Kuinkahan

kauan?

Onko tuota updeittiä niin mahdoton homma saada kuntoon:
Fedora Core 6
We are working hard to bring fedora.redhat.com back up to its fully operational state.
Jatkuvasti valittaa, ettei löydä mirroria.
Kohta lentää pusikkoon koko ...

5

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valittaa..

tätä samaa:
      Loading "installonlyn" plugin
      Setting up repositories
      Could not retrieve mirrorlist http://fedora.redhat.com/download/mirrors/fedora-core-6 error was
      [Errno 14] HTTP Error 404: Date: Wed, 25 Oct 2006 19:53:40 GMT
      Server: Apache
      Transfer-Encoding: chunked
      Content-Type: text/html

Onko muilla samaa tapahtunut?

• murphyn laki?

Nyt ei sitten pääse enää fedora forumillekaan:
        "Palvelinta osoitteessa forum.fedoraforum.org ei löytynyt."

• päivitty
        murphyn laki? kirjoitti:

Nyt ei sitten pääse enää fedora forumillekaan:
        "Palvelinta osoitteessa forum.fedoraforum.org ei löytynyt."

Sai sen sitten päivitettyä 6:een.
        Tosta sain apua:
        "In the thread I posted was mention of uncommenting the base URLs in the core extras and updates repos. This works.
        You have to edit /etc/yum.repos.d/fedora-core.repo Remove the # from in front of the base url line and save. Do the same for updates and extras. Run yum. When done, edit the files and replace the # in front of the base url lines.
        If you are not comfortable with editing these files, just wait. They'll be back up sooner or later."
        Mutta ite oon noobi, että kunhan oman kokemukseni tähän vuodatin.

• omani sorry

Näyttää siltä, että vika taisi olla siinä, että olin ladannut skriptin "Repoman", jolla voi automaattisesti asentaa repoja. Mutta olin siinä sotkenut omat ja vieraat. Eli niin oli käynyt, että itse olin sotkenut yumin ja taisin turhaan porata Fedoralle. Kun ymmärsin korjata repot, niin kaikki pelasi kuin RASVATTU.
      Eli oppi jälleen sen, että älä ole kovin kärkäs syyttämään jotain muuta, kun vika on omien korvien välissä :)

• Fedoristi

"että olin ladannut skriptin "Repoman", jolla voi automaattisesti asentaa repoja. "

Suosittelen äärimmäiseen varovaisuuten ylipäätään tuollaisten lisäpalikoiden kanssa.
        Mm. Freshrpms varoittelee "epäyhteensopivista" repoista.

PS. Itsekin olen ollut tyytyväinen FC6:een ensikokemuksen perusteella. Hienoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      79
      9021
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      164
      5739
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      137
      5118
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      25
      3949
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      85
      3500
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      56
      3418
    7. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      103
      2791
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      41
      2773
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2761
    10. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      4
      2100
    Aihe