Aloitin juuri homeopaattiset hoidot viime viikolla. Tarkoituksena on saada lievitys astmaan ja allergiat pois. Homeopaattini sanoi ensi-istumalla, että astma sinulta saadaan pois, sen voin luvata.
Pöly-, koira- ja kissa-allergiaa ja pari ruoka-aine allergiaa on. Paha kutina, etenkin öisin.
Ensimmäiseksi hän antoi minulle tuollaisen pienen ruskean pullon, jolla pitäisi saada iho-oireisiin eli kutinaan helpotusta.
Ensimmäisen illan jälkeen tuntui, että oli helpottavaa kuulla, että joku ottaa asian todesta ja selvittää taustaa allergiaan. Lääkärit kun usein vain määräävät lääkkeet diagnoosin jälkeen. (Allergialääkkeet auttavat vain sen hetken kun niitä syö, en haluaisi käyttää kaiken aikaa. Eikä kutinaan tehoa nämäkään läheskään aina. Ja astma on lääkkeellä kurissa)
Viikon "kutinaan", carcia, vaikuttavan lääkkeen jälkeen kasvojani kutittaa tällä hetkellä ainakin tavanomaista enemmän. Ajattelen sen olevan reaktiota alkuhoidolle, mutta saa nähdä.
Eilen aloitin toisella lääkkeellä, (Nuxia), jonka pitäisi olla pitkäkestoisesti vaikuttava aineseos. Molempia otetaan nenän kautta - vaikuttaa limakalvojen kautta.
Ilmoittelen miten hoidon kanssa käy.
Kokeilemalla ei häviä mitään. Näissä luvattiin että jos ei tehoa, rahat saa takaisin.
Homeopaattinen hoito alkoi
Kokeilu
0
603
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113339Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j192574Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561653- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 941282
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171037Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71975IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51865