Seittiä

Apo

Äsken tulin juuri City-Marketista, josta löysin vahingossa hämähäkin seittiä ja hintaakin oli vain 0,90€! Paketissa luki, että mitä enemmän venytät, sitä hienomman seitin saat. Saas nähdä millainen siitä tulee. Otin varmuuden vuoksi 3 kipaletta :P

7

1005

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snoopyt halloweenjännityksessä

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niinkö! Sinne pitää päästä. Mites paljon yhdessä paketissa oli? Ja missä päin kauppaa, jos päästäis ostamaan? MIKÄ KAUPUNKI ON KYSEESSÄ? Siitä tulee varmaan kivaa. Aiotko järjestää minkäkinlaiset juhlat? Onko muita vinkkejä? Vastaa toiseen viestiimme kirjoittaja: Snoopyt

• Apo

Nämä seitit löysin Tampereen Pirkkalan cittarista. Aika lähellä kassoja oli pieni hyllykkö. Sekin löytyi säkällä...

Seitti on mytyssä pussissa. En ole avannut, mutta veikkaan, että kyllä sitä siinä on.

• malttamaton
        Apo kirjoitti:

Nämä seitit löysin Tampereen Pirkkalan cittarista. Aika lähellä kassoja oli pieni hyllykkö. Sekin löytyi säkällä...

Seitti on mytyssä pussissa. En ole avannut, mutta veikkaan, että kyllä sitä siinä on.

ostin kanssa sitä seittiä, tosin porin prismasta, ja avasin paketin samantien.
        seittiä tuli aikas paljon, mitenkäs sen selitäisin, revein sitä joka puolelta ja sain yhden nurkan (n. 1mX1,5m) hyvin koristeltua sillä, seitti hieman roikkuu ja on kiinni nastoilla seinästä ja taulusta, tuli kyllä hyvän näköistä!! täytyy mennä ostamaan lisää!

• Pettyneet Snoopyt
        Apo kirjoitti:

Voi harmin harmi. Toivottvasti sitä tulee Savonlinnaankin. Mutta olihan joku muu ostanut Porista. Kerd on sellainen kauppa, johon saattaisi tulla paljon halloweenkamaa edullisesti. :)))))))) :((((((( :)))))))
        Kerd on onni|Olet Tampereelta| CitiMarket

• Katjaana :)
        Pettyneet Snoopyt kirjoitti:

Voi harmin harmi. Toivottvasti sitä tulee Savonlinnaankin. Mutta olihan joku muu ostanut Porista. Kerd on sellainen kauppa, johon saattaisi tulla paljon halloweenkamaa edullisesti. :)))))))) :((((((( :)))))))
        Kerd on onni|Olet Tampereelta| CitiMarket

Kyllä seittiä saa ihan tavallisista prismoista ja lelukaupoista. ainakin Br lelukauppa myy sitä, mutta itse siis olen ostanut muistaakseen brismasta

• Jasu
        Katjaana :) kirjoitti:

Kyllä seittiä saa ihan tavallisista prismoista ja lelukaupoista. ainakin Br lelukauppa myy sitä, mutta itse siis olen ostanut muistaakseen brismasta

Itse olen ostanut seitin hong kongista, kieltämättä honkkarista riippuen voi hyvinkin venähtää kalliiksi jutuksi.

• Snoopyt

No, kyllä sitä Savonlinnan Cityssäki oli, mutta en ostanut. Yksi pussi meillä on nyt, ja aivan surkeaa. Eihän se tartu mihinkään ja pelkkää vanua. Sori, kun valitan täällä, mutta kerron teille millasta se oli. Heipp

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe