Nyt on suuremman luokan ongelma!
Meidän järjestämiin polttareihin ei tule kuin 3 morsian. JA ongelmana on tila! Siis onko treellä lainkaan suht edullista saunatilaa, mihin sais viedä omia eväitä, ja mielellään ei niin kaukana keskustasta. Vaihtoehtona oli aluksi hotellin sviitti, mut meillä ei yksin kertaisesti ole varaa sellaisiin!
AUTTAKEE KEN VOI! Ja kiitos etukäteen...
POLTTARIT TREELLÄ?
9
1575
Vastaukset
- liula
hei!
noin pienellä porukalla on vaikee valitettavasti vuokrata saunaa- pienimmätkin saunat (ehkä siinä 10 hlön) keksustassa maksavat viikonloppuisin 200 eurosta ylöspäin. mutta, kokeilkaapa pispalasta löytyvää rajaportin suomen vanhinta yleistä saunaa unohtumaton kokemus. maksaa 4 euroa/hlö, lisäksi paikalta löytyy hieroja. itse kävimme siellä polttariporukalla, ja niin tekevät monet muutkin, ei mene koko budjetti saunatilan vuokraukseen. sauna on kuuma, puulämmitteinen ja vanha!- outi
Kiitos vinkistä, otanpa tuosta selvää! Lisää vinkkejä kuitenkin saa laittaa, jos joku keksii! Meillä On jo alustava suunnitelma, mutta silloin jouduttais oleen morsmaikun kotona, ja se on aina vähä ei-niin-hyvä-juttu...
- asdffda
Eli mitkä oli iät?
- outi
No en oo kaikista ihan varma, mut varmaan yli 21 kuitenki kaikki. Mitä sillä on merkitystä?
- kyrpä jooseppi
outi kirjoitti:
No en oo kaikista ihan varma, mut varmaan yli 21 kuitenki kaikki. Mitä sillä on merkitystä?
sillai että kyllä tässä kylvetetään isompikin porukka neitosia mutta mitään mummolaumaa en tänne kutsu, eli tervetuloa jos ootte alle 30:siä.
- outi
kyrpä jooseppi kirjoitti:
sillai että kyllä tässä kylvetetään isompikin porukka neitosia mutta mitään mummolaumaa en tänne kutsu, eli tervetuloa jos ootte alle 30:siä.
No huhhuh! joo ei kiitos.
- angelika
Tampereen lääketieteellinen kandidaattiseura vuokraa Amos-klubiaan. Tilat on hienot ja aivan Tullintorin vieressä. Googleta Tampereen lääketieteellinen kandidaattiseura ja ota yhteyksiä toimistoon. Suosittelen tilaa, on todella kiva!
- outi
Kiitos vinkistä. Katselin kuvia netistä, oli mahtavat tilat! Ainut on, et se on varmasti turhan tyyris meille, ku meitä on vain 5 tyttöä, mut laitoin mailia heillepäin ja kyselin. Aina kannattaa yrittää!!! =)
- pääsee
saunaan halvalla, kävin itsekkin sillon kun olin vielä köyhä, ei siinä ole mitään hävettävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194669
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023