Tässäpä kysymys kaikille. Mitä Jumaluutta palvot, miksi juuri tuota tiettyä ja mitä traditioita ja palvontamenoja siihen liittyy?
Mitä Jumaluutta palvot?
6
910
Vastaukset
- Ylipapitar
Baalihan on kuitenkin yksi vanhimmista ihmiskunnan uskonnoista ja ehdottomasti niistä vahvin (niinkuin joka usko siihen uskojan mielestä). Uskon siihen koska mielestäni se antaa minulle samaa rauhaa jota jo muinoin Babyloniassa oli. Mukavana traditiona jo muinoin oli lasten laskeminen prossisen patsaan mekaanisilta käsiltä liekkeihin. Valitettavasti tämä traditio ei nykyaikana ole mahdollista.
- mystinen.tantrikko
tule luokseni Himalayalle, minä näytän sinulle mitä oikea jumala tekee, tantriset mahtini takaavat tyytyväisyytesi, lopuksi saat mantran lahjaksi...
- Helvetti
Palvon itseäni ja mahtejani "vihaaaaaaaaaaa"
- mystinen.tantrikko
siitä tulee vihaiseksi, vihasta voi seurata akne tai "human combustion".
Minä suosittelen että tulet luokseni Himalayalle, ja opetan sinulle kuinka teet vihastasi todellisen tantrisen mahdin, hyvin helposti antamani mantran avulla jota voit käyttää aina kun olet vihainen, ja tämä negatiivinen tunne muuttuu alkemisesti kultahipuiksi, jotka voit myydä ja tehdä itsesi rikkaaksi.
- Laatikainen
Palvon ulkoista energiaa Maya Jumalaa hän antaa minulle kaiken mitä tarvitsen.
- uskon tai elän
minun elämän tapani\uskontoni on wicca .....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033772Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii582362Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912276- 462170
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321511Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131277Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 651107
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211083