Äsken tulin juuri City-Marketista, josta löysin vahingossa hämähäkin seittiä ja hintaakin oli vain 0,90€! Paketissa luki, että mitä enemmän venytät, sitä hienomman seitin saat. Saas nähdä millainen siitä tulee. Otin varmuuden vuoksi 3 kipaletta :P
Seittiä
7
1005
Vastaukset
- Snoopyt halloweenjännityksessä
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niinkö! Sinne pitää päästä. Mites paljon yhdessä paketissa oli? Ja missä päin kauppaa, jos päästäis ostamaan? MIKÄ KAUPUNKI ON KYSEESSÄ? Siitä tulee varmaan kivaa. Aiotko järjestää minkäkinlaiset juhlat? Onko muita vinkkejä? Vastaa toiseen viestiimme kirjoittaja: Snoopyt- Apo
Nämä seitit löysin Tampereen Pirkkalan cittarista. Aika lähellä kassoja oli pieni hyllykkö. Sekin löytyi säkällä...
Seitti on mytyssä pussissa. En ole avannut, mutta veikkaan, että kyllä sitä siinä on. - malttamaton
Apo kirjoitti:
Nämä seitit löysin Tampereen Pirkkalan cittarista. Aika lähellä kassoja oli pieni hyllykkö. Sekin löytyi säkällä...
Seitti on mytyssä pussissa. En ole avannut, mutta veikkaan, että kyllä sitä siinä on.ostin kanssa sitä seittiä, tosin porin prismasta, ja avasin paketin samantien.
seittiä tuli aikas paljon, mitenkäs sen selitäisin, revein sitä joka puolelta ja sain yhden nurkan (n. 1mX1,5m) hyvin koristeltua sillä, seitti hieman roikkuu ja on kiinni nastoilla seinästä ja taulusta, tuli kyllä hyvän näköistä!! täytyy mennä ostamaan lisää! - Pettyneet Snoopyt
Apo kirjoitti:
Seitti on mytyssä pussissa. En ole avannut, mutta veikkaan, että kyllä sitä siinä on.Voi harmin harmi. Toivottvasti sitä tulee Savonlinnaankin. Mutta olihan joku muu ostanut Porista. Kerd on sellainen kauppa, johon saattaisi tulla paljon halloweenkamaa edullisesti. :)))))))) :((((((( :)))))))
Kerd on onni|Olet Tampereelta| CitiMarket - Katjaana :)
Pettyneet Snoopyt kirjoitti:
Voi harmin harmi. Toivottvasti sitä tulee Savonlinnaankin. Mutta olihan joku muu ostanut Porista. Kerd on sellainen kauppa, johon saattaisi tulla paljon halloweenkamaa edullisesti. :)))))))) :((((((( :)))))))
Kerd on onni|Olet Tampereelta| CitiMarketKyllä seittiä saa ihan tavallisista prismoista ja lelukaupoista. ainakin Br lelukauppa myy sitä, mutta itse siis olen ostanut muistaakseen brismasta
- Jasu
Katjaana :) kirjoitti:
Kyllä seittiä saa ihan tavallisista prismoista ja lelukaupoista. ainakin Br lelukauppa myy sitä, mutta itse siis olen ostanut muistaakseen brismasta
Itse olen ostanut seitin hong kongista, kieltämättä honkkarista riippuen voi hyvinkin venähtää kalliiksi jutuksi.
- Snoopyt
No, kyllä sitä Savonlinnan Cityssäki oli, mutta en ostanut. Yksi pussi meillä on nyt, ja aivan surkeaa. Eihän se tartu mihinkään ja pelkkää vanua. Sori, kun valitan täällä, mutta kerron teille millasta se oli. Heipp
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803