Kuinkahan

kauan?

Onko tuota updeittiä niin mahdoton homma saada kuntoon:
Fedora Core 6
We are working hard to bring fedora.redhat.com back up to its fully operational state.
Jatkuvasti valittaa, ettei löydä mirroria.
Kohta lentää pusikkoon koko ...

5

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valittaa..

tätä samaa:
      Loading "installonlyn" plugin
      Setting up repositories
      Could not retrieve mirrorlist http://fedora.redhat.com/download/mirrors/fedora-core-6 error was
      [Errno 14] HTTP Error 404: Date: Wed, 25 Oct 2006 19:53:40 GMT
      Server: Apache
      Transfer-Encoding: chunked
      Content-Type: text/html

Onko muilla samaa tapahtunut?

• murphyn laki?

Nyt ei sitten pääse enää fedora forumillekaan:
        "Palvelinta osoitteessa forum.fedoraforum.org ei löytynyt."

• päivitty
        murphyn laki? kirjoitti:

Nyt ei sitten pääse enää fedora forumillekaan:
        "Palvelinta osoitteessa forum.fedoraforum.org ei löytynyt."

Sai sen sitten päivitettyä 6:een.
        Tosta sain apua:
        "In the thread I posted was mention of uncommenting the base URLs in the core extras and updates repos. This works.
        You have to edit /etc/yum.repos.d/fedora-core.repo Remove the # from in front of the base url line and save. Do the same for updates and extras. Run yum. When done, edit the files and replace the # in front of the base url lines.
        If you are not comfortable with editing these files, just wait. They'll be back up sooner or later."
        Mutta ite oon noobi, että kunhan oman kokemukseni tähän vuodatin.

• omani sorry

Näyttää siltä, että vika taisi olla siinä, että olin ladannut skriptin "Repoman", jolla voi automaattisesti asentaa repoja. Mutta olin siinä sotkenut omat ja vieraat. Eli niin oli käynyt, että itse olin sotkenut yumin ja taisin turhaan porata Fedoralle. Kun ymmärsin korjata repot, niin kaikki pelasi kuin RASVATTU.
      Eli oppi jälleen sen, että älä ole kovin kärkäs syyttämään jotain muuta, kun vika on omien korvien välissä :)

• Fedoristi

"että olin ladannut skriptin "Repoman", jolla voi automaattisesti asentaa repoja. "

Suosittelen äärimmäiseen varovaisuuten ylipäätään tuollaisten lisäpalikoiden kanssa.
        Mm. Freshrpms varoittelee "epäyhteensopivista" repoista.

PS. Itsekin olen ollut tyytyväinen FC6:een ensikokemuksen perusteella. Hienoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      76
      2701
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      278
      1545
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1497
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1351
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      399
      1311
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      389
      1253
    7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      997
    8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      899
    9. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      254
      812
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      316
      805
    Aihe