...mihin häipyi anonyymit aisankannattajat
Vastaukset 6
- Kun kysytään
Ei.
- yx vaan
toiseen foorumiin.
- Aisankannattajan fani
Tahtoo tietää foorumin nimen.
On meinaan loistavia kirjoituksia.
- kurkkaamassa
oisko aisankannattaja livahtanut tuonne "Tietoa palstasta" -linkin taakse...
- Todell. Aisank.
Olen elossa ja voimissa. Tarinani jatkuu Kinky osastolla viikolla 46 loppuviikosta. On ollut vähän kiireitä ja ajattelu on jäänyt vähemmälle, mutta tavataan viikolla 46
- on... olinhan siellä minäkin
AA häipyi MSN:stä, koska MSN lopetti palvelun tarjoamisen. MSN:n kehoituksesta palvelu siirtyi... en nyt muista mihin deittipalvelufoorumille, joka ei toiminut alkuunkaan. Sitten se siirrettiin Yahoolle, jossa homma jatkuu erittäin pienellä liekillä.
Ei se ole enää niinkuin ennen...
xMark (AA:n perustaja)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78976
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.160507- 27507
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t133490Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60475