Mulla on sydämessä "väliin jättämis" -lyöntejä ja puristusta rinnassa levossa. Muuten olen terve. Ajattelin mennä tutkimuksiin. Voiko joku suositella hyvää sydänlääkäriä? Vai luuletteko, että se on vain vaaraton ilmiÖ? Olen 23v mies ja vaiva on ollut n vuoden ajan.
hyvä sydänlääkäri
7
7354
Vastaukset
- .....
olet?
- suositella?
En suosittele ketään, soita johonkin suureen lääkärikeskukseen, jolla on toimipaikkoja ympäri Hesaa ja useampia kardiologeja. Kysy sieltä sopivaa tyyppiää, esimerkiksi kokemusta.
Aikanaan kun tilasin, sanottiin tietyltä asemalta, ettäon kaksi, pyysin varaamaan ajan rauhallisemmalta - hyvin onnistui. - korrektiako?
Useimmiten lisälyönnit ovat vaarattomia kammioperäisiä, mutta puristus on eri juttu. Jos se tuntuu rintakehän ympärillä olevalta vanteelta, et ole terve.
Kardiologilla tämä selviää joko ensi keskustelussa tai tutkimusten kautta.- minä vaan
En tiedä ottaako Hyksin eläkkeellä oleva kardiologi Kimmo Luomanmäki vielä vastaan potilaita Manskulla olevassa Helsingin Lääkärikeskuksessa, mutta jos ottaa, niin suosittelen. On erittäin kokenut, pätevä ja mukava lääkäri.
- Elaisah
ja aika usein rasituksessa puristusta keskellä ylävatsassa tai vanteena palleassa. Levossa ei purista koskaan. Mistähän löytäisin hyvän lääkärin?
- Sanna_
minä vaan kirjoitti:
En tiedä ottaako Hyksin eläkkeellä oleva kardiologi Kimmo Luomanmäki vielä vastaan potilaita Manskulla olevassa Helsingin Lääkärikeskuksessa, mutta jos ottaa, niin suosittelen. On erittäin kokenut, pätevä ja mukava lääkäri.
Luomanmäki on erittäin kokenut, muuten pofessori Luomanmäki. Uransa työskennellyt Hyksissä. Häntä voi suositella.
Toinen, nuorempi voisi olla dosentti Juhani Kahri. Kahri on kokenut ikäisekseen, töissä Meilahdessa eli rutiinia riittää. - Anonyymi
Sanna_ kirjoitti:
Luomanmäki on erittäin kokenut, muuten pofessori Luomanmäki. Uransa työskennellyt Hyksissä. Häntä voi suositella.
Toinen, nuorempi voisi olla dosentti Juhani Kahri. Kahri on kokenut ikäisekseen, töissä Meilahdessa eli rutiinia riittää.Katri on täysin epäasiallinen huonokäytöksinen. Suosittelen jyri Lommi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889