Mulla on sydämessä "väliin jättämis" -lyöntejä ja puristusta rinnassa levossa. Muuten olen terve. Ajattelin mennä tutkimuksiin. Voiko joku suositella hyvää sydänlääkäriä? Vai luuletteko, että se on vain vaaraton ilmiÖ? Olen 23v mies ja vaiva on ollut n vuoden ajan.
hyvä sydänlääkäri
7
7549
Vastaukset
- .....
olet?
- suositella?
En suosittele ketään, soita johonkin suureen lääkärikeskukseen, jolla on toimipaikkoja ympäri Hesaa ja useampia kardiologeja. Kysy sieltä sopivaa tyyppiää, esimerkiksi kokemusta.
Aikanaan kun tilasin, sanottiin tietyltä asemalta, ettäon kaksi, pyysin varaamaan ajan rauhallisemmalta - hyvin onnistui. - korrektiako?
Useimmiten lisälyönnit ovat vaarattomia kammioperäisiä, mutta puristus on eri juttu. Jos se tuntuu rintakehän ympärillä olevalta vanteelta, et ole terve.
Kardiologilla tämä selviää joko ensi keskustelussa tai tutkimusten kautta.- minä vaan
En tiedä ottaako Hyksin eläkkeellä oleva kardiologi Kimmo Luomanmäki vielä vastaan potilaita Manskulla olevassa Helsingin Lääkärikeskuksessa, mutta jos ottaa, niin suosittelen. On erittäin kokenut, pätevä ja mukava lääkäri.
- Elaisah
ja aika usein rasituksessa puristusta keskellä ylävatsassa tai vanteena palleassa. Levossa ei purista koskaan. Mistähän löytäisin hyvän lääkärin?
- Sanna_
minä vaan kirjoitti:
En tiedä ottaako Hyksin eläkkeellä oleva kardiologi Kimmo Luomanmäki vielä vastaan potilaita Manskulla olevassa Helsingin Lääkärikeskuksessa, mutta jos ottaa, niin suosittelen. On erittäin kokenut, pätevä ja mukava lääkäri.
Luomanmäki on erittäin kokenut, muuten pofessori Luomanmäki. Uransa työskennellyt Hyksissä. Häntä voi suositella.
Toinen, nuorempi voisi olla dosentti Juhani Kahri. Kahri on kokenut ikäisekseen, töissä Meilahdessa eli rutiinia riittää. - Anonyymi
Sanna_ kirjoitti:
Luomanmäki on erittäin kokenut, muuten pofessori Luomanmäki. Uransa työskennellyt Hyksissä. Häntä voi suositella.
Toinen, nuorempi voisi olla dosentti Juhani Kahri. Kahri on kokenut ikäisekseen, töissä Meilahdessa eli rutiinia riittää.Katri on täysin epäasiallinen huonokäytöksinen. Suosittelen jyri Lommi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3910563Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610122- 217921
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776324Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304892- 554717
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174056Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1243413- 623127
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2213060