Hienoa!

Kurreorava

Hyvä, että täällä on nyt oma keskustelu fanifiktiolle!

Lukevatko ihmiset fanifiktiota netistä? Millä kielellä? Mitä genreä (siis gen, het, slash)?

7

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaa

      Mahtavaa, että ne viimeinkin teki osaston ficeille. En nyt ite aivan muista noiden genrien kaikkia luokkia, ja mitä ne sisältää, mutta pääasiassa luen kai semmosia kuvitteellisia jatkoja HP-neloselle. Oon kyllä yhen slashinkin lukenu, mutta ei varmaan ihan mun alaa. (Miksihän ne aina naittaa Hermionen ja McCarmiwan?)

      • Kyllikki Mega-Mummeli

        ...netistä slashin, jossa Kalkaros suuteli Siriusta.(kukahan pöljä senkin oli keksinyt?)


      • jokuvaa
        Kyllikki Mega-Mummeli kirjoitti:

        ...netistä slashin, jossa Kalkaros suuteli Siriusta.(kukahan pöljä senkin oli keksinyt?)

        yhdessäkin ficissä kuvailtiin aika tarkkaan jotain Kalkaroksen ja Hermionen "kohtausta". (onneksi oli englanninkielinen, en tajunnu, ku puolet)


      • Kyllikki Mega-Mummeli
        jokuvaa kirjoitti:

        yhdessäkin ficissä kuvailtiin aika tarkkaan jotain Kalkaroksen ja Hermionen "kohtausta". (onneksi oli englanninkielinen, en tajunnu, ku puolet)

        Se löysi yksiltä sivuilta tollasen Kakaros/Hermione "kohtauksen" suomenkielisenä. En pidä kyllä oikein todennäköisenä, että Hermionelle tulisi sellainen yhtäkkinen tarve suudella Kalkarosta. Miksi helvetissä mun sisko lukee tollasia?


      • jokuvaa
        Kyllikki Mega-Mummeli kirjoitti:

        Se löysi yksiltä sivuilta tollasen Kakaros/Hermione "kohtauksen" suomenkielisenä. En pidä kyllä oikein todennäköisenä, että Hermionelle tulisi sellainen yhtäkkinen tarve suudella Kalkarosta. Miksi helvetissä mun sisko lukee tollasia?

        Onne vähän kummallisia juttuja, ainakin, jos ne hahmot on repäisty jostain Harry Potterista. Miksei ne voi keksiä omia hahmoja? Vaikka Miss Suutelevaisen ja Mister Seksikkään, jolla on tarve kaadella vastakkaisia sukupuolia koulun pulpeteille? Yhen sellasen tarinan vain luin, koska ne on niin huvittavia, koska joku parka on tehny ne tosissaan.
        (ykskin slash-paritus oli Kalkaros/Ron. Kaikkea ne keksii)


      • Slasher
        jokuvaa kirjoitti:

        Onne vähän kummallisia juttuja, ainakin, jos ne hahmot on repäisty jostain Harry Potterista. Miksei ne voi keksiä omia hahmoja? Vaikka Miss Suutelevaisen ja Mister Seksikkään, jolla on tarve kaadella vastakkaisia sukupuolia koulun pulpeteille? Yhen sellasen tarinan vain luin, koska ne on niin huvittavia, koska joku parka on tehny ne tosissaan.
        (ykskin slash-paritus oli Kalkaros/Ron. Kaikkea ne keksii)

        >>Yhen sellasen tarinan vain luin, koska ne on niin huvittavia, koska joku parka on tehny ne tosissaan. (ykskin slash-paritus oli Kalkaros/Ron. Kaikkea ne keksii) (jokuvaa)

        No tottakai! Sä et vaan oo sitä tyyppiä, joka sais kiksejä siitä, että kaks miestä/naista on yhdessä. Mä olen. Works for me. Tosin ei Kalkaros/Ron. Mutta Ron/Harry ja Kalkaros/Sirius! Siinä on jo jotain. Esimerkiksi.

        Muhun ei oikeen iske mitkään "jatkojutut", koska mitä järkee mun ois lukee jotain jatkontekeleitä, jos ei niis oo mitään erikoista. Kuten seksiä. :P Ja samasta syystä ne hahmot on esim. HP:sta kuin joissain fanijutuissa. Tosin slasheri näkee slashiä kaikkialla. :)

        Mut hei, pidetään fanifiktion jalo taide voimissaan!


    • Slasher

      Mä luen (ja kirjoitan) ainoastaan slashiä ja femslashiä. Het on mun mielestä ihan ok, mutten sitä kuitenkaan lue. Englanniksi luen (ja kirjoitan).

      Hyvä, että täällä on tällainen paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe