Löytyiskö teiltä vinkkiä hyvästä ruokapaikasta Tallinnassa?
Lämpsin siellä aina samoihin paikkoihin eli venäläisiin ja intialaisiin, joten nyt ois pakko keksiä muutakin välillä. Ja jos olisi sellainen ravintola, että sais istua pitempään turisemassa.
P.S. Kysymyksen vois heittää matkailupuolelle, mutta kun te olette edustaneet mun mieleistä keskustelupalstaa ja silloin sitä uskoo, että se paras vinkki reafloistakin vois löytyä täältä. Kysyn siis hyvin nöyränä ;D
Tallinna-kysymys
9
806
Vastaukset
Helsinginpuoleisessa päässä, muistaakseni, oli
yksi vanhaan tyyliin entisöity krouvimainen
tauluilla ja vanhoilla kalusteilla koristeltu
lievästi keskiaikaistyylinen ravintola. Hinnat
olivat Helsingin tasoa, jopa tyyriimmätkin, mutta
ruoka oli pirun hyvää. Se oli puoliksi kellari-
tasossa.
En valitettavasti muista ko. ravintelin nimeä
enää. Aiemmin siinä piti olla Katmandu-niminen
ravintola, mutta nyt siinä oli tämä.- Löytyy..
Pippurisäkki niminen ravinteli. Keskiajan tyyliä myös, henkilökuntaa myöten. Ruoka on hyvää ja mukava turista kalkituissa looseissa.
- Loistava.polku
Suosittelen.
Niillä on omat nettisivut, varmaan googlella löytyy. Helkkari kun ei muista niiitä nimiä, mutta vanhassa kaupungissa niitä tosiaan on montakin. Yleensä muistaa vain talon, joka tuottaa ahaa elämyksen, että hei tuollahan me käytiin syömässä. Yhden muistan se on Old hansa muistaakseni ja tykkäsin ruoasta. No menen sinne taas viikonloppuna. pitääpä pistää nimiä muistiin. Saa sitten antaa vinkkiä muille.
sairaalassa yhtä lehteä....siis yhden kirjan pongasin siitä..vois sua kiinnostaa.....
taas mua en muista kirjoittajaa mutta on ilmestynyt alkuvuodesta ja suomalaisen naisen kirjoittama..kirja siis on " enkelten avain "...on kuulemma koko kirja tehty automaattikirjoituksella.....500 sivua..:)
siinä kirjassa enkelit hälle viestittää..itse meinaan sen hommata...
jaa ruokapaikoista....hyym. en muista niiden nimiä...mutta vanhan kaupunkin ulkopuolelta mä itse ne haen..löytyy aikas yllättävistä paikoista...kysy alkuasukkailta..:)..siellä..- kikakakkonen
...koska tuttu vois tietää mikä kirja onpi kyseessä...
- kikakakkonen
...kyllä nyt näillä vinkeillä selviää ja kokeillaan sitä Olde Hansaa kun seurassa on ekaa kertaa Tallinnassa käyvät tutut.Mutta jos vielä keksii kuka vain jonkun ravintelin, koska tartteeha meidän syödä seuraavanakin päivänä.
- hyvä paikka
Pai vuotta sitten pääsin kokemaan, näkemään ja nauttimaan ayervedalaisesta ravintolasta nimeltä Elefantti, Venekatu 5.
Paikka on jo sisustukseltaan erilainen, aivan upeaa värien ja tilan käyttöä.
Jos kiinnostaa poikkeava, tyylikäs sisustus kannattaa mennä. Katsasta jopa WC, on elämys.
Ravintolan tunnelma oli rauhoittava, siellä halusi viipyä pidempään kuin oli aikaa päiväturistille.
Aika vaateliaana kasvissyöjänä sain nauttia sekä ruuan mausta että näöstä.
Suosittelen lämpimästi.
Kronkeli esteetikko ja vegetaristi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934