Heiluri

''''''

Tapasin loppukesästä vaakaM joka oli vasta päättänyt ed suhteensa ja nyt hän TAAS ilmoitti palaavansa ko naisen luo ties monetta kertaa.Voiko aikuinen(41) mies olla noin epävakaa?Harmittaa hänen puolesta kun ei osaa päättää,toisena päivänä haluaa ja toisena ei!!!

53

5175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloliemi

      Vaaka ukolle pitäs varmaan olla melkoinen pirttihirmu, jotta sen ei tarttis itse tehdä niitä päätöksiä.

    • voi olla

      juuri tuollainen....ettei vaan olisi mun ukkoni.
      Ota hänet vaan, jos huolit. En halua häntä takaisin.....ota mun tumma mahamieheni, please!
      Sääli on katsos sairautta!

      • '''''

        ei taida olla,kun ei ole tumma:)
        pistin välit poikki,ei jaksa moista lapsellista seilaamista!


    • kahvikerma

      Vaakamiehet ovat aina haluamassa montaa suhdetta kerrallansa! Se johtuu tietenkin siitä että ovat niin yksitoikkoisia seksissään että yksi nainen jos sais mieheltä kaks kertaa viikossa, neljän viikon jälkeen venäyttäisi leukaluunsa haukotteluun. Seksi vaakamiehen kanssa on yhtä yksitoikkoista kun pitsin nyplääminen päiväpeittoon.

      • ''''''

        juu,ei mikään akrobaatti sängys..aina sama ja nopee suoritus.Nou tänks.Pitäköön ex-muija hänet!


      • Vaakamieheltä
        '''''' kirjoitti:

        juu,ei mikään akrobaatti sängys..aina sama ja nopee suoritus.Nou tänks.Pitäköön ex-muija hänet!

        ..jotka luulevat, että parasta mitä miehelle voi antaa, on levittää jalkansa..


      • luulee...
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..jotka luulevat, että parasta mitä miehelle voi antaa, on levittää jalkansa..

        kuule mun vaakamies.!!
        Alvariinsa pitää olla jalkoja levittämässä jos hänen tahdon mukaan mennään.


      • vaakamiehiä...
        luulee... kirjoitti:

        kuule mun vaakamies.!!
        Alvariinsa pitää olla jalkoja levittämässä jos hänen tahdon mukaan mennään.

        Sellaisia,jotka ajattelee myös naisen nautintoa.
        Tunnen sellaisen,useamman vuoden ajalta.
        Mutta valitettavasti kaikki jääkin pelkkään seksiin,muuta hän ei haluakaan.Ja se repii mut hajalle ajan mittaan,sillä itselläni tunteet täysillä pelissä...


      • Vaakamieheltä
        luulee... kirjoitti:

        kuule mun vaakamies.!!
        Alvariinsa pitää olla jalkoja levittämässä jos hänen tahdon mukaan mennään.

        ..sinun tarvitsee vain opettaa se mitä tulee tehdä saadakseen haluamansa.. ja enemmänkin jos itse osaat ; )

        Jos itse pidät siitä, että sinua hellitään kauan ja hyväillään niin, että naapuritkin ovat kateellisia huudoillesi, niin kyllä se mieskin pitää. Siksi tekee mitä tahansa saadakseen yhä uudelleen samanlaista "kyytiä"! Eikä silloin kyllä tule sellaista tilannetta, etteikö vaakamies tulisi takaisin tai, että hänelle enää joku toinen kelpaisi. Pikemminkin päinvastoin.. sen tietää varsin hyvin nimeltä mainitsematon kiukkupussikin, joka silloin tällöin täälläkin minua.... kiusaa ; ))))


      • vaakamiehiä...
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..sinun tarvitsee vain opettaa se mitä tulee tehdä saadakseen haluamansa.. ja enemmänkin jos itse osaat ; )

        Jos itse pidät siitä, että sinua hellitään kauan ja hyväillään niin, että naapuritkin ovat kateellisia huudoillesi, niin kyllä se mieskin pitää. Siksi tekee mitä tahansa saadakseen yhä uudelleen samanlaista "kyytiä"! Eikä silloin kyllä tule sellaista tilannetta, etteikö vaakamies tulisi takaisin tai, että hänelle enää joku toinen kelpaisi. Pikemminkin päinvastoin.. sen tietää varsin hyvin nimeltä mainitsematon kiukkupussikin, joka silloin tällöin täälläkin minua.... kiusaa ; ))))

        muuta kuin seksiä,se on tullut selväksi hänen
        taholtaan,ei "pysty" muuhun...
        Tiedän että seksin suhteen olen parasta hänelle,
        eikä helposti vaihtaisi mua toiseen,mutta,mutta...
        Onko tosiaankin niin että miehet pystyvät useamman vuoden ajan harrastamaan seksiä saman naisen kanssa ilman tunteita?


      • Vaakamieheltä
        vaakamiehiä... kirjoitti:

        muuta kuin seksiä,se on tullut selväksi hänen
        taholtaan,ei "pysty" muuhun...
        Tiedän että seksin suhteen olen parasta hänelle,
        eikä helposti vaihtaisi mua toiseen,mutta,mutta...
        Onko tosiaankin niin että miehet pystyvät useamman vuoden ajan harrastamaan seksiä saman naisen kanssa ilman tunteita?

        ..se aina mahdollista on, mikä ei olis. Mutta se, että kerroit hänen ikäänkuin paneutuvan muuhunkin, kuin itse panemiseen, niin se kyllä kertoo jostakin muusta. Paineita voi tietysti purkaa millaisen kottaraisen kans tahansa.. siitähän jopa maksetaan, mutta silloin kyllä heti toimituksen jälkeen nykäistään housut pikaisesti jalkaan ja häivytään. Eikä silloin kyllä ruveta tekemään mitään sen kummoisempia naisellekaan. Jos sellaiseen on suostunut, niin toki kuka tahansa mies voi sellaista käyttää hyväkseen.

        Eli jos sillä ei ole kiire minnekään ja viihtyy vierelläsi pidempäänkin, niin kyllä siellä tunteita on. Ei vaan ehkä tiedä sitä vielä itsekään. Jos kyselet niiden perään, niin karttelee tietysti.. ei sitä saa ahdistaa ; )Vaan älä ole liian helppo, hän pitää luultavasti haasteista, haluaa liehitellä jne. Pidä pientä taukoa, käy vaikka likkakavereidesi kanssa ulkona.. tanssimassa.. halua nukkua välistä yksinkin.. etäänny hieman.. lähde seksin jälkeen itse heti pois tai hätistä hänet ulos : ) Tee itsestäsi hieman epävarmempi hänelle, anna hänelle mahdollisuus tutkailla sydäntään. Älä silti pakota, tee kaikki kiltisti ja hyvässä hengessä, niin jopas menee konseptit sekaisin. Ei enää yhtään tiedä mistä tuulee ja sekös tekee hyvää...


      • vaakamiehiä...
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..se aina mahdollista on, mikä ei olis. Mutta se, että kerroit hänen ikäänkuin paneutuvan muuhunkin, kuin itse panemiseen, niin se kyllä kertoo jostakin muusta. Paineita voi tietysti purkaa millaisen kottaraisen kans tahansa.. siitähän jopa maksetaan, mutta silloin kyllä heti toimituksen jälkeen nykäistään housut pikaisesti jalkaan ja häivytään. Eikä silloin kyllä ruveta tekemään mitään sen kummoisempia naisellekaan. Jos sellaiseen on suostunut, niin toki kuka tahansa mies voi sellaista käyttää hyväkseen.

        Eli jos sillä ei ole kiire minnekään ja viihtyy vierelläsi pidempäänkin, niin kyllä siellä tunteita on. Ei vaan ehkä tiedä sitä vielä itsekään. Jos kyselet niiden perään, niin karttelee tietysti.. ei sitä saa ahdistaa ; )Vaan älä ole liian helppo, hän pitää luultavasti haasteista, haluaa liehitellä jne. Pidä pientä taukoa, käy vaikka likkakavereidesi kanssa ulkona.. tanssimassa.. halua nukkua välistä yksinkin.. etäänny hieman.. lähde seksin jälkeen itse heti pois tai hätistä hänet ulos : ) Tee itsestäsi hieman epävarmempi hänelle, anna hänelle mahdollisuus tutkailla sydäntään. Älä silti pakota, tee kaikki kiltisti ja hyvässä hengessä, niin jopas menee konseptit sekaisin. Ei enää yhtään tiedä mistä tuulee ja sekös tekee hyvää...

        naulan kantaan!Olen itsekin miettinyt samaa,toteuttanutkin muutaman kerran....
        Olen ehkä liian "varma" tapaus,ja se ei välttämättä ole hyvä juttu.
        Kyllä hänessä silloin tällöin "pilkahtaa" jonkinlaisia tunteitakin,mutta sen jälkeen hän ikäänkuin vetäytyy,on hiljaa monta päivää,ei vastaa viesteihin.Ja siitäkös minä tuliluonne riemastun ja alkaa kiukuttelu:)Aika pitkämielisesti suhtautunut niihin kiukkuviesteihin.Tähän asti.
        Hän on kyllä tietoinen tunteistani,hölösuu kun olen,kai olis pitänyt alusta asti näytellä saavuttamatonta....
        Lempimisen suhteen hän on parasta mitä tiedän,on kokemuksia muunkinlaisista miehistä,kun en ihan nuori "typy" enää ole.Ja rauhallisuudellaan ja tyyneydellään tasapainottaa tälläistä pyryharakkaa,hih:)


      • en ole...
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..sinun tarvitsee vain opettaa se mitä tulee tehdä saadakseen haluamansa.. ja enemmänkin jos itse osaat ; )

        Jos itse pidät siitä, että sinua hellitään kauan ja hyväillään niin, että naapuritkin ovat kateellisia huudoillesi, niin kyllä se mieskin pitää. Siksi tekee mitä tahansa saadakseen yhä uudelleen samanlaista "kyytiä"! Eikä silloin kyllä tule sellaista tilannetta, etteikö vaakamies tulisi takaisin tai, että hänelle enää joku toinen kelpaisi. Pikemminkin päinvastoin.. sen tietää varsin hyvin nimeltä mainitsematon kiukkupussikin, joka silloin tällöin täälläkin minua.... kiusaa ; ))))

        kiljuvaa emakkosorttia naapureille tiedottaminen täytys varamaan järkätä mekaanisesti. Joku painonappisysteemi ja hälytin pihamaalla.

        Ps
        (Yks hyvä puoli jalkojen jatkuvasti levittelyssä on. Pysyy vetreenä. Joka tyttö ei iässäni pysty tostavaan spakadia tekemään kuten mä.)


      • Vaakamieheltä
        en ole... kirjoitti:

        kiljuvaa emakkosorttia naapureille tiedottaminen täytys varamaan järkätä mekaanisesti. Joku painonappisysteemi ja hälytin pihamaalla.

        Ps
        (Yks hyvä puoli jalkojen jatkuvasti levittelyssä on. Pysyy vetreenä. Joka tyttö ei iässäni pysty tostavaan spakadia tekemään kuten mä.)

        ..emakon kiljumiset ovat asia erikseen!

        Mikä voisi olla ihanampaa miehen sylissä, kuin nainen, joka uskaltaa nauttia täysillä.. Välittämättä tai kiinnittämättä mitään huomiota siihen miten hän nautinnossaan kiemurtelee tai millainen ääni hänestä lähtee! Se on enemmän, kuin ihanaaaaaaaaaa. Kokeilepas joskus ; )


      • ________
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..emakon kiljumiset ovat asia erikseen!

        Mikä voisi olla ihanampaa miehen sylissä, kuin nainen, joka uskaltaa nauttia täysillä.. Välittämättä tai kiinnittämättä mitään huomiota siihen miten hän nautinnossaan kiemurtelee tai millainen ääni hänestä lähtee! Se on enemmän, kuin ihanaaaaaaaaaa. Kokeilepas joskus ; )

        Otsassa kun ajattelet sillä?


      • Vaakamieheltä
        ________ kirjoitti:

        Otsassa kun ajattelet sillä?

        ..olla aika veikeän näköinen.. roikkuis velttona silmän päällä ja pitäs aina sipaista syrjään, kuin hiukset ; )


      • kylli-täti
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..olla aika veikeän näköinen.. roikkuis velttona silmän päällä ja pitäs aina sipaista syrjään, kuin hiukset ; )

        kun puhutte inhottavia. Liekkö puhe siitä mistä puute?


      • @nni
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..olla aika veikeän näköinen.. roikkuis velttona silmän päällä ja pitäs aina sipaista syrjään, kuin hiukset ; )

        tossa yksi päivä naisystäväni kaa sitä, että tarkoittaako ne miehet, vai sanooko vain, että alkaa seisoo kun kuulee äänen tai näkee pepun jne. Onko se vaan semmonen tapa, että sanotaan ihan hehkutuksen vuoksi vaan. Jos se totuus olis siinä otsalla, se kertoisi enempi kuin tuhat sanaa. Tiedä sit mihin ihminen kehittyy tässä vuosituhansien saatossa.


      • Vaakamieheltä
        @nni kirjoitti:

        tossa yksi päivä naisystäväni kaa sitä, että tarkoittaako ne miehet, vai sanooko vain, että alkaa seisoo kun kuulee äänen tai näkee pepun jne. Onko se vaan semmonen tapa, että sanotaan ihan hehkutuksen vuoksi vaan. Jos se totuus olis siinä otsalla, se kertoisi enempi kuin tuhat sanaa. Tiedä sit mihin ihminen kehittyy tässä vuosituhansien saatossa.

        ..tuntematon alue naiselle, siinä missä naisenkin seksuaalisuus on miehelle. Varsinkin nuorena, kun ei vielä tiedä mistään mitään, ei sitäkän, miksi se turpoilee ja niin väärissä paikoissakin.

        Muistan kouluajoilta, kun luokassa istuessani alkoi lahkeessa paisua ilman mitään ulkoista syytä. Olihan ne noloja tilanteita koittaa laittaa käsi taskuun ja sen päälle, kun poistui luokkahuoneesta, ettei kukaan oisi huomannut. Kaikenlaisella sitä miehen alkua kiusataan, ku sellaisilla värkeillä.. hallitsemattomilla.

        Mies on rakennettu hiukan eri tavalla mieleltäänkin, kuin nainen. Suvun jatkaminen on vieteissä päällimmäisenä, ihan niin, kuin elukoillakin. Samoin naisilla, jälkeläisistä huolehtiminen on samalla tavalla siellä vaistoissa. Siksi kai miehet ja naiset ajautuvatkin niin usein törmäyskurssille.. mies haluaisi vaan laitella sitä elämää alkuun tämän tästä ja nainen taas yrttäisi välillä hoitaa entisiä aikaansaannoksia. Se on siellä pohjalla, sitten tulevat opitut asiat ja yhteiskunnan säännöt sotkemaan loput.

        Toisaalta miehen jatkuvan tyhjentämisen tarpeen ymmärtää jos huomaa ajatella, että hänen elimistönsä tuottaa jakuvalla syötöllä lisää siemennestettä ja siittiöitä.. niitä elimistö myöskin tunkee ulos, kun alkaa olla täyttä. Ja sellainenkin piirre siinä on, että sen enemmän tuottaa, mitä enemmän saa purkaa niitä ulos. Eli vihjeeksi vaan monelle.. niille, joilla on liian vähän seksiä ja niille, joilla on sitä liikaa : ))

        Ja sitten varsinaiseen kysymykseesi: Kyllä voi turpoilla pienestäkin syystä, joskus siis ilmankin syytä. Mutta pylly, rinnat jne. varsinkin jos kyseiset paikat ovat naisella, jonka kanssa on ollut jo monia miellyttäviä hetkiä, niin riittää, kun nainen esimerkiksi illalla nukumaan laitaessaan ottaa puseron ja rintaliivit pois.. peitto kohoaa. Eli totta se on missä vaan milloin vaan, ärsykkeestä tai jopa ilman sitä. Hankala veijari!


      • @nni
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..tuntematon alue naiselle, siinä missä naisenkin seksuaalisuus on miehelle. Varsinkin nuorena, kun ei vielä tiedä mistään mitään, ei sitäkän, miksi se turpoilee ja niin väärissä paikoissakin.

        Muistan kouluajoilta, kun luokassa istuessani alkoi lahkeessa paisua ilman mitään ulkoista syytä. Olihan ne noloja tilanteita koittaa laittaa käsi taskuun ja sen päälle, kun poistui luokkahuoneesta, ettei kukaan oisi huomannut. Kaikenlaisella sitä miehen alkua kiusataan, ku sellaisilla värkeillä.. hallitsemattomilla.

        Mies on rakennettu hiukan eri tavalla mieleltäänkin, kuin nainen. Suvun jatkaminen on vieteissä päällimmäisenä, ihan niin, kuin elukoillakin. Samoin naisilla, jälkeläisistä huolehtiminen on samalla tavalla siellä vaistoissa. Siksi kai miehet ja naiset ajautuvatkin niin usein törmäyskurssille.. mies haluaisi vaan laitella sitä elämää alkuun tämän tästä ja nainen taas yrttäisi välillä hoitaa entisiä aikaansaannoksia. Se on siellä pohjalla, sitten tulevat opitut asiat ja yhteiskunnan säännöt sotkemaan loput.

        Toisaalta miehen jatkuvan tyhjentämisen tarpeen ymmärtää jos huomaa ajatella, että hänen elimistönsä tuottaa jakuvalla syötöllä lisää siemennestettä ja siittiöitä.. niitä elimistö myöskin tunkee ulos, kun alkaa olla täyttä. Ja sellainenkin piirre siinä on, että sen enemmän tuottaa, mitä enemmän saa purkaa niitä ulos. Eli vihjeeksi vaan monelle.. niille, joilla on liian vähän seksiä ja niille, joilla on sitä liikaa : ))

        Ja sitten varsinaiseen kysymykseesi: Kyllä voi turpoilla pienestäkin syystä, joskus siis ilmankin syytä. Mutta pylly, rinnat jne. varsinkin jos kyseiset paikat ovat naisella, jonka kanssa on ollut jo monia miellyttäviä hetkiä, niin riittää, kun nainen esimerkiksi illalla nukumaan laitaessaan ottaa puseron ja rintaliivit pois.. peitto kohoaa. Eli totta se on missä vaan milloin vaan, ärsykkeestä tai jopa ilman sitä. Hankala veijari!

        Olet hyvä seksuaaliterapeutti! Hyvä tietää tuonkin, että purkauksia tulee enemmän, mitä enemmän sitä saa. Nyt ymmärrän mix miehellä tulee yöllisiä siemensyöksyjä ihan tosta vaan jos ei oo viikkoon saanu.
        Mutta "jylpä" otsalla se vasta jotain olisi. Oiskohan sillä sitten enemmän tilausta, kun naisetki kuiteski puhuu siitä minkä kokonen sen pitäs olla, näkis suoraan. Ei tulis pettymyksiä ja vois valikoida vapaasti, jos se siitä sitten kiinni on.


      • Vaakamieheltä
        @nni kirjoitti:

        Olet hyvä seksuaaliterapeutti! Hyvä tietää tuonkin, että purkauksia tulee enemmän, mitä enemmän sitä saa. Nyt ymmärrän mix miehellä tulee yöllisiä siemensyöksyjä ihan tosta vaan jos ei oo viikkoon saanu.
        Mutta "jylpä" otsalla se vasta jotain olisi. Oiskohan sillä sitten enemmän tilausta, kun naisetki kuiteski puhuu siitä minkä kokonen sen pitäs olla, näkis suoraan. Ei tulis pettymyksiä ja vois valikoida vapaasti, jos se siitä sitten kiinni on.

        ..lukenut artikkeleita nenän koon ja sen yhteneväisyydestä.. eli jos on iso nenä, niin sekin vois olla keskikokoa isompi.. ja jos pikkunenäinen, niin... Mutta en tiedä onko siitä mitään tieteellistä näyttöä, jos oliskin, niin siinähän se sitten olis melkein kuin otsalla arvioitavana. En tiedä sitten lopullista totuutta, mutta mulla ainakin on aika iso... nenä ; )


      • @nni
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..lukenut artikkeleita nenän koon ja sen yhteneväisyydestä.. eli jos on iso nenä, niin sekin vois olla keskikokoa isompi.. ja jos pikkunenäinen, niin... Mutta en tiedä onko siitä mitään tieteellistä näyttöä, jos oliskin, niin siinähän se sitten olis melkein kuin otsalla arvioitavana. En tiedä sitten lopullista totuutta, mutta mulla ainakin on aika iso... nenä ; )

        Itse oon seuraillut paitsi ton nenän suhteen, myös miehen sormia. Pikkuhiljaa kun ikää ja kokemusta on karttunut, voin aika tarkkaan tietää mitä sieltä kalsareista löytyy. Toi on kyllä hyvä arvio sanoa, että se onkin sit keskellä naamaa, se totuus, ei otsalla. Mites sun sormien laita on?


      • Vaakamieheltä
        @nni kirjoitti:

        Itse oon seuraillut paitsi ton nenän suhteen, myös miehen sormia. Pikkuhiljaa kun ikää ja kokemusta on karttunut, voin aika tarkkaan tietää mitä sieltä kalsareista löytyy. Toi on kyllä hyvä arvio sanoa, että se onkin sit keskellä naamaa, se totuus, ei otsalla. Mites sun sormien laita on?

        ..sanois.. aika vankat käsivarret, kädet ja sormetkin.. ei nyt voi sanoa, että oisivat hirmu pitkät, mutta eivät kyllä mitkään tumpitkaan.. voimakkaan jäntevät ilman ihrapoimuja ; )


      • @nni
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..sanois.. aika vankat käsivarret, kädet ja sormetkin.. ei nyt voi sanoa, että oisivat hirmu pitkät, mutta eivät kyllä mitkään tumpitkaan.. voimakkaan jäntevät ilman ihrapoimuja ; )

        Tietysti sitä sun pilillä käyneiltä naisilta ;)

        Entäs sit naisen huulien sanotaan kuvastavan hänen lemmenkoloa? Sitä mä kyllä ihmettelen mix naiset levittää niitä huulia sit kirurgilla läpi naamataulun meneviksi (törkee esimerkki kauniitten ja rohkeitten Taylor-riepu). Eikös se ole parempi mitä tiukempi, luulisin vai pitääkös sen olla sit pullea ja iso, sehän on yhtä kuin väljä. Mun logiikka ei oikein riitä tohon :D...


      • Vaakamieheltä
        @nni kirjoitti:

        Tietysti sitä sun pilillä käyneiltä naisilta ;)

        Entäs sit naisen huulien sanotaan kuvastavan hänen lemmenkoloa? Sitä mä kyllä ihmettelen mix naiset levittää niitä huulia sit kirurgilla läpi naamataulun meneviksi (törkee esimerkki kauniitten ja rohkeitten Taylor-riepu). Eikös se ole parempi mitä tiukempi, luulisin vai pitääkös sen olla sit pullea ja iso, sehän on yhtä kuin väljä. Mun logiikka ei oikein riitä tohon :D...

        ..siinä jotakin perää saattaa ollakin, mutta ei huulien paksuudella.. jos ei siinä mielessä, että silloin taitaa yleensä alhaallakin olla. Se taas ei ollenkaan merkitse sitä, että ois kuin ämpärissä heiluttais. Mutta jos on iso suu.. siis kooltaan iso, semmonen minne saattais kokonainen appelsiini vaikka mahtua, niin kyllä silloin eittämättä voisin varovaisesti jopa väittää, että samanmoinen löytyy alempaakin. Ja jos lihoo, niin kyllä sitä lihoo sisällekin päin.. Ja taas timmissä kunnossa oleva nainen on timmissä kunnossa kauttaaltaan.. ja se liikehtiminen... huoh.

        Ja sitten se toinen juttu.. Kun monet naiset eivät tunnu ymmärtävän sitä, että orgasmin jälkeen se paikka on aivan liian märkä ja suorastaan velton pehmeä, ettei sen sisällä liikuttelu mitään suurimpia nautintoja ole.. sorry vaan.. että jos olettaa, että siinä vaiheessa parasta mitä miehelle voi tarjota on levittää jalkansa, niin ois ehkä sittenkin paras odotella hetken aikaa, että on itsekin taas vauhdissa mukana tai tehdä miehelle jotakin muuta : )))

        Kauniita ja rohkeita en ole sen vertaa seurannut, että tietäisin minkä näköisiä siellä on.


      • Vaakamieheltä
        @nni kirjoitti:

        Tietysti sitä sun pilillä käyneiltä naisilta ;)

        Entäs sit naisen huulien sanotaan kuvastavan hänen lemmenkoloa? Sitä mä kyllä ihmettelen mix naiset levittää niitä huulia sit kirurgilla läpi naamataulun meneviksi (törkee esimerkki kauniitten ja rohkeitten Taylor-riepu). Eikös se ole parempi mitä tiukempi, luulisin vai pitääkös sen olla sit pullea ja iso, sehän on yhtä kuin väljä. Mun logiikka ei oikein riitä tohon :D...

        Semmosen asian olen pannut merkille etenkin naisissa, että mielentila näkyy silmistä, mutta myös huulista. Jos on suruja tai muuten tressaantunut ja onneton, niin huulet ovat melkein kuin tiukka viiva.. saattavat olla pitkäänkin.. vuosiakin. Sitten, kun rakastuu, niin kireys löysää.. silmiin tulee pehmeä kostea katse ja huulet paksunevat huomattavasti.. Nainen kaunistuu silloin kyllä todella paljon.. Ja ois silloin vientiä muuallekin ; )


      • @nni
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        Semmosen asian olen pannut merkille etenkin naisissa, että mielentila näkyy silmistä, mutta myös huulista. Jos on suruja tai muuten tressaantunut ja onneton, niin huulet ovat melkein kuin tiukka viiva.. saattavat olla pitkäänkin.. vuosiakin. Sitten, kun rakastuu, niin kireys löysää.. silmiin tulee pehmeä kostea katse ja huulet paksunevat huomattavasti.. Nainen kaunistuu silloin kyllä todella paljon.. Ja ois silloin vientiä muuallekin ; )

        Olet tarkka havainnoimaan tommosta, mitä nyt ei niin usein tuu aateltua. Onhan se saletti, että verenkierto ja aineenvaihduntakin paranee hyvän seksin myötä ja sillä on ulkoisia vaikutuksia sit ihmiseen ja jos vielä rakkaudesta on kysymys, aina parempi. Ne huulet voi sit törröttää kosteana aivan niinku alapäässäkin valmiina vastaanottoon. Nehän paisuu myös ja ovat herkkänä siten.

        Täytyy tästä lähteä rimpsalle :D...


      • ******
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..lukenut artikkeleita nenän koon ja sen yhteneväisyydestä.. eli jos on iso nenä, niin sekin vois olla keskikokoa isompi.. ja jos pikkunenäinen, niin... Mutta en tiedä onko siitä mitään tieteellistä näyttöä, jos oliskin, niin siinähän se sitten olis melkein kuin otsalla arvioitavana. En tiedä sitten lopullista totuutta, mutta mulla ainakin on aika iso... nenä ; )

        kannata luottaa nenän kokoon. Tunsin kerran erään, jolla oli ihan kunnioitettavan kokoinen nenä, mutta mutta.........
        sokeripalalle ja pinseteille olisi ollut käyttöä. (siis noin kuvainnollisesti) :))


      • Vaakamieheltä
        ****** kirjoitti:

        kannata luottaa nenän kokoon. Tunsin kerran erään, jolla oli ihan kunnioitettavan kokoinen nenä, mutta mutta.........
        sokeripalalle ja pinseteille olisi ollut käyttöä. (siis noin kuvainnollisesti) :))

        ..sininen, niin mitä sitä rupeaa kylmässä kaivelemaan ; ) tottakai se on silloin pieni.. Paha sitä on varmaan silloin käyttää. Mutta varmaan harmitti.

        Kerran joku kehui omansa kokoa.. (puujalkavitsi tulossa)..kertoi, ettei uskalla seisokin sattuessa selälleen laittaa nukkumaan, kun pelkäsi, että jos kaatuu sitten yöllä päälle...


      • ******
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..sininen, niin mitä sitä rupeaa kylmässä kaivelemaan ; ) tottakai se on silloin pieni.. Paha sitä on varmaan silloin käyttää. Mutta varmaan harmitti.

        Kerran joku kehui omansa kokoa.. (puujalkavitsi tulossa)..kertoi, ettei uskalla seisokin sattuessa selälleen laittaa nukkumaan, kun pelkäsi, että jos kaatuu sitten yöllä päälle...

        Ukko tuli markkinoilta hymyssä suin ja pokaali kainalossa. Eukko kysy et mikä se nyt niin naurattaa. Ukko sano että torilla oli mulkun mittauskisa ja mie voitin. Johon eukko tokas, pöljä et kai sä ole mulukkuas yleisesti näytelly?! Ukko siihen - en mie sitä kokonaan näyttäny, sen verran vain, että voitin

        Revi siitä


      • ******
        ****** kirjoitti:

        Ukko tuli markkinoilta hymyssä suin ja pokaali kainalossa. Eukko kysy et mikä se nyt niin naurattaa. Ukko sano että torilla oli mulkun mittauskisa ja mie voitin. Johon eukko tokas, pöljä et kai sä ole mulukkuas yleisesti näytelly?! Ukko siihen - en mie sitä kokonaan näyttäny, sen verran vain, että voitin

        Revi siitä

        sinulle saa kiukutella. Nyt olisi syytäkin.
        Joskin onnistuin jo ärähtämään. Yes!!!
        Blondi motoristi


      • Vaakamieheltä
        ****** kirjoitti:

        sinulle saa kiukutella. Nyt olisi syytäkin.
        Joskin onnistuin jo ärähtämään. Yes!!!
        Blondi motoristi

        ..oonkin nyt hyvässä iskussa.. en tarkoita, että vastaiskussa, vaan muuten sen verran hyvällä tuulella.. en silti kerro... mutta hymyilyttää.. ja on hymyilyttänyt jo jonkin aikaa.

        Jokos pyörän käyttö on hallinnassa? Vai joko pistit talviteloille.. eikö se ois nyt hyvä harjoitella liukkaalla ajoa, niin kesällä kaikki sujuis loistavasti ; )

        Mikäpä se nyt niin kiukuttais.. ookko syönyt kiukkupastilleja?


      • zzz....
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..sininen, niin mitä sitä rupeaa kylmässä kaivelemaan ; ) tottakai se on silloin pieni.. Paha sitä on varmaan silloin käyttää. Mutta varmaan harmitti.

        Kerran joku kehui omansa kokoa.. (puujalkavitsi tulossa)..kertoi, ettei uskalla seisokin sattuessa selälleen laittaa nukkumaan, kun pelkäsi, että jos kaatuu sitten yöllä päälle...

        ei ole vitsit parantunut, ompahan vaan huonontunut


      • @nni
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..sininen, niin mitä sitä rupeaa kylmässä kaivelemaan ; ) tottakai se on silloin pieni.. Paha sitä on varmaan silloin käyttää. Mutta varmaan harmitti.

        Kerran joku kehui omansa kokoa.. (puujalkavitsi tulossa)..kertoi, ettei uskalla seisokin sattuessa selälleen laittaa nukkumaan, kun pelkäsi, että jos kaatuu sitten yöllä päälle...

        Kun oot tommonen ilmeisen avoin, aattelin vielä kysyä sun mielipidettä pimppakarvoista. Voiko ne olla tiellä? Musta on hirvee loukkaus pyytää leikkaamaan ne pelkästään oman edun tavoittelun vuoksi. Eikö oo törkeetä!?


      • vaakamieheltä
        @nni kirjoitti:

        Kun oot tommonen ilmeisen avoin, aattelin vielä kysyä sun mielipidettä pimppakarvoista. Voiko ne olla tiellä? Musta on hirvee loukkaus pyytää leikkaamaan ne pelkästään oman edun tavoittelun vuoksi. Eikö oo törkeetä!?

        ..sekin vielä.. en minä siihen osaa sanoa.. molempi parempi kai. Vaikka eihän mitään sellaista pitäisi tehdä, mitä ei itse halua, oli toinen siitä mitä mieltä tahansa!


      • Vaakamieheltä
        zzz.... kirjoitti:

        ei ole vitsit parantunut, ompahan vaan huonontunut

        ..tulevatkin tilannekomiikkana.. en olekaan hyvä vitsin kertoja, mutta innostun joskus seurassa laukomaan kyllä riemastuttavia juttuja.. se onkin enemmän minun juttuni.


      • *******
        vaakamieheltä kirjoitti:

        ..sekin vielä.. en minä siihen osaa sanoa.. molempi parempi kai. Vaikka eihän mitään sellaista pitäisi tehdä, mitä ei itse halua, oli toinen siitä mitä mieltä tahansa!

        Vai hymyilyttää. Eihän siihen voi olla kovin montaa syytä. Olen iloinen puolestasi, oli syy mikä tahansa.

        Pyörä on talviteloilla. Ja kyllä jäi vielä paljon parannettavaa. :(

        Kiukkupastilleja en ole syönyt, vaan loukkaantumisen pastilleja, ja niitä sitten oikein riittävästi. En tiedä muista vaaoista, mutta jos minua syytetään väärin niin minun on hirveän vaikea antaa anteeksi. Useimmiten en anna ollenkaan. Sellaiset ihmiset pyrin poistamaan tiedostostani kokonaan.
        Ei taida olla kovin viisasta sekään.


      • J.D.
        @nni kirjoitti:

        Kun oot tommonen ilmeisen avoin, aattelin vielä kysyä sun mielipidettä pimppakarvoista. Voiko ne olla tiellä? Musta on hirvee loukkaus pyytää leikkaamaan ne pelkästään oman edun tavoittelun vuoksi. Eikö oo törkeetä!?

        Sanon että hyi h... Naisena olen sitä mieltä että suuseksi ja karvoitus ei sopi samaan kuvioon. Ei sitä tarvitse likkakaveriltä pyytä että ajais pimpan puhtaaksi, mutta voi sitä vaikka ehdottaa että kokeillaan miltä tuntuu kun ei ole mitä tiellä ;) Kaksi tärkeä asia siinä on, hygienia ja tuntoherkkyys.


      • Vaakamieheltä
        ****** kirjoitti:

        kannata luottaa nenän kokoon. Tunsin kerran erään, jolla oli ihan kunnioitettavan kokoinen nenä, mutta mutta.........
        sokeripalalle ja pinseteille olisi ollut käyttöä. (siis noin kuvainnollisesti) :))

        ..olematon, aivan samalla tavalla, kuin on neuvoni. Olen myös loukkaantunut verisesti minuun kohdistuvista epäilyistä.. kerran se ainakin on ollut elämäni pahin virhe.. loukkaantua. Olen aivan väärä ihminen neuvomaan siinä asiassa ketään.

        Joten revi sinä vuorostasi siitä : )


      • ******
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..olematon, aivan samalla tavalla, kuin on neuvoni. Olen myös loukkaantunut verisesti minuun kohdistuvista epäilyistä.. kerran se ainakin on ollut elämäni pahin virhe.. loukkaantua. Olen aivan väärä ihminen neuvomaan siinä asiassa ketään.

        Joten revi sinä vuorostasi siitä : )

        No pitänee yrittää repiä. Vähän on niukanlaisesti vain tarttumapintaa :))

        No en itse asiassa odottanutkaan neuvoa, vaan kysyin onko se loukkaantuminen kovinkin yleistä. Siihen jo vastasit.

        Mitäs tein itselleni sellaisen profiilin, joka veti luusereita puoleensa. Yleensä tunnistin ne aika nopeasti, mutta virhearvioitakin tuli :(
        Nyt on profiili pois eikä tarvitse sitä enää miettiä.

        En koe, että olisin menettänyt tällä kertaa mitään korvaamatonta. Luulen, että lähinnä säästyin ylimustasukkaisuus kohtauksilta :))


      • @nni
        J.D. kirjoitti:

        Sanon että hyi h... Naisena olen sitä mieltä että suuseksi ja karvoitus ei sopi samaan kuvioon. Ei sitä tarvitse likkakaveriltä pyytä että ajais pimpan puhtaaksi, mutta voi sitä vaikka ehdottaa että kokeillaan miltä tuntuu kun ei ole mitä tiellä ;) Kaksi tärkeä asia siinä on, hygienia ja tuntoherkkyys.

        Hyvä huomioida. Heittäyty toi vaakaukko vähän kainoksi, muka ei tiedä :)) kainostelee vaan.

        Enpä kysele sitten turhia...vaikka ois viellä tissit ja tunteet käymättä. Repikää nyt sit jotain jostain :D...


      • Vaakamieheltä
        @nni kirjoitti:

        Kun oot tommonen ilmeisen avoin, aattelin vielä kysyä sun mielipidettä pimppakarvoista. Voiko ne olla tiellä? Musta on hirvee loukkaus pyytää leikkaamaan ne pelkästään oman edun tavoittelun vuoksi. Eikö oo törkeetä!?

        Onhan se ihan fiksuakin vähän siistiä, ettei tursota housujen raosta ja voi niitä hiukka katkoa pois väylältäkin, etteivät tee siellä kiusaa tai joudu kurkkuun jostakin kumman syystä.. ei sekään ole kivaa jos niitä joutuu köhimään ja syleksimään kesken kaiken kivan.

        Ja sitten rinnat.. Olen poliittisestikin täysin riippumaton, joten siitä voitte jo päätellä jotakin. Pyöreät sopivan kokoiset mukavan kokoisilla nänneillä, joita on kiva turvotella. Ei kannata silti masentua jos lapset ovat imeneet turhan terhakkuden pois.. On tullut juttua monenkin miehen kanssa naisten rinnoista.. jokaiselle mallille löytyy kannattajansa!!! Yks minun kavereista ei tykkää ollenkaan koko tisseista, sille pitää olla melkein lauta! Yks taas semmosista meijereistä, että niiden sisään meikäläinen hukkuis.. yhdelle taas on ihan sama, kuhan jotakin on. No sitten on yks, jolle on vielä vähemmän merkitystä.. kuhan on jalkojen välissä toimiva paikka ja lähtee viimeistään aamulla pois, niin on paras.


      • zzz....
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        Onhan se ihan fiksuakin vähän siistiä, ettei tursota housujen raosta ja voi niitä hiukka katkoa pois väylältäkin, etteivät tee siellä kiusaa tai joudu kurkkuun jostakin kumman syystä.. ei sekään ole kivaa jos niitä joutuu köhimään ja syleksimään kesken kaiken kivan.

        Ja sitten rinnat.. Olen poliittisestikin täysin riippumaton, joten siitä voitte jo päätellä jotakin. Pyöreät sopivan kokoiset mukavan kokoisilla nänneillä, joita on kiva turvotella. Ei kannata silti masentua jos lapset ovat imeneet turhan terhakkuden pois.. On tullut juttua monenkin miehen kanssa naisten rinnoista.. jokaiselle mallille löytyy kannattajansa!!! Yks minun kavereista ei tykkää ollenkaan koko tisseista, sille pitää olla melkein lauta! Yks taas semmosista meijereistä, että niiden sisään meikäläinen hukkuis.. yhdelle taas on ihan sama, kuhan jotakin on. No sitten on yks, jolle on vielä vähemmän merkitystä.. kuhan on jalkojen välissä toimiva paikka ja lähtee viimeistään aamulla pois, niin on paras.

        Miten se menikään? Muistanko enään? En muista!
        Tarpeeksi pieni mutta mielellään ei aivoja!


      • @nni

        Mä aattelin nimenomaan tosta kuinka voimakkaita tunteita noihin kaikkiin ihmisen anatomiaan liittyy. Joku tykkää siitä ja joku tästä ja sit se että ne tunteet ilmenee näissä anatomian osissa milloin mitenkin. Ne on salattuja, piilotettuja kohtia joita paljastamme vain rakkaimmalle (ei saa ajatella pornoteollisuutta). Ne on totta, ne ei valehtele. veikkaan ettei mun tartte tehä tästä yliopistotutkimusta kun sen tekee joku muu kuiteski, aivan kuin pitkästä parisuhteesta että sen kestävyys johtuu yhteen hiileen puhaltamisesta. Mä tajusin sen jo pikkulikkana.


      • Vaakamieheltä
        zzz.... kirjoitti:

        ei ole vitsit parantunut, ompahan vaan huonontunut

        ..taidokasta ja älykästä!!!!!!!!!!!!!!

        Kauniista naisista yleensä väitetään, ettei heillä ole kovin suuret älyn lahjat, että kaikki on siinä mikä näkyy. Kun se ei mielestäni pidä paikkaansa, niin saa minulla siloin olla unelma, missä molemmat ihailemani asiat kohtaavat.. kaunis ja älykäs! Ehkä se on minulle tavoittamaton, kuin tähdet taivaalla, mutta miksen yrittäisi sitä. Kumppania, jonka kanssa voi keskustella monenlaisista asioista.. väitelläkin... Naista, jonka vierestä herätessään ei myöskään tarvitse ensimmäisenä säikähtää. Ainoastaan kauniit hellyyden täyttämät ajatukset tuovat onnentunteen koko päiväksi. Naista, joka hurmaa minut ulkonäöllään, mutta ennenkaikkea lahjoillaan ja älyllään.. Naista, joka on erityinen.

        Onko sydämensä toiveiden täyttämistavoitteet, jotenkin paheksuttavia?


      • Vaakamieheltä
        @nni kirjoitti:

        Mä aattelin nimenomaan tosta kuinka voimakkaita tunteita noihin kaikkiin ihmisen anatomiaan liittyy. Joku tykkää siitä ja joku tästä ja sit se että ne tunteet ilmenee näissä anatomian osissa milloin mitenkin. Ne on salattuja, piilotettuja kohtia joita paljastamme vain rakkaimmalle (ei saa ajatella pornoteollisuutta). Ne on totta, ne ei valehtele. veikkaan ettei mun tartte tehä tästä yliopistotutkimusta kun sen tekee joku muu kuiteski, aivan kuin pitkästä parisuhteesta että sen kestävyys johtuu yhteen hiileen puhaltamisesta. Mä tajusin sen jo pikkulikkana.

        ..kuitenkin se oikeaksikin kehuttu rakkaus tuo aivan uuden ulottuvuuden sänkyyn. Kun jotkut tarvitsevat melkoisen arsenaalin toteuttaakseen fantasioitaan, niin syvät tunteet tuovat nauttimiseenkin moninkertaisesti tuntua. Pelkkä käden hellä kosketus voi tuntua paljon paremmalta, kuin orgasmi huonossa suhteessa. Puhumattakaan katseesta, joka hukuttaa tai tunteja kestävästä suukottelusta ja vain käsien toisiinsa koskemisesta. Sen, kun kerran kokee, niin pelkkä seksi ei enää kiinnostakaan.


      • @nni
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..kuitenkin se oikeaksikin kehuttu rakkaus tuo aivan uuden ulottuvuuden sänkyyn. Kun jotkut tarvitsevat melkoisen arsenaalin toteuttaakseen fantasioitaan, niin syvät tunteet tuovat nauttimiseenkin moninkertaisesti tuntua. Pelkkä käden hellä kosketus voi tuntua paljon paremmalta, kuin orgasmi huonossa suhteessa. Puhumattakaan katseesta, joka hukuttaa tai tunteja kestävästä suukottelusta ja vain käsien toisiinsa koskemisesta. Sen, kun kerran kokee, niin pelkkä seksi ei enää kiinnostakaan.

        sit niin, että kun ihmiset turhautuu tunteittensa keskellä, otetaan ruoskat ja kettingit esille ja aivan kuin unohdettuna oikeat rakkauden tunteet piiskataan niitä väkisin esille, yrittämällä edes jotain ja saamalla tuntemaan edes jotain.


      • Pöhpöh
        Vaakamieheltä kirjoitti:

        ..tuntematon alue naiselle, siinä missä naisenkin seksuaalisuus on miehelle. Varsinkin nuorena, kun ei vielä tiedä mistään mitään, ei sitäkän, miksi se turpoilee ja niin väärissä paikoissakin.

        Muistan kouluajoilta, kun luokassa istuessani alkoi lahkeessa paisua ilman mitään ulkoista syytä. Olihan ne noloja tilanteita koittaa laittaa käsi taskuun ja sen päälle, kun poistui luokkahuoneesta, ettei kukaan oisi huomannut. Kaikenlaisella sitä miehen alkua kiusataan, ku sellaisilla värkeillä.. hallitsemattomilla.

        Mies on rakennettu hiukan eri tavalla mieleltäänkin, kuin nainen. Suvun jatkaminen on vieteissä päällimmäisenä, ihan niin, kuin elukoillakin. Samoin naisilla, jälkeläisistä huolehtiminen on samalla tavalla siellä vaistoissa. Siksi kai miehet ja naiset ajautuvatkin niin usein törmäyskurssille.. mies haluaisi vaan laitella sitä elämää alkuun tämän tästä ja nainen taas yrttäisi välillä hoitaa entisiä aikaansaannoksia. Se on siellä pohjalla, sitten tulevat opitut asiat ja yhteiskunnan säännöt sotkemaan loput.

        Toisaalta miehen jatkuvan tyhjentämisen tarpeen ymmärtää jos huomaa ajatella, että hänen elimistönsä tuottaa jakuvalla syötöllä lisää siemennestettä ja siittiöitä.. niitä elimistö myöskin tunkee ulos, kun alkaa olla täyttä. Ja sellainenkin piirre siinä on, että sen enemmän tuottaa, mitä enemmän saa purkaa niitä ulos. Eli vihjeeksi vaan monelle.. niille, joilla on liian vähän seksiä ja niille, joilla on sitä liikaa : ))

        Ja sitten varsinaiseen kysymykseesi: Kyllä voi turpoilla pienestäkin syystä, joskus siis ilmankin syytä. Mutta pylly, rinnat jne. varsinkin jos kyseiset paikat ovat naisella, jonka kanssa on ollut jo monia miellyttäviä hetkiä, niin riittää, kun nainen esimerkiksi illalla nukumaan laitaessaan ottaa puseron ja rintaliivit pois.. peitto kohoaa. Eli totta se on missä vaan milloin vaan, ärsykkeestä tai jopa ilman sitä. Hankala veijari!

        "Mies on rakennettu hiukan eri tavalla mieleltäänkin, kuin nainen. Suvun jatkaminen on vieteissä päällimmäisenä, ihan niin, kuin elukoillakin. Samoin naisilla, jälkeläisistä huolehtiminen on samalla tavalla siellä vaistoissa. Siksi kai miehet ja naiset ajautuvatkin niin usein törmäyskurssille.. mies haluaisi vaan laitella sitä elämää alkuun tämän tästä ja nainen taas yrttäisi välillä hoitaa entisiä aikaansaannoksia. Se on siellä pohjalla, sitten tulevat opitut asiat ja yhteiskunnan säännöt sotkemaan loput."

        - Ja ei se todellakaan noin mustavalkoista ole. Itse olen nainen jolla ei ole mitään huolehtimisviettiä tai vaistoa tuolla mielen lokeroissa. Enemmän olen kiinnostunut seksistä ihan huvittelumuotona, kuten miehetkin. Ja väittäisin myös että paljon on miehiä joilla on sitten se huolehtimisvietti...


      • Vaakanainen
        @nni kirjoitti:

        Kun oot tommonen ilmeisen avoin, aattelin vielä kysyä sun mielipidettä pimppakarvoista. Voiko ne olla tiellä? Musta on hirvee loukkaus pyytää leikkaamaan ne pelkästään oman edun tavoittelun vuoksi. Eikö oo törkeetä!?

        No hyi helvetti, kysytkin vielä! Ei ihme jos teillä harrastetaan seksiä aina pimeässä jos on karvoja...


    • '''''

      kylläpä tämä poiki keskustelua...onko vaakamies todella kaiken tämän arvoinen:-)?????????

      • @nni

        saipahan naureskella kaamoksen painaessa päälle :D...


    • kyseessä vaaka

      tämän vuosituhannen päättämättömin ihminen....

    • minäkin tutkinut sen

      (")(")saman asian vaakamiehestä,tänään lupaan,vaikka kuun taivaalta,ja sit huomenna ei sinne päinkään,huh oon todellaki kyllästynyt noihin heilureihin....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1632
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      707
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe