oppisopimus ja taloushallinto

veeri

Heips,
Minulla on vähän hakusessa palkkapuoli josko täältä sais vähän suuntaa.
Eli aloittaisin taloushallinnon erikoisammattitutkinnon oppisopimuksella tilitoimistossa. Mikä olis kohtuu palkka vaatimus ?
Alueena Turun seutu.

5

1398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miimi

Olen ollut tilitoimistossa töissä pian 4 v ja palkka helkutin huono 1600/kk. Näin meillä täällä maalla....

• ??????

Onkos sulla sitten suoritettuna joku ammattitutkinto, koska käsittääkseni pitää ensin olla perustutkinto, sitten ammattitutkinto ja sen jälkeen voi suorittaa eam opparilla...

Useissa työehtosopimuksissa on säädetty harjoittelijan/oppisopimus työntekijän palkka, yleensä alle tes:n minimi...

Itse oppisopimuksella suorittamassa taloushallinnon at:a, ja palkka 1345€/kk, tes erto, ja sieltä tuo palkka katsottu.

• veeri

MUlla on taloushallinnon ammattitutkinto jo olemassa. Suoritin sen oppisopimuksella. Nyt tavoitteena siis erikoisammattitutkinto.
      Vähän tarkastelin palkkoja ertolta ja minun koulutuksella vähimmäispalkka on 1504 ja tulevalla koulutuksella 1670, joten oppisopimuiksella palkan kuuluisi olla jotain noiden väliltä.

• herni11

Olen ollut tilitoimistossa 1,5.v ja suorittanut taloushallinon erikoisammattitutkinnon, aikaisempi koulutus Merkonomi ja suuntautuminen atk. Palkka aloittaessa 1500 euroa /kk ja nyt 2000 euroa. En tee tilinpäätöksiä tai verotuksia ainakaan vielä.Itä-suomessa olen.

• miiimi
        herni11 kirjoitti:

Olen ollut tilitoimistossa 1,5.v ja suorittanut taloushallinon erikoisammattitutkinnon, aikaisempi koulutus Merkonomi ja suuntautuminen atk. Palkka aloittaessa 1500 euroa /kk ja nyt 2000 euroa. En tee tilinpäätöksiä tai verotuksia ainakaan vielä.Itä-suomessa olen.

..heti maanantaina marssin pyytään palkankorotusta. Teen kirjanpitoja ja palkanlaskentaa palkka onnettomat 1600 kk. Teen tilinpäätöksen yms. Olen ollut 3,5 vuotta tilintoimistossa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      3121
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1167
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1055
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      997
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      847
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      832
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      801
    Aihe