Olisiko teillä kellään kokemuksia Otsolassa opiskelusta? Itse luultavasti ensi syksynä aloitan siellä, ja olisi mukava vaihtaa ajatuksia siitä, minkälaista siellä on. Onko hyvä ilmapiiri, onko siellä helppo tutustua uusiin ihmisiin...? Jne... Mukava olisi, jos jotkut haluaisivat vaihdella ajatuksia, itseä vähän kyllä jännittää tuo tuonne meno, jos nyt pääsee tuonne..
Onko kokemuksia Otsolassa opiskelusta?
3
780
Vastaukset
Otsola .. se on aika jees paikka opiskella
ilmapiiri on ollu iha hyvä aina
että tässäpä miun mielipide ...- m87jns
Heis!
Juu, on kyllä kokemusta tuossa otsolassa opiskelusta, itse kävin siellä merkonomiksi ja sain paperit viime keväänä.. siellä on hyvä ja tiivis tunnelma kun monen alan opiskelijoita on samassa,riippuu tietenkin mihin itse alalle olet menossa opiskelee.. ruuista en tiiä, kun opiskelijat tekee ne x) Mutta se kahvio/kanttiini on aivan huippu, hyvää ja halpaa. Niin, ja ei tarvii jännittää sinne menoa :) - enkulinsilmä
Itekki oon otsolassa kaks vuotta kärvistelly =) Ja vikan vuoden niskalas x) Eli juu... miust kanssa otsola on huippu mesta. Ikävä oli vaihtaa sillon koulua sieltä niskalaan :S Ja ilmapiirihän on hyvä.. taino ainaki oli minun aikaan :D Kivat opet ja muutenki viihtyisä paikka, et ei valittamista. Ruokakin on hyvvee 8)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724114Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o903531Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363259- 502745
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182269Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221952- 321943
- 201464
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121440Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321436