Olisiko teillä kellään kokemuksia Otsolassa opiskelusta? Itse luultavasti ensi syksynä aloitan siellä, ja olisi mukava vaihtaa ajatuksia siitä, minkälaista siellä on. Onko hyvä ilmapiiri, onko siellä helppo tutustua uusiin ihmisiin...? Jne... Mukava olisi, jos jotkut haluaisivat vaihdella ajatuksia, itseä vähän kyllä jännittää tuo tuonne meno, jos nyt pääsee tuonne..
Onko kokemuksia Otsolassa opiskelusta?
3
770
Vastaukset
Otsola .. se on aika jees paikka opiskella
ilmapiiri on ollu iha hyvä aina
että tässäpä miun mielipide ...- m87jns
Heis!
Juu, on kyllä kokemusta tuossa otsolassa opiskelusta, itse kävin siellä merkonomiksi ja sain paperit viime keväänä.. siellä on hyvä ja tiivis tunnelma kun monen alan opiskelijoita on samassa,riippuu tietenkin mihin itse alalle olet menossa opiskelee.. ruuista en tiiä, kun opiskelijat tekee ne x) Mutta se kahvio/kanttiini on aivan huippu, hyvää ja halpaa. Niin, ja ei tarvii jännittää sinne menoa :) - enkulinsilmä
Itekki oon otsolassa kaks vuotta kärvistelly =) Ja vikan vuoden niskalas x) Eli juu... miust kanssa otsola on huippu mesta. Ikävä oli vaihtaa sillon koulua sieltä niskalaan :S Ja ilmapiirihän on hyvä.. taino ainaki oli minun aikaan :D Kivat opet ja muutenki viihtyisä paikka, et ei valittamista. Ruokakin on hyvvee 8)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011