Moipsan. Olen monta kertaa lukenut vinkkejä, kiitos, ne ovat mahtavia.
Mutta nyt kysynkin itse, onko mitään mukavia noita-aiheisia vinkkejä noitahalloweeneilleni. Minulla on jo roolipeli, jonka kutsutut ovat hyväksyneet, ja noitatie, sellainen kummituskäytävä. Onko mitään koristeluvinkkejä?
Noitahalloween
5
668
Vastaukset
- miryyy
nooh...olisi pari koristelu vinkkiä kyllä tarjolla:minulla oli viime vuonna sellaiset koristelut..laitoin kattoon koukun jaa sitten siimaa. siiman toiseen päähän sidoin kaiken laisia ötököitä ja luurankoja..kun ystäväni tulivat huoneeseen päästin siima meneemään..hihihihii ja ystäväni pelästyi niin että ei ajatellut tulla tämän vuotisbileisiini..mutta kuitenkin tulee!!! kannattaa kokeill tota ; )
- Neve<33
Kiitos : D
Selittäisitkö vielä hieman tarkemmin, milloin sen koukun siima päästetään niin, ettei kukaan näe? - miryyy
Neve<33 kirjoitti:
Kiitos : D
Selittäisitkö vielä hieman tarkemmin, milloin sen koukun siima päästetään niin, ettei kukaan näe?no,niinku n on pimeää ja kun ystävät tulevat huoneeseen ja kun pidät siimasta kiinni ja päästät niin bileistä tulee ikimuistoiset..seon muuten tosi kivaa pelästyttää ihmiset!..hihii x:D
- Neve<33
miryyy kirjoitti:
no,niinku n on pimeää ja kun ystävät tulevat huoneeseen ja kun pidät siimasta kiinni ja päästät niin bileistä tulee ikimuistoiset..seon muuten tosi kivaa pelästyttää ihmiset!..hihii x:D
Juu. Täytyy kokeilla. Ajattelin myö sellaista, että jos toisessa päässä onkin kummits, niin kyllä varmaan onnistuu myös?
- miryyy
Neve<33 kirjoitti:
Juu. Täytyy kokeilla. Ajattelin myö sellaista, että jos toisessa päässä onkin kummits, niin kyllä varmaan onnistuu myös?
juu kyllä siellä päässä voi olla mikä tahansa olento! kunhan se pelästyttää.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2772561Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772443Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj671834SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis381698- 1201608
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis571535- 1341386
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731288Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761079Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059