Onko teillä vauvamaha pinkeän kova vai pehmeä pömppis? Vai tuntuuko se sellaiselta "pehmeältä ilmataskulta"? Erityisesti 2. kolmanneksella olevat mutta miksei muutkin. Musta tuntuu et on vähä ylimäärästä rasvaa tuossa masun päällä nii en oikein tiedä minkä tuntuinen sen mahan pitäis olla, paitsi että kun kumarrun tai kyykistyn niin tuntuu siltä kun jäis litistyvä ilmapallo väliin. Siis ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, miten teillä on!
Kova vai pehmeä maha
5
9337
Vastaukset
- abcdef
Mulla on rv 35 menossa ja maha on ollut "kova" pallo koko ajan.
- minäx
kova pallo
- rv16+3
Vauvapömpikseni on pinnalta pehmeä ja sitten sieltä sisempää se on semmoinen tiukka, napakka pömpöttäjä, jonka tuntee parhaiten aamulla, kun ei ole käynyt pissalla. Se pehmeys siinä pinnassa on omaa mahassa olevaa läskiäni.
Kuin mummon käärimä villa lankakerä. Antaa periksi vähän, mutta on napakka. Toisinaan pömppis katoaa ja sitä ei huomaa ollenkaan, vaikka kuinka yrittäisi tökkiä. Jos muistan oikein se pullahtaa esiin kuukauden kuluessa. - viuru***
Muutama päivä sitten, kun kannoin tuolia, huomasin, että massu ei annakaan periksi niinkuin yleensä jos on vain muuten mahaa. Monesti maha on tosi pinkeä ja toisinaan kova kuin kivi. Toisinaan taas pehmeähkö. Mulla on ylävatsassa ylimääräistä omasta takaa joten en ole ihan varma mistä "oikea" vauvamaha alkaa. Mistä se muuten noin yleisesti ottaen alkaa, osaako kukaan määritellä? Massu on koko ajan selkeän pyöreämpi ja mikäs sen mukavampaa! Rv 16.
- Anonyymi
Raskausvatsa kauppa 🏪
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81458- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031057Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51943Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62817- 81715
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253696Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli178694- 35669
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42633