Terppa!
Osaisiko joku neuvoa miten ihmeellä saa tuon alkuperäisen radion takas toimintaan?
Autossa jäi valot päälle, imas akun tyhjäks ja latauksen jälkeen radiossa lukee WAIT 2hr ja meillä on kyllä koodi olemassa radioon mutta vielä kun tietäis mitä nappia/nappeja pitää painaa ja missä järjestyksessä???
Kysyn täältä koska tiedän jos soitan merkkiliikkeeseen niin eivät tiedä asiasta hevonhumppaa.
Auttakaa, on erittäin tylsä matkustella soittopelit mykkänä =)
Tomppa-
Jeep Cherokee -98 WAIT 2hr
Tomppa-
3
652
Vastaukset
- blaah
Radion turvakoodi syötetään pikavalintapainikkeita painamalla numeron mukaisesti. Eli jos koodi on vaikka 1234, painetaan kerran 1:stä, kerran 2:sta, kerran 3:sta ja kerran 4:sta. Sillä saa taas humpan kuulumaan, kunhan koodisi on vain oikea =)
- Infinity-koodi
Tuo wait time vaan kasvaa, jos latoo väärää koodia. Eka kerralla se on nolla, sinä olet päässyt jo 2 tuntiin. Auton edellinen omistaja voisi ehkä auttaa, niin minulla onnistui.
- auttaa, mutta
olet jo varmaan saanut asian hoidettua.
Voisin katsoa ohjekirjastani, siellä on ohjeet tälle asialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828