Noitahalloween

Neveeee

Moipsan. Olen monta kertaa lukenut vinkkejä, kiitos, ne ovat mahtavia.

Mutta nyt kysynkin itse, onko mitään mukavia noita-aiheisia vinkkejä noitahalloweeneilleni. Minulla on jo roolipeli, jonka kutsutut ovat hyväksyneet, ja noitatie, sellainen kummituskäytävä. Onko mitään koristeluvinkkejä?

5

675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miryyy

      nooh...olisi pari koristelu vinkkiä kyllä tarjolla:minulla oli viime vuonna sellaiset koristelut..laitoin kattoon koukun jaa sitten siimaa. siiman toiseen päähän sidoin kaiken laisia ötököitä ja luurankoja..kun ystäväni tulivat huoneeseen päästin siima meneemään..hihihihii ja ystäväni pelästyi niin että ei ajatellut tulla tämän vuotisbileisiini..mutta kuitenkin tulee!!! kannattaa kokeill tota ; )

      • Neve<33

        Kiitos : D

        Selittäisitkö vielä hieman tarkemmin, milloin sen koukun siima päästetään niin, ettei kukaan näe?


      • miryyy
        Neve<33 kirjoitti:

        Kiitos : D

        Selittäisitkö vielä hieman tarkemmin, milloin sen koukun siima päästetään niin, ettei kukaan näe?

        no,niinku n on pimeää ja kun ystävät tulevat huoneeseen ja kun pidät siimasta kiinni ja päästät niin bileistä tulee ikimuistoiset..seon muuten tosi kivaa pelästyttää ihmiset!..hihii x:D


      • Neve<33
        miryyy kirjoitti:

        no,niinku n on pimeää ja kun ystävät tulevat huoneeseen ja kun pidät siimasta kiinni ja päästät niin bileistä tulee ikimuistoiset..seon muuten tosi kivaa pelästyttää ihmiset!..hihii x:D

        Juu. Täytyy kokeilla. Ajattelin myö sellaista, että jos toisessa päässä onkin kummits, niin kyllä varmaan onnistuu myös?


      • miryyy
        Neve<33 kirjoitti:

        Juu. Täytyy kokeilla. Ajattelin myö sellaista, että jos toisessa päässä onkin kummits, niin kyllä varmaan onnistuu myös?

        juu kyllä siellä päässä voi olla mikä tahansa olento! kunhan se pelästyttää.. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1737
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      196
      952
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      55
      817
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe