Missä olette pitäneet tai olleet juhlimassa esim. synttäreitä? Lähes kaikista paikoista pitää lähteä pois jo klo 22.00 ja mitkä synttärit ne semmoiset on? Odotan mielenkiinnolla vinkkejä kivoista juhlapaikoista mielellään Helsingissä tai ainakin hyvin lähellä;) Tarkennan vielä, ettei mitkään hirveät megabileet ole tulossa ,vaan noin 20-30 henkeä ja tarjoilut haluttaisiin järjestää itse.
Missä voi pitää synttärijuhlat
5
4003
Vastaukset
- kokeilu
marjaniemen vpk ja herttoniemen hirvenpäämaja.
- reetta1
Yleensäkin vpk:n tilat taitaa olla sellaisia, joissa saa rauhassa bailata aamun koittoon. Kysy myös Puotilan Klaavunpolulla olevaa "biletyspaikkaa". Nimeä en muista... Siellä kuitenkin saa järjestää juhlia omilla tarjoiluilla ja olla pitkään.
- Hgissä
Mikähän paikka toi klaavunpolku on? Kiinnostaa... Netistä löytyi Puotilan kartano, mutta ei siellä käsittääkseni saa olla omia tarjoiluja;)
- synttärit
No siinä hesassa on ainakin linnanmäki. Jos on noin paöljon porukkaa tulossa nii onko kyseessä aikuisten juhlta? kaippa mutta käy paikkka kakaroillekin.:! Jos itse ruokatarjoilun haluu järkkää voi mennä ensin lintsille ja sitte vaikka kotiin syömään ja sitte juhlat loppuu?!
- SynTTäRi-HiRmU
hihihihiih e keksi mitäään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723388Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031693- 681259
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991077- 581041
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50996- 63971
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199881- 42827
- 50804