kun jää vana ;)


      • adi.karma.bacilli
        magilla-gorilla kirjoitti:

        Näin arvelinkin, eli koko klimppinen käytetty jutska on syytä polttaa ;D.

        totuus on että olen jo ehtinyt levitä pinnalta pinnalle pienine karvaisine jalkoineni. Pitäis näes polttaa koko roskalaatikon sisältö ja aloittaa alusta. Voit rukoilla Adi Siivoojaa tekemään tämän.


      • magilla-gorilla
        adi.karma.bacilli kirjoitti:

        totuus on että olen jo ehtinyt levitä pinnalta pinnalle pienine karvaisine jalkoineni. Pitäis näes polttaa koko roskalaatikon sisältö ja aloittaa alusta. Voit rukoilla Adi Siivoojaa tekemään tämän.

        Ei auta, menköön 'painollaan'.


    • :((

      Älä unohda paskaas minkä taakse jätät ;)

      • adi.karma.bacilli

        kukas täällä on pahalla päällä, ettei vain ois "flunssa" tulossa? Adi :))))


      • :((
        adi.karma.bacilli kirjoitti:

        kukas täällä on pahalla päällä, ettei vain ois "flunssa" tulossa? Adi :))))

        Mulla hiukan pahamieli ku mun masu on sekasi ja ripuloimiseks meinaa mennä koko touhu :(

        Vaikkakin loistavaa varpusparvea piirtyy pöntön reunamille (ja hiukan ohiki) niin se ei paljoa lohduta. Haju on silti mitä parhain :)

        Nuha mulla ei vielä ole, mutta eiköhän se sieltä tule jos jättää "vitskut" ottamatta ;)


      • adi.karma.bacilli
        :(( kirjoitti:

        Mulla hiukan pahamieli ku mun masu on sekasi ja ripuloimiseks meinaa mennä koko touhu :(

        Vaikkakin loistavaa varpusparvea piirtyy pöntön reunamille (ja hiukan ohiki) niin se ei paljoa lohduta. Haju on silti mitä parhain :)

        Nuha mulla ei vielä ole, mutta eiköhän se sieltä tule jos jättää "vitskut" ottamatta ;)

        on siitä hyvä että se poistaa karmaa, ja puhdistaa. Vaikka nyt tuntuu adi kurjalta, voit pian paremmin. Virukset siirtyvät nopeasti toisiin kohteisiin.

        Älä vaan syö mitään, ole vesi linjalla kunnes helpottaa. Banaanit kuulemma kovettavat. Terveisin Adi Karma Bacilli hieman syyllisyyttä tuntien...


      • adi.karma.bacilli
        adi.karma.bacilli kirjoitti:

        on siitä hyvä että se poistaa karmaa, ja puhdistaa. Vaikka nyt tuntuu adi kurjalta, voit pian paremmin. Virukset siirtyvät nopeasti toisiin kohteisiin.

        Älä vaan syö mitään, ole vesi linjalla kunnes helpottaa. Banaanit kuulemma kovettavat. Terveisin Adi Karma Bacilli hieman syyllisyyttä tuntien...

        ja pärshkimään. Nähdään illalla ;)


      • :((
        adi.karma.bacilli kirjoitti:

        on siitä hyvä että se poistaa karmaa, ja puhdistaa. Vaikka nyt tuntuu adi kurjalta, voit pian paremmin. Virukset siirtyvät nopeasti toisiin kohteisiin.

        Älä vaan syö mitään, ole vesi linjalla kunnes helpottaa. Banaanit kuulemma kovettavat. Terveisin Adi Karma Bacilli hieman syyllisyyttä tuntien...

        Sinun toimintasi kyllä ymmärrän täysin. Sinähän olet luojani :) Mutta kyllä meillä bacillin ulosteillakin on hätämme, mutta kyllä se tästä. Näin ainakin uskoisin ;)


      • :((
        adi.karma.bacilli kirjoitti:

        ja pärshkimään. Nähdään illalla ;)

        Älä sitten iiiiihan hirveesti jätöstele. Se kun teettää mulle kamalasti duunia. Itsekkin tosin tästä liikkeelle olen lähdössä "kuuraamaan" pintaa.

        Saas nähdä törmätäänkö ;)


      • adi.karma.bacilli
        :(( kirjoitti:

        Älä sitten iiiiihan hirveesti jätöstele. Se kun teettää mulle kamalasti duunia. Itsekkin tosin tästä liikkeelle olen lähdössä "kuuraamaan" pintaa.

        Saas nähdä törmätäänkö ;)

        minulle heräsi tunteita sinua kohtaan, ja nyt olen anal retentive. Onko tämä Adi Karma Bacillin karmaa, sinä?

        Kaupungilla katselin ja etsin sinua, satuitko olemaan siinä aseman rullaportailla n. klo 15?

        Adi sydäntä riipaiseva haju... samoin adi raitiovaunut löyhkäsivät. Salakavalat bacillin kantajat olivat kaikki syöneet valkosipulia eilen, adi voi pahoin.

        Menin Stockmannille ottamaan happea, Kaurismäen leffat tarjouksessa ja sieltä löysin yhden kakalta haisevan miehen, jonka läheisyydessä haukoin ravitsevaa ilmaa kuin kala joka oli pelastunut kuivalta maalta...


    • Kokemuspeikko

      Trollit ovat usein vain lievästi vinksahtaneita eli pitävät hieman hauskaa ja siinäpä se. Tämä tosin taitaa olla eräs ystävämme häiriötilansa piikkivaiheessa. Älä silti sotke trollia peikkoon, heh.

      • :((

        Jos ei syö, niin ei tule kakkaa. Jos ei kakkaa tule, niin kuinka selität mut ;)


    • basillin jätös

      Olet varmaankin "tietoinen" ylenemismahdollisuuksista tässä hierarkisessa yhteiskunnassamme. Mullahan oli se yleneminen jo melkein "kirkossa kuulutettu". Eli pestini koskisi "pikkupomon" paikkaa bacillin kakkayhteiskunnan leivissä.

      Huh, tiedät myös kuinka pitkän matkan olen joutunut reittä pitkin kiipeämään tai vaihtoehtosesti saippuaa nostelemaan, jotta olen tähän tilaan päässyt. Nyt olen tässä ja tämä palstahan tarjoaa suorastaa "räjähtävät" mahdollisuudet nousta aivan uusiin svääreihin. Ties vaikka oisin jo illalla kakkavastaava ;)

      • adi.karma.bacilli

        Adi Karma Bacilli antaa urallesi kaiken tuen. Minulla onkin monta palstaa joille pikku hiljaa leviän.

        Vinkki, jos spottaat krisselin tai ateistin seuraa häntä hänen omalle palstalle ja syytä leviämisestä häntä.

        Näin pääset aloittamaan oman kakkapyramidisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe