Nyt se tuli

Tulituli

Vihdoin sain 2.0 sxt:n maanantaina. Auto on juuri mitä odotinkin. Kaupungissa todella hyvä ja kulutuskin on pysynyt alle 9 litrassa (pelkkää kaupunkiajoa tähän mennessä). Ainoa huono puoli on nastarenkaiden aiheuttama melu, joka taas on yllättävän kova. Tosin kumimatot puuttuu vielä. Penkit on minulle hyvät ja auto on 4 hengelle todella tilava. Stereotkin on aivan loistavat. Mistään ei varmasti löydy yhtä hyvää autoa hintaluokassaan alle 30 000 egeä.

22

4125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertoo jotakin muuta

      Dodge hävisi vertailun. Kaikilla osa-alueilla keskimääräistä huonompi ja valoiltaan suorastaan vaarallinen. Dodgen kaukovalot samaa luokkaa kilpailijoiden lyhyiden kanssa!

      • caliberisti

        Joo, mutta jos itse pitää autosta, niin mitä hemmetin väliä on jollain lehden vertailulla!
        Mua ei kiinnostais vähääkään jonkun nuijan arvostelut, jos itse pidän.

        Se on totta, mitä joku kirjoitteli tuolla aikaisemmin, että Caliberilla ajaminen tuo jotenkin hyvälle tuulelle.. Mulla ainakin toimii. Ei tuntuis samalta jollain fiestalla ajaminen..


      • JpS

        Kyllä me Suomalaiset osataan olla negatiivistä tai sitte kusipäätä kansaa.

        Ei näissä keskusteluissa tunnu juuri keltään irtoavan positiivista sanaa, vai päteekö tähänkin se juttu ketusta ja pihlajanmarjoista.

        Kyllä Caliber on oikeesti kiva auto.

        Joku kirjoittikin että Caliberilla ajaessa tulee hyvälle tuulelle, Se on muuten ihan tosi juttu.

        Valot onkin kyllä tosiaankin aika surkeet.

        Muuta negatiivistä ei juuri autosta mieleen tule.


      • Tulituli

        Katoppa 2.0 sxt:n varustelistaa ja speksejä. Ja ota vielä huomioon ajofiilis niin ei voi puhua naapurin Reinon Datsuneista samana päivänä. Toiset ajaa sillä millä muut ja toiset sillä millä haluaa.


      • kevät !

        Mistähän näitä kateellisia persläpiä vanhan ooppelinromunsa kanssa tännekin oikein aina sikiää parjaamaan caliberia. Hankkikaa elämä !

        Alottajalle sanoisin että hyvän auton olet hankkinut, itse olen ajellut kolmisen kuukautta caliberilla, pimeässä ja sateessa myös ja sanoo TM mitä tahansa niin valoihinKIN olen ollut tyytyväinen. Paremmat valot siinä on kuin edellisessä joka oli vaihtaessani 3 vuotta vanha eurooppalaiskärry joihin en koskaan enää palaa.
        Mukavia ajoja kateellisten joukossa :)


      • tuloksen oikein

        vaikka en ollut edes lehteä vilkaissut. Ja itse asiassa lehti vahvisti kaikki käsitykseni caliberista ja sen surkeista ominaisuuksista.


      • masa1

        samassa lehdessä!!! Lähivalot täysin ala-arvoiset kummassakin. Kaukovalothan on helppo parantaa. Fordiin tosin saa lisävarusteena ksenonit, mikä ei sinänsä takaa hyviä valoja (esim. Audi).


      • joo......
        kevät ! kirjoitti:

        Mistähän näitä kateellisia persläpiä vanhan ooppelinromunsa kanssa tännekin oikein aina sikiää parjaamaan caliberia. Hankkikaa elämä !

        Alottajalle sanoisin että hyvän auton olet hankkinut, itse olen ajellut kolmisen kuukautta caliberilla, pimeässä ja sateessa myös ja sanoo TM mitä tahansa niin valoihinKIN olen ollut tyytyväinen. Paremmat valot siinä on kuin edellisessä joka oli vaihtaessani 3 vuotta vanha eurooppalaiskärry joihin en koskaan enää palaa.
        Mukavia ajoja kateellisten joukossa :)

        Kyllähän Korealainen aina Eurooppalaisen auton valmistuksessa hakkaa, sehän on selvä!

        Noh, toivottavasti sait elämän kaupan päälle...


      • että..
        joo...... kirjoitti:

        Kyllähän Korealainen aina Eurooppalaisen auton valmistuksessa hakkaa, sehän on selvä!

        Noh, toivottavasti sait elämän kaupan päälle...

        Korealainen... Hanki vähän tietoa samalla kun yrität hankkia sitä elämää itsellesi.


      • A.S.
        kevät ! kirjoitti:

        Mistähän näitä kateellisia persläpiä vanhan ooppelinromunsa kanssa tännekin oikein aina sikiää parjaamaan caliberia. Hankkikaa elämä !

        Alottajalle sanoisin että hyvän auton olet hankkinut, itse olen ajellut kolmisen kuukautta caliberilla, pimeässä ja sateessa myös ja sanoo TM mitä tahansa niin valoihinKIN olen ollut tyytyväinen. Paremmat valot siinä on kuin edellisessä joka oli vaihtaessani 3 vuotta vanha eurooppalaiskärry joihin en koskaan enää palaa.
        Mukavia ajoja kateellisten joukossa :)

        "persläpi", "ooppelinromu" ja "kateellinen."

        Aika provolta viestisi vaikuttaa. Miksi ihminen joka ei ole tyytyväinen Dodgen laatuun on persläpi? Ja kateellinen nyt tuskin kukaan voi olla Caliberista senverran halpa auto on, huomattavasti alle Suomessa myytävien autojen keskihinnan eli toisin sanoen edullinen tarkottaen että monilla, myös "perslävillä" on varaa hankkia sellainen jos näin haluaa.


      • tarve
        A.S. kirjoitti:

        "persläpi", "ooppelinromu" ja "kateellinen."

        Aika provolta viestisi vaikuttaa. Miksi ihminen joka ei ole tyytyväinen Dodgen laatuun on persläpi? Ja kateellinen nyt tuskin kukaan voi olla Caliberista senverran halpa auto on, huomattavasti alle Suomessa myytävien autojen keskihinnan eli toisin sanoen edullinen tarkottaen että monilla, myös "perslävillä" on varaa hankkia sellainen jos näin haluaa.

        Miksi sitikka ym fordikuskit ei ajele tyytyväisinä omilla menopeleillään ja kehuskele omilla palstoillaan omiansa. Mikä ihmeen tarve niillä on käydä täällä mollaamassa caliberia?
        Itse en ole koskaan käynyt muiden palstoilla moista harrastamassa joten on vaikea käsittää mistä se johtuu, jospa A.S valottaisi asiaa ?


    • Dodge__man

      Tilasin oman autoni jo kesäkuussa ja tämän viikon perjantaina olisi luovutus. Minulle on tulossa myös 2-litran CVT SXT. Kerro vähän lisää omista kokemuksistasi.

      • Tulituli

        Itsekkin tilasin ennen Juhannusta. Olen täysin tyytyväinen autoon. Kumimatot ja lämpösarja vielä puuttuu. Autossa on tosi kivoja mahdollisuuksia henkilökohtaisille asetuksille koskien lukituksia ja valoja. Ostin nokian hakkapeliitta 5:set 16" aluvanteilla ja ne on mielestäni hieman äänekkäät.
        Tilaa on neljän hengen perheelle ruhtinaallisesti. Kirjoittelen lisää viikonlopun lapinreissun jälkeen.


      • juuri
        Tulituli kirjoitti:

        Itsekkin tilasin ennen Juhannusta. Olen täysin tyytyväinen autoon. Kumimatot ja lämpösarja vielä puuttuu. Autossa on tosi kivoja mahdollisuuksia henkilökohtaisille asetuksille koskien lukituksia ja valoja. Ostin nokian hakkapeliitta 5:set 16" aluvanteilla ja ne on mielestäni hieman äänekkäät.
        Tilaa on neljän hengen perheelle ruhtinaallisesti. Kirjoittelen lisää viikonlopun lapinreissun jälkeen.

        uuden auton saaanut kommentoi hieman äänekkääksi, tarkoittaa se suomeksi helkkarin meluisa. Nykyautojen pahin vitsaus, kova rengasmelu, taitaa vasta yli 50ke autoissa olla mukavan hiljaista, valitettavaa. Muutenhan ovat jo aika hyviä.


      • Dodge__man
        Tulituli kirjoitti:

        Itsekkin tilasin ennen Juhannusta. Olen täysin tyytyväinen autoon. Kumimatot ja lämpösarja vielä puuttuu. Autossa on tosi kivoja mahdollisuuksia henkilökohtaisille asetuksille koskien lukituksia ja valoja. Ostin nokian hakkapeliitta 5:set 16" aluvanteilla ja ne on mielestäni hieman äänekkäät.
        Tilaa on neljän hengen perheelle ruhtinaallisesti. Kirjoittelen lisää viikonlopun lapinreissun jälkeen.

        Huomenna haen auton pois, ihan mukavalta tuntuu. Tuli hankittua talvirenkaiksi 17", joten vähän mietityttää miten ne sopivat noihin talvella syntyviin uriin. Odottelen mielenkiinnolla pientä kommenttia Lapin reissusta.


      • onon
        juuri kirjoitti:

        uuden auton saaanut kommentoi hieman äänekkääksi, tarkoittaa se suomeksi helkkarin meluisa. Nykyautojen pahin vitsaus, kova rengasmelu, taitaa vasta yli 50ke autoissa olla mukavan hiljaista, valitettavaa. Muutenhan ovat jo aika hyviä.

        nastarenkaita olemassa kuin Nokian. Hyviä lisäkaukovalojakin saa melko halvalla (alle 200 eur).


      • siirakki
        juuri kirjoitti:

        uuden auton saaanut kommentoi hieman äänekkääksi, tarkoittaa se suomeksi helkkarin meluisa. Nykyautojen pahin vitsaus, kova rengasmelu, taitaa vasta yli 50ke autoissa olla mukavan hiljaista, valitettavaa. Muutenhan ovat jo aika hyviä.

        omistan hyundai sonatan -04 mallia ja auto on tosi hiljainen.Hinta uutenakin alle 30.000.


      • Hasse
        Dodge__man kirjoitti:

        Huomenna haen auton pois, ihan mukavalta tuntuu. Tuli hankittua talvirenkaiksi 17", joten vähän mietityttää miten ne sopivat noihin talvella syntyviin uriin. Odottelen mielenkiinnolla pientä kommenttia Lapin reissusta.

        Minkä kokoset ?


      • Dodge__man

        Kävin hakemassa auton perjantaina ja mahtavalta tuntuu. Auto oli parempi kuin muistin (tilauksesta yli 4 kk). Reissua on tullut jo ajettua ja harvoin on tullut nautittua ajamisesta yhtä paljon. 2-litrainen CVT on peto kiihtymään 80-120 km/h alueella. Paikaltaan lähtiessä ei ole mikään raketti, mutta tuossa nopeudessa ohittaminen on hienoa! :)


      • Ekon
        Dodge__man kirjoitti:

        Kävin hakemassa auton perjantaina ja mahtavalta tuntuu. Auto oli parempi kuin muistin (tilauksesta yli 4 kk). Reissua on tullut jo ajettua ja harvoin on tullut nautittua ajamisesta yhtä paljon. 2-litrainen CVT on peto kiihtymään 80-120 km/h alueella. Paikaltaan lähtiessä ei ole mikään raketti, mutta tuossa nopeudessa ohittaminen on hienoa! :)

        Pätee tähänkin idän ihmeeseen.


      • olla hukassa
        Ekon kirjoitti:

        Pätee tähänkin idän ihmeeseen.

        kirjoittajalla, eikä pelkkä suunta...


      • Ekon
        Ekon kirjoitti:

        Pätee tähänkin idän ihmeeseen.

        Lada Nivasta viritelty citymaasturi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe