Kova vai pehmeä maha

mameli

Onko teillä vauvamaha pinkeän kova vai pehmeä pömppis? Vai tuntuuko se sellaiselta "pehmeältä ilmataskulta"? Erityisesti 2. kolmanneksella olevat mutta miksei muutkin. Musta tuntuu et on vähä ylimäärästä rasvaa tuossa masun päällä nii en oikein tiedä minkä tuntuinen sen mahan pitäis olla, paitsi että kun kumarrun tai kyykistyn niin tuntuu siltä kun jäis litistyvä ilmapallo väliin. Siis ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, miten teillä on!

5

9899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abcdef

Mulla on rv 35 menossa ja maha on ollut "kova" pallo koko ajan.

• minäx

kova pallo

• rv16+3

Vauvapömpikseni on pinnalta pehmeä ja sitten sieltä sisempää se on semmoinen tiukka, napakka pömpöttäjä, jonka tuntee parhaiten aamulla, kun ei ole käynyt pissalla. Se pehmeys siinä pinnassa on omaa mahassa olevaa läskiäni.

Kuin mummon käärimä villa lankakerä. Antaa periksi vähän, mutta on napakka. Toisinaan pömppis katoaa ja sitä ei huomaa ollenkaan, vaikka kuinka yrittäisi tökkiä. Jos muistan oikein se pullahtaa esiin kuukauden kuluessa.

• viuru***

Muutama päivä sitten, kun kannoin tuolia, huomasin, että massu ei annakaan periksi niinkuin yleensä jos on vain muuten mahaa. Monesti maha on tosi pinkeä ja toisinaan kova kuin kivi. Toisinaan taas pehmeähkö. Mulla on ylävatsassa ylimääräistä omasta takaa joten en ole ihan varma mistä "oikea" vauvamaha alkaa. Mistä se muuten noin yleisesti ottaen alkaa, osaako kukaan määritellä? Massu on koko ajan selkeän pyöreämpi ja mikäs sen mukavampaa! Rv 16.

• Anonyymi

Raskausvatsa kauppa 🏪

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      73
      1279
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      748
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      118
      696
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56