Ostin molkosania tehdäkseni hapanhoitoja päänahalleni.
Joskus aiemmin olen juossut kalliissa capillaar/hapanhoidoissa Hiusakatemiassa ja nyt huomasin yllätyksekseni, että aine on täysin sama eli molkosan heravalmiste.
Ei varmaan akatemian hoitajilla oo aikomustakaan siinä mielessää auttaa toivottomia ihmisiä hiustenlähdön kanssa, että voisi vaikka antaa vinkiksi, että samaa tuotetta saa myös ruokakaupoista eikä maksa paljoo.!
kotihoito kunniaan. julmaa ettei voida ihmisiä auttaa oikein vaan yritetään hyötyä rahallisesti niiden ongelmalla.
hapanhoito!!
8
2391
Vastaukset
- hapanhoitoja
tavallisella ruokaetikalla:
laimennan sitä 1:100-150 -suhteessa ja sitten 2-3 kertaa viikossa teen loppuhuuhtelun hiuksille em. liuoksella!
Helppoa ja halpaa ja Hiusakatemia saa mun puolesta vaikka ******* ****** ******! :) - Ani
Minua kiinnosti tuo hiusten hapanhoidon toteuttaminen. Miten se toteutetaan ja kuinka usein hoito esim. viikon aikana toistetaan?
syysterkuin Ani- Nimetön
on olemassa,oliko se joku Tukka Pro/Tukkatuote? löytynee Kauppakeskus Kluuvista,Hämeenlinnasta ja Jyväskylästä- hae tukkatuote googlella.
On oltava erityisen varovainen pyyhe tiukasti silmillä ja vaikka tiiviit uimalasit tai jotain,sillä jos hapanta ainetta menee silmiin,alkaa olla aika myöhäistä hakea apua,ainoastaan vedellä voi huuhtoa ja lujaa lääkäriin. Sen takia Hiusakatemia ei kerro kotihoidosta ja toiseksi se on heille todellinen kultakaivos samoin täysin aiheettomat talipunkkihäädöt ym. - Linkkiä kaipaisi
Nimetön kirjoitti:
on olemassa,oliko se joku Tukka Pro/Tukkatuote? löytynee Kauppakeskus Kluuvista,Hämeenlinnasta ja Jyväskylästä- hae tukkatuote googlella.
On oltava erityisen varovainen pyyhe tiukasti silmillä ja vaikka tiiviit uimalasit tai jotain,sillä jos hapanta ainetta menee silmiin,alkaa olla aika myöhäistä hakea apua,ainoastaan vedellä voi huuhtoa ja lujaa lääkäriin. Sen takia Hiusakatemia ei kerro kotihoidosta ja toiseksi se on heille todellinen kultakaivos samoin täysin aiheettomat talipunkkihäädöt ym.Laitatko linkin?
- milie
Nimetön kirjoitti:
On oltava erityisen varovainen pyyhe tiukasti silmillä ja vaikka tiiviit uimalasit tai jotain,sillä jos hapanta ainetta menee silmiin,alkaa olla aika myöhäistä hakea apua,ainoastaan vedellä voi huuhtoa ja lujaa lääkäriin. Sen takia Hiusakatemia ei kerro kotihoidosta ja toiseksi se on heille todellinen kultakaivos samoin täysin aiheettomat talipunkkihäädöt ym.tukkacuren hapanhoito ei ole niin hyvää kun molkosan, molkossa on esim. ph alempi ja on puhdas heramaitohappovalmiste. minusta tukkacuren hapanhoito on myös paljon kalliimpi kun olen kumpaakin ostanut, että...
- ITSE kokeneena
milie kirjoitti:
tukkacuren hapanhoito ei ole niin hyvää kun molkosan, molkossa on esim. ph alempi ja on puhdas heramaitohappovalmiste. minusta tukkacuren hapanhoito on myös paljon kalliimpi kun olen kumpaakin ostanut, että...
voin sanoa että molkosan ei missään nimessä vedä vertoja tukkan hapikselle. Omakohtaiset kokemukset todistaa sen: kävin pari vuotta hiusakatemian hapanhoidoissa ja vaihdoin niistä molkosaniin ja molkosanista tukkan hapikseen ja ehdotomasti paras niin käyttömukavuudeltaan kuin hinta/laatusuhteelta.
- niin todellisuudessa
milie kirjoitti:
tukkacuren hapanhoito ei ole niin hyvää kun molkosan, molkossa on esim. ph alempi ja on puhdas heramaitohappovalmiste. minusta tukkacuren hapanhoito on myös paljon kalliimpi kun olen kumpaakin ostanut, että...
Molkosanin haju johtuu nimenomaan siitä että se ei ole niin puhdas maitoheratuote kuin acid treatment! Paska haisee....
- ITSE kokeneena
niin todellisuudessa kirjoitti:
Molkosanin haju johtuu nimenomaan siitä että se ei ole niin puhdas maitoheratuote kuin acid treatment! Paska haisee....
en lähtis noi jyrkiin lausuntoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803