Heips,
Minulla on vähän hakusessa palkkapuoli josko täältä sais vähän suuntaa.
Eli aloittaisin taloushallinnon erikoisammattitutkinnon oppisopimuksella tilitoimistossa. Mikä olis kohtuu palkka vaatimus ?
Alueena Turun seutu.
oppisopimus ja taloushallinto
5
1417
Vastaukset
- miimi
Olen ollut tilitoimistossa töissä pian 4 v ja palkka helkutin huono 1600/kk. Näin meillä täällä maalla....
- ??????
Onkos sulla sitten suoritettuna joku ammattitutkinto, koska käsittääkseni pitää ensin olla perustutkinto, sitten ammattitutkinto ja sen jälkeen voi suorittaa eam opparilla...
Useissa työehtosopimuksissa on säädetty harjoittelijan/oppisopimus työntekijän palkka, yleensä alle tes:n minimi...
Itse oppisopimuksella suorittamassa taloushallinnon at:a, ja palkka 1345€/kk, tes erto, ja sieltä tuo palkka katsottu. - veeri
MUlla on taloushallinnon ammattitutkinto jo olemassa. Suoritin sen oppisopimuksella. Nyt tavoitteena siis erikoisammattitutkinto.
Vähän tarkastelin palkkoja ertolta ja minun koulutuksella vähimmäispalkka on 1504 ja tulevalla koulutuksella 1670, joten oppisopimuiksella palkan kuuluisi olla jotain noiden väliltä.- herni11
Olen ollut tilitoimistossa 1,5.v ja suorittanut taloushallinon erikoisammattitutkinnon, aikaisempi koulutus Merkonomi ja suuntautuminen atk. Palkka aloittaessa 1500 euroa /kk ja nyt 2000 euroa. En tee tilinpäätöksiä tai verotuksia ainakaan vielä.Itä-suomessa olen.
- miiimi
herni11 kirjoitti:
Olen ollut tilitoimistossa 1,5.v ja suorittanut taloushallinon erikoisammattitutkinnon, aikaisempi koulutus Merkonomi ja suuntautuminen atk. Palkka aloittaessa 1500 euroa /kk ja nyt 2000 euroa. En tee tilinpäätöksiä tai verotuksia ainakaan vielä.Itä-suomessa olen.
..heti maanantaina marssin pyytään palkankorotusta. Teen kirjanpitoja ja palkanlaskentaa palkka onnettomat 1600 kk. Teen tilinpäätöksen yms. Olen ollut 3,5 vuotta tilintoimistossa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793