hapanhoito!!

justiins

Ostin molkosania tehdäkseni hapanhoitoja päänahalleni.
Joskus aiemmin olen juossut kalliissa capillaar/hapanhoidoissa Hiusakatemiassa ja nyt huomasin yllätyksekseni, että aine on täysin sama eli molkosan heravalmiste.

Ei varmaan akatemian hoitajilla oo aikomustakaan siinä mielessää auttaa toivottomia ihmisiä hiustenlähdön kanssa, että voisi vaikka antaa vinkiksi, että samaa tuotetta saa myös ruokakaupoista eikä maksa paljoo.!

kotihoito kunniaan. julmaa ettei voida ihmisiä auttaa oikein vaan yritetään hyötyä rahallisesti niiden ongelmalla.

8

2391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hapanhoitoja

tavallisella ruokaetikalla:

laimennan sitä 1:100-150 -suhteessa ja sitten 2-3 kertaa viikossa teen loppuhuuhtelun hiuksille em. liuoksella!
      Helppoa ja halpaa ja Hiusakatemia saa mun puolesta vaikka ******* ****** ******! :)

• Ani

Minua kiinnosti tuo hiusten hapanhoidon toteuttaminen. Miten se toteutetaan ja kuinka usein hoito esim. viikon aikana toistetaan?
      syysterkuin Ani

• Nimetön

on olemassa,oliko se joku Tukka Pro/Tukkatuote? löytynee Kauppakeskus Kluuvista,Hämeenlinnasta ja Jyväskylästä- hae tukkatuote googlella.

On oltava erityisen varovainen pyyhe tiukasti silmillä ja vaikka tiiviit uimalasit tai jotain,sillä jos hapanta ainetta menee silmiin,alkaa olla aika myöhäistä hakea apua,ainoastaan vedellä voi huuhtoa ja lujaa lääkäriin. Sen takia Hiusakatemia ei kerro kotihoidosta ja toiseksi se on heille todellinen kultakaivos samoin täysin aiheettomat talipunkkihäädöt ym.

• Linkkiä kaipaisi
        Nimetön kirjoitti:

on olemassa,oliko se joku Tukka Pro/Tukkatuote? löytynee Kauppakeskus Kluuvista,Hämeenlinnasta ja Jyväskylästä- hae tukkatuote googlella.

On oltava erityisen varovainen pyyhe tiukasti silmillä ja vaikka tiiviit uimalasit tai jotain,sillä jos hapanta ainetta menee silmiin,alkaa olla aika myöhäistä hakea apua,ainoastaan vedellä voi huuhtoa ja lujaa lääkäriin. Sen takia Hiusakatemia ei kerro kotihoidosta ja toiseksi se on heille todellinen kultakaivos samoin täysin aiheettomat talipunkkihäädöt ym.

Laitatko linkin?

• milie
        Nimetön kirjoitti:

tukkacuren hapanhoito ei ole niin hyvää kun molkosan, molkossa on esim. ph alempi ja on puhdas heramaitohappovalmiste. minusta tukkacuren hapanhoito on myös paljon kalliimpi kun olen kumpaakin ostanut, että...

• ITSE kokeneena
        milie kirjoitti:

tukkacuren hapanhoito ei ole niin hyvää kun molkosan, molkossa on esim. ph alempi ja on puhdas heramaitohappovalmiste. minusta tukkacuren hapanhoito on myös paljon kalliimpi kun olen kumpaakin ostanut, että...

voin sanoa että molkosan ei missään nimessä vedä vertoja tukkan hapikselle. Omakohtaiset kokemukset todistaa sen: kävin pari vuotta hiusakatemian hapanhoidoissa ja vaihdoin niistä molkosaniin ja molkosanista tukkan hapikseen ja ehdotomasti paras niin käyttömukavuudeltaan kuin hinta/laatusuhteelta.

• niin todellisuudessa
        milie kirjoitti:

Molkosanin haju johtuu nimenomaan siitä että se ei ole niin puhdas maitoheratuote kuin acid treatment! Paska haisee....

• ITSE kokeneena
        niin todellisuudessa kirjoitti:

Molkosanin haju johtuu nimenomaan siitä että se ei ole niin puhdas maitoheratuote kuin acid treatment! Paska haisee....

en lähtis noi jyrkiin lausuntoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe