Japanilainen PS2 konsoli

pelityttö

moi =) onko kenelläkään tietoa mistä voisin tilata/ostaa japanilaisen PS2 konsolin ilman että se pitää maksaa Paypal, Mastercard tai muilla vastaavilla..? :P koska minullahan ei semmoisia hienouksia ole.

19

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön 2

Miksi hankkia japanilainen kun voi ostaa eurooppalaisen? :)

• pelityttö

koska minulla on joku aasialainen peli siihen :)

• Ps4

Et saa hommata japanilaista import pelikonetta, koska Sony kieltää sen. Sonyn päätöksen perusteella sellainen huippu kauppa kuin lik-sang meni konkkaan. Olisit saanut koneesi Lik-sang vekkokaupasta jos se ei olisi konkurssissa. Ja kiitos tästä kaikesta kuuluu Sonylle.

Älä osta ps2:sta, koska parempaakin on tarjolla Esim. Xbox(360), Gamecube ja Wii. Näitä muita koneita saa tuoda suomeen, mutta ei Ps2/Psp:tä

Tässä muutaman uskollisen Sony fanin mielipide Sonyn toiminnasta
      http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3901

• pelityttö

harmin paikka :P onko se vaan tuolla nettikaupassa sen konkurssi vai onko joka paikassa josta vaikka sattuis löytämäänkin tuon konsolin? :P

• Ps4
        pelityttö kirjoitti:

harmin paikka :P onko se vaan tuolla nettikaupassa sen konkurssi vai onko joka paikassa josta vaikka sattuis löytämäänkin tuon konsolin? :P

Iksikään verkkokauppa ei saa kuljettaa aasialaisia Ps2:sia tai Pspeitä eurooppaan, jos muut verkkokaupat yrittävät samaa kuin lik-sang niille käy aika varmasti yhtä ikävästi, kun varat oikeus kuluihin loppuvat.

Kannattaa tilata jonkun muun firman kone kuin sonyn, koska ne ovat huomattavasti parempia ja niitä saa kuljettaa aasiasta eurooppaan. Usko minua olen kokeillut muiden valmistajien koneita(Xbox(360), Gamecube ja Dreamcast) ja todennut asian, mutta omistan valitettavasti Ps2:n.

Sony perustelee tuonti kiellon näin
        1.Pelejen yhteen sopivuus ongelmat(pal/ntsc)
        2.Import koneessa ei ole takuuta(takuu on tärkeä ps2:ssa koska se hajoaa herkästi ja sitä ei kannata korjauttaa itse)
        3.Aasiasta ostetussa koneessa saattaa olla jokin vika joka voi aiheuttaa vaaratilanteen käyttäjälle

Omasta mielestäni tässä on kyse vain sonyn rahan ahneudesta. Mieti vaikka Ps2:n hintaa ja vertaa sitä Xboxiin ja Gamecubeen. Ota huomioon, että Xbox ja Gamecube ovat tehokkaampia kuin Ps2.

• pelityttö
        Ps4 kirjoitti:

Iksikään verkkokauppa ei saa kuljettaa aasialaisia Ps2:sia tai Pspeitä eurooppaan, jos muut verkkokaupat yrittävät samaa kuin lik-sang niille käy aika varmasti yhtä ikävästi, kun varat oikeus kuluihin loppuvat.

Kannattaa tilata jonkun muun firman kone kuin sonyn, koska ne ovat huomattavasti parempia ja niitä saa kuljettaa aasiasta eurooppaan. Usko minua olen kokeillut muiden valmistajien koneita(Xbox(360), Gamecube ja Dreamcast) ja todennut asian, mutta omistan valitettavasti Ps2:n.

Sony perustelee tuonti kiellon näin
        1.Pelejen yhteen sopivuus ongelmat(pal/ntsc)
        2.Import koneessa ei ole takuuta(takuu on tärkeä ps2:ssa koska se hajoaa herkästi ja sitä ei kannata korjauttaa itse)
        3.Aasiasta ostetussa koneessa saattaa olla jokin vika joka voi aiheuttaa vaaratilanteen käyttäjälle

Omasta mielestäni tässä on kyse vain sonyn rahan ahneudesta. Mieti vaikka Ps2:n hintaa ja vertaa sitä Xboxiin ja Gamecubeen. Ota huomioon, että Xbox ja Gamecube ovat tehokkaampia kuin Ps2.

tottahan toki ostaisin xboxin ja muut pelit ja vehkeet, mutta kun minulla sattuu olemaan just niitä ps2 pelejä joita olen lahjaks saanu ja ne tarvii just aasialaisen ps2 konsolin :(

• Ic3ac3
        pelityttö kirjoitti:

tottahan toki ostaisin xboxin ja muut pelit ja vehkeet, mutta kun minulla sattuu olemaan just niitä ps2 pelejä joita olen lahjaks saanu ja ne tarvii just aasialaisen ps2 konsolin :(

yksi vaihtoehto... ja se on modaus. Modpiiri.com hoitaa. voit ostaa sieltä valmiin paketin jossa on piiri asennettuna. silloin koneella voi pelata kaikkien maiden import pelejä. kannattaa käydä kattomassa. voit toki tilata sieltä sellasen kun "Swap magic" paketin jolla toimii importit joka ps2;ssa. eikä tarvi edes modata

tässä Swap magic ja lisätietoja
        http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=218

ja modaus uusi konsoli takuulla
        http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=136

ja tässä yksi hyvä modpiiri jonka hinta lisätään tuohon konslipakettiin
        http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=132

muista että noi piiritetyt konsolit pitää päivittää, ja tähän tarvii jo pikkasen osaamista, netistä löytyy neuvoja ja jos sulla on joitakin tietokonewarekavereita niin niiltä löytyy aika helposti jonkunlaista neuvoa yleensä.

• Ps4
        Ic3ac3 kirjoitti:

yksi vaihtoehto... ja se on modaus. Modpiiri.com hoitaa. voit ostaa sieltä valmiin paketin jossa on piiri asennettuna. silloin koneella voi pelata kaikkien maiden import pelejä. kannattaa käydä kattomassa. voit toki tilata sieltä sellasen kun "Swap magic" paketin jolla toimii importit joka ps2;ssa. eikä tarvi edes modata

muista että noi piiritetyt konsolit pitää päivittää, ja tähän tarvii jo pikkasen osaamista, netistä löytyy neuvoja ja jos sulla on joitakin tietokonewarekavereita niin niiltä löytyy aika helposti jonkunlaista neuvoa yleensä.

Modaus ei ole vaihtoehto. Mod piiri tekee ps2:sta laittoman ja Ps2:n firmwaren päivittäminen on laitonta jos sen tekee itse. Modpiirit on tarkoitettu todella avuttomille räpeltäjille. Lisäksi modpiiri heikentää koneen kestävyyttä entisestään. En suosittele. Enään ei ole olemassa mitään keinoa pelata aasialaisia pelejä, jos olisit keksinyt hankkia Ps2:n muutama kuukausi sitten aasiata olisit saanut sen laillisesti, mutta et enään:(

• Ic3ac3
        Ps4 kirjoitti:

Modaus ei ole vaihtoehto. Mod piiri tekee ps2:sta laittoman ja Ps2:n firmwaren päivittäminen on laitonta jos sen tekee itse. Modpiirit on tarkoitettu todella avuttomille räpeltäjille. Lisäksi modpiiri heikentää koneen kestävyyttä entisestään. En suosittele. Enään ei ole olemassa mitään keinoa pelata aasialaisia pelejä, jos olisit keksinyt hankkia Ps2:n muutama kuukausi sitten aasiata olisit saanut sen laillisesti, mutta et enään:(

Mutta joskus vaan on tehtävä jotain että pystyy edes pelaamaan mitään. ja itse modpiiri ei tee koneesta laitonta, muuten niitä ei saisi asennettuina myydä. ja toistan vielä kerran että ne ohjelmistot on laittomia. ja tuo Swap magic on tarkoitettu importtien pyörittämiseen, mutta ei sille voi mitään jos jotkut käyttää sitä esim sellaisten pelien pelaamiseen mitä ei saisi ostettua euroopasta tai amerikasta ikinä.

ja tuosta sonyn hommasta.. Ei mitään järkeä. tehdä nyt laillisestakin laitonta, ensin kielletään pelien tuonti ja ei tehdä pelejä kuin tiettyihin paikkoihin, sitten muut saa tyytyä huonoihin pal käännöksiin niistä peleistä mitä ne säälistä julkasee täälläpäin, eikä edes saa enää tilata ulkomailta pelejä...

• pelityttö
        Ic3ac3 kirjoitti:

kiitos kitoos :)
        mutta valitettavasti mulla ei ole sellasii kavereita :/ mutta jos voisi ostaa ihan sillai "valmiin" jolla voi heti pelata... onko mahdollista?

• pelityttö
        Ic3ac3 kirjoitti:

Mutta joskus vaan on tehtävä jotain että pystyy edes pelaamaan mitään. ja itse modpiiri ei tee koneesta laitonta, muuten niitä ei saisi asennettuina myydä. ja toistan vielä kerran että ne ohjelmistot on laittomia. ja tuo Swap magic on tarkoitettu importtien pyörittämiseen, mutta ei sille voi mitään jos jotkut käyttää sitä esim sellaisten pelien pelaamiseen mitä ei saisi ostettua euroopasta tai amerikasta ikinä.

ja tuosta sonyn hommasta.. Ei mitään järkeä. tehdä nyt laillisestakin laitonta, ensin kielletään pelien tuonti ja ei tehdä pelejä kuin tiettyihin paikkoihin, sitten muut saa tyytyä huonoihin pal käännöksiin niistä peleistä mitä ne säälistä julkasee täälläpäin, eikä edes saa enää tilata ulkomailta pelejä...

sony sais painuu helvettiin.. just se siinä onkin että ei ole mahdollista saada niitä pelejä PAL versioina :/ ja minä vaan valitettavasti tarvitsen jonkun koneen joka pyörittäis niitä...

• Ic3ac3
        pelityttö kirjoitti:

kiitos kitoos :)
        mutta valitettavasti mulla ei ole sellasii kavereita :/ mutta jos voisi ostaa ihan sillai "valmiin" jolla voi heti pelata... onko mahdollista?

se on sellanen mikä toimii heti, kuhan muistaa ottaa oikean version, jos pieni pleikka niin se siihen tarkotettu jne.

tuo modaus on aika vaikea operaatio varsinki pleikassa (en ole koskaan sitä operaatiota päässyt todistamaan) mutta kuulemma paljon vaikeampi kuin muissa koneissa.

voithan sinä hommata ps2;n ja sen importteihin tarkotetun Swap magicin niin tulee halvemmaksiki ku modaus ja ei oo millään lailla laitonta kuhan et ala poltettuja pelaamaan (niittenki poltto on kuulemma vaikeaa), ja jos sulla kerran on jo laillisesti hommattuja import pelejä niin en kyllä parempaa ratkasua tähän hätään keksi,

Mullaki ärsyttää vietävästi kun pitää odottaa esim tuo Final fantasy XII, joka on julkastu japanissa vissiin jo viimevuonna ja täällä se julkastaan vasta ensivuonna.. ja ihan hyvin voisin pelata sitä japaniversiotaki. kielimuuri ei näet ole ongelma ^^

• pelityttö
        Ic3ac3 kirjoitti:

se on sellanen mikä toimii heti, kuhan muistaa ottaa oikean version, jos pieni pleikka niin se siihen tarkotettu jne.

tuo modaus on aika vaikea operaatio varsinki pleikassa (en ole koskaan sitä operaatiota päässyt todistamaan) mutta kuulemma paljon vaikeampi kuin muissa koneissa.

voithan sinä hommata ps2;n ja sen importteihin tarkotetun Swap magicin niin tulee halvemmaksiki ku modaus ja ei oo millään lailla laitonta kuhan et ala poltettuja pelaamaan (niittenki poltto on kuulemma vaikeaa), ja jos sulla kerran on jo laillisesti hommattuja import pelejä niin en kyllä parempaa ratkasua tähän hätään keksi,

Mullaki ärsyttää vietävästi kun pitää odottaa esim tuo Final fantasy XII, joka on julkastu japanissa vissiin jo viimevuonna ja täällä se julkastaan vasta ensivuonna.. ja ihan hyvin voisin pelata sitä japaniversiotaki. kielimuuri ei näet ole ongelma ^^

jaa, vai että tommonen :D mutta kun minulla ei ole minkäänlaista kokemusta että miten tuonkin swapin saisin toimimaan, mutta pitää nyt katsoa..
        ja kyllä ne mun pelit on ihan laillisia ja sain ne lahjaksi ystävältä :)

• Ic3ac3
        pelityttö kirjoitti:

jaa, vai että tommonen :D mutta kun minulla ei ole minkäänlaista kokemusta että miten tuonkin swapin saisin toimimaan, mutta pitää nyt katsoa..
        ja kyllä ne mun pelit on ihan laillisia ja sain ne lahjaksi ystävältä :)

Siinä pitää vaan käyttää toista levyä levyasemassa ennen kuin laittaa import pelin tilalle.

Se muovilätkä mikä on siinä levykelkan edessä pitää ensin tietenki vaihtaa (ainakin isommassa mallissa), mutta se on niin mitätön operaatio ettei sitä edes huomaa

ohjeet siinä paketissa on varmasti mukana.

Toivotan hauskoja importpelihetkiä. :]

• pelityttö
        Ic3ac3 kirjoitti:

Siinä pitää vaan käyttää toista levyä levyasemassa ennen kuin laittaa import pelin tilalle.

Se muovilätkä mikä on siinä levykelkan edessä pitää ensin tietenki vaihtaa (ainakin isommassa mallissa), mutta se on niin mitätön operaatio ettei sitä edes huomaa

ohjeet siinä paketissa on varmasti mukana.

Toivotan hauskoja importpelihetkiä. :]

eli tuumasta toimeen :) kiitän avustasi

• lopulta hyötyy

tästäki,

-ensin ne kieltää lailliset pelit.
        -lailliset koneet
        -importtauksen

sitten kun porukka on niin kyrpiintyny että alkavat lataamaan netistä nekin pelit mitä olisi voinut ostaa laillisesti niin sony saa oikeuskuluista vaan lisää rahaa

toi on yhtä paha kuin syömisen kieltäminen tämmöselle hardcore pelaajalle. Peliharrastus kuolee pelinnälkään mitä ei saa täytettyä, ei edes jollain rupusilla virolais piraateilla tai netistä poltetuilla paskakiekoilla joissa ei ole mitään keräilyarvoa >:/

• pelityttö
        lopulta hyötyy kirjoitti:

tästäki,

-ensin ne kieltää lailliset pelit.
        -lailliset koneet
        -importtauksen

sitten kun porukka on niin kyrpiintyny että alkavat lataamaan netistä nekin pelit mitä olisi voinut ostaa laillisesti niin sony saa oikeuskuluista vaan lisää rahaa

toi on yhtä paha kuin syömisen kieltäminen tämmöselle hardcore pelaajalle. Peliharrastus kuolee pelinnälkään mitä ei saa täytettyä, ei edes jollain rupusilla virolais piraateilla tai netistä poltetuilla paskakiekoilla joissa ei ole mitään keräilyarvoa >:/

on se niin helvetin väärin ku ei meitä eurooppalaisii pelaajia arvosteta kieltämällä just importtien tilaus >:/

• pelityttö

tietääkö kukaan onko Japanpa.comissa sama juttu ku Lik-Sangissa? :( siis onko siellä jo ehditty estää NTSC pleikkarien tilaus eurooppaan?

• pelityttö

löysin ihan hyvän PS2:n Japanpasta ja laitoin tilauksen :P toivon vaan ettei Sony oo vielä sieltä ehtinyt tilauksia estää :D
      sitä tänne tulin vielä kysymään, että tarviitseeko siihen ostaa joku RBG kaapelin, vai tuleeko se siinä mukana? :>

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      122
      2391
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      429
      2213
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      98
      1200
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      14
      1013
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      859
    6. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      16
      857
    7. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      800
    8. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      796
    9. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      760
    10. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      167
      737
    Aihe