Nyt on aika valita Savonlinnan Kunkku!
Kuka siis mielestäsi hallitsee? Saa muut hiljaiseksi? Omistaa suurimmat/parhaimmat apajat?
Rutkasti perusteluja, niin saadaan hyvät keskustelut!
savonlinnan
19
2430
Vastaukset
- hospoti
Mikä kunkku, mitkä apajat? Naiset ihailee ja pätäkkää tilillä vai?
kuule turakki, ei täällä niitä nimiä luetella :DDD - Suomi on tasavalta
Jos se olisi ollut Savonlinnan Run...u niin vastaus olis ollut päivän selvä! No SavoRULES tietenkin!
Onnea Rullelle! - Opaboy
Täältäkin ääni Rullelle.
Rulle on kingi.- myös ääni
Savonrulekselle!!!!!!
- Badmyntton..
Badmyntton, Badmynton!!
- elmeri erkin poika
temppeli-herralle... savon-pulla heittää niin huonoo läppää,et minun 7v poika paljon hauskempi.
- äänestää
haloo ukot!
Tarvitsen läpän metallisydämeni toimimiseen joten pidän sen itselläni.
Onko 7-vuotias poikasi hauska? Laitahan se vaikka stagelle esiintymään, Savon kansa saa nähdä että ihminen voi olla hauska vaikka vanhempansa ole.
- sola"
on Ihan ylivoimainen kunkku, joka ei perusteluita kaipaa..teot puhuvat puolestaan... ;)
- varmaan...
...että rulle on ylivoimainen runkku. Sulle tuli vaan harmillinen kirjoitusvirhe, ei se mitn.
- Aatelinen.
Rullesta ei kunkkua saa tekemälläkään. Heh heh korkeintaa hovinarri hah hah! Pellejen pelle!
Kauniit sanasi lämmittävät mieltäni syvästi. Minä kiitän ja jatkan temppelitomppeleiden ojennukseenlaittoa.
Se on helppoa kuin ottaisi lapselta tikkarin. Itseasiassa Mynttiksen kohdalla se on aivan totta, otan tosiaan lapselta tikkarin. Jäähän sille kalakukko.- E Tuominen
Onko todella mielestäsi viisasta Savonlinnaa ajatellen valita Savonlinnan kunkuksi tollo, joka ei kertaakaan ole hävinnnyt äänestystä palstojen tyhmimmäksi, vaan aina on voittanut sen ylivoimaisesti?
Ehdotuksesi asettaa oman arvostelukykysi naurunalaiseksi sekä loukkaa kaikkia savonlinnalaisia. - J Tuominen
E Tuominen kirjoitti:
Onko todella mielestäsi viisasta Savonlinnaa ajatellen valita Savonlinnan kunkuksi tollo, joka ei kertaakaan ole hävinnnyt äänestystä palstojen tyhmimmäksi, vaan aina on voittanut sen ylivoimaisesti?
Ehdotuksesi asettaa oman arvostelukykysi naurunalaiseksi sekä loukkaa kaikkia savonlinnalaisia.Varastit siis tietokoneluokan avaimen?
Palauta se välittömästi takaisin vastaanottoon tai pidennämme vierailuasi upeaan Niuvan rakennukseemme nykyisestä vuodesta kolmeen vuoteen. - V. Suominen
J Tuominen kirjoitti:
Varastit siis tietokoneluokan avaimen?
Palauta se välittömästi takaisin vastaanottoon tai pidennämme vierailuasi upeaan Niuvan rakennukseemme nykyisestä vuodesta kolmeen vuoteen.Älä tuputa tapojas muille! Niin, että palauttele itse niitä avaimia kun olet vielä siinä iässä, että koulua käyt, toivottavasti opitkin siellä jotain muuta kuin älämölöä!
- Wyndton
V. Suominen kirjoitti:
Älä tuputa tapojas muille! Niin, että palauttele itse niitä avaimia kun olet vielä siinä iässä, että koulua käyt, toivottavasti opitkin siellä jotain muuta kuin älämölöä!
älä rupee mulle.
- sola"
E Tuominen kirjoitti:
Ehdotuksesi asettaa oman arvostelukykysi naurunalaiseksi sekä loukkaa kaikkia savonlinnalaisia.sinulta ei ole kysytty mitään, eikä tulla kysymäänkään.
MINUN ylivertainen arvostelukykyni sanoo, ettei minun tarvitse tämän kummemmin sinua noteerata.. ;) - E Tuominen
sola" kirjoitti:
sinulta ei ole kysytty mitään, eikä tulla kysymäänkään.
MINUN ylivertainen arvostelukykyni sanoo, ettei minun tarvitse tämän kummemmin sinua noteerata.. ;)arvostelukykysi naurettavuus sai juuri kirjallisen vahvistuksen itseltäsi.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666