Eli onko kellään mitään hyviä vinkkejä, miten saan tupakan hajun helposti ja nopeasti ja vaivattomasti pois iholta ja vaatteista ?
Esi. onko kellään mitään hajuste-esimerkkiä, mikä olisi hyvä peittäjä ?
Tupakan haju vaatteissa ja iholla
14
20822
Vastaukset
- vaikea peittää
hajusteilla
- no kyllä..
.. minä ainakin olen saanut hajua pois, tai oikeestaan vai pikkasen peittymään hajuvesillä ja sitten spray deodoranteilla :)
- jotaki
vinkkejä: just noi ihan normi hajuvedet tepsii aika hyvin, normaalilla annostelulla ei savu enää erotu. Pese kädet saman tien kun saavut tupakoimasta ja väkevä purkka huiviin.
vältä ylipäätään "turhaa" tupakan savussa oleskelua, eli älä polta sisällä, tai huolehdi ainakin tuuletuksesta. Puhalla muutenkin reilusti savut pihalle ettei se jää ympärille poreilemaan. Oman kokemuksen mukaan villasiin kledjuihin döfis iskee aika nopeesti.. Testaa huumoril huuhteluainetta pyykätessä, saattas vähäsen auttaa.
Periaatteessa yks konsti olis lopettaa koko touhu, poistus toi ja moni muuki ongelma. Itellä tulee kohta pari viikkoo täytee ja olo on paljo levollisempi ku ei tartte ravata tupakalla jatkuvasti. Pidän muuten (edelleen) tupakanhajusta, oon varmaa joku poikkeus. Just letkee tuoksu, kunhan ei oo kaameen pinttyny.- kukka*
että olet ollut 2 viikkoa polttamatta. Kerronpa sulle.Lopettaessani
polttamisen n.2 vuotta sitten,tupakansavu tuoksui vallan taivaalliselta.
Eipä tuoksu enää. Päinvastoin, haisee hirveältä.
Jatka vaan sinäkin savuttomana oloa!!
- mopon putkeen
huomasin että sain nopeiten sormiin pinttyneen savukkeen hajun pois kun hinkkasin sormiani öljyiseen mopon pakoputkeen ...(hyvä neuvo alaikäiselle joka poltaa ja ajaa mopolla :D )
- liketuhkis
Ihminen hikoilee nikotiinia ulos ja sitä hajua ei pietä mikään muu kuin lopettaa tupakointi. Se on tupakoitsijan ominaishaju. Ällöä tupakan ja hajuveden haju. Ihan ku tuhkikseen suihkuttasit hajuvettä.
- .,.,.,.
Tämä. Sama juttu kuin esim. intialaisten outo haju, koska curry. Tupakan haju ei poistu vaikka kävisi hinkkaamassa itsensä hiekkapaperin kanssa suihkussa ja laittaisi putipuhtaat vaateet päälle (tupakanhajua tosin ei saa pesemällä vaatteista millään pois).
- hajuvesieipeitähajua
Hiuksiin haju jää tosi voimakkaasti ja vaikka tupakoimisesta olisi jo aikaa, hiuksia hipelöidessä tai kastellessa haju alkaa taas ''aktivoitua''. Itse alan esim. suihkussa ollessani haistamaan tupakan hajun vaikka tupakoimisesta olisi kulunut yli 12 tuntia. Kannattaa välttää myös karkeapintaisten vaatteiden käyttämmistä.
- asdfghjklöä
Tupakan hajua et saa kyllä millään pois. Vaikka itse et sitä haistaisi tai seurassasi aikaa viettävät ihmiset haistaisi, niin tavallinen polttamaton ihminen tuskin pystyy edes istumaan lähelläsi mikäli olet polttanut viimeisen kuuden tunnin aikana yhdenkin tupakan.
Tuollainen "hajun pettäminen" on vain itsellesi valehtelua. - nuuhkija
Joku hajuvesimerkki on millä tupakanhaju peittyy. Huomasin joskus yliopistolla kun eräs naistutkija hyppäsi tupakalla ja oli usein samassa hississä eikä haissut kuin se hajuvesi. nyt työmaalla jollakin naisella on ehkä samaa hajuvettä,ei haise yhtään tupakka kun tulee savuilta sisätiloihin.
- Cohino
Oleskele suursikalassa tunti tai pari, niin vaattet ei takuuvarmasti haise tupakalle pitkiin aikoihin.
- Saunatonttu333
Eukaluptys tai terva saunatuokusua hieromalla
- Anonyymi
Miksi pitäisi saada pois ,se tuoksuu hyvälle🌤️
- Anonyymi
Kannattaa siirtyä piipputupakointiin. Se on terveellistä, meteorologi paavo salmensuu, joka piiputtelee täytti 96 vuotta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399