Moipsan. Olen monta kertaa lukenut vinkkejä, kiitos, ne ovat mahtavia.
Mutta nyt kysynkin itse, onko mitään mukavia noita-aiheisia vinkkejä noitahalloweeneilleni. Minulla on jo roolipeli, jonka kutsutut ovat hyväksyneet, ja noitatie, sellainen kummituskäytävä. Onko mitään koristeluvinkkejä?
Noitahalloween
5
639
Vastaukset
- miryyy
nooh...olisi pari koristelu vinkkiä kyllä tarjolla:minulla oli viime vuonna sellaiset koristelut..laitoin kattoon koukun jaa sitten siimaa. siiman toiseen päähän sidoin kaiken laisia ötököitä ja luurankoja..kun ystäväni tulivat huoneeseen päästin siima meneemään..hihihihii ja ystäväni pelästyi niin että ei ajatellut tulla tämän vuotisbileisiini..mutta kuitenkin tulee!!! kannattaa kokeill tota ; )
- Neve<33
Kiitos : D
Selittäisitkö vielä hieman tarkemmin, milloin sen koukun siima päästetään niin, ettei kukaan näe? - miryyy
Neve<33 kirjoitti:
Kiitos : D
Selittäisitkö vielä hieman tarkemmin, milloin sen koukun siima päästetään niin, ettei kukaan näe?no,niinku n on pimeää ja kun ystävät tulevat huoneeseen ja kun pidät siimasta kiinni ja päästät niin bileistä tulee ikimuistoiset..seon muuten tosi kivaa pelästyttää ihmiset!..hihii x:D
- Neve<33
miryyy kirjoitti:
no,niinku n on pimeää ja kun ystävät tulevat huoneeseen ja kun pidät siimasta kiinni ja päästät niin bileistä tulee ikimuistoiset..seon muuten tosi kivaa pelästyttää ihmiset!..hihii x:D
Juu. Täytyy kokeilla. Ajattelin myö sellaista, että jos toisessa päässä onkin kummits, niin kyllä varmaan onnistuu myös?
- miryyy
Neve<33 kirjoitti:
Juu. Täytyy kokeilla. Ajattelin myö sellaista, että jos toisessa päässä onkin kummits, niin kyllä varmaan onnistuu myös?
juu kyllä siellä päässä voi olla mikä tahansa olento! kunhan se pelästyttää.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386