lämmittimestä

vihreealottelija

ostin käytetyn lämmittimen ja nyt on vähän hakusessa tehot... merkki on Thermal compact . pituutta lämppärilla on 24,5 cm. lämmittimestä löytyy koodi po4B. mistähän saisin tietää tehot..keitti ainakin 100 litran akvani 50 asteiseksi...... vissiin turhan tehokas tai sit säätö oli aiiivan maxilla... tupelo kun olen...

4

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KING

      http://www.reptilica.de/shop/product_info.php/products_id/2619/lang/english/index.htm .. oisko tollanen?

      Siinä lämppärin päällä on nuppi tai lämppärin kannen kokoinen liukulevy jota voi säätää, vasta päivään lämpötila pienenee.
      Käytä hyvää sauvalämpötila mittaria apuna kun säädät sopivaa lämpötilaa akvaarioosi kaloillesi. Tuo säätimen lukema kun ei oikeastaan koskaan täsmää oikean lämpötilan kanssa.

      • tumpeloinen-

        tommonen lämmitin se on, ton sivun löysin itsekin eilen, muttei tostakaan voi selvittää watteja.. :(
        Jostain löysin eilen kuvan jossa oli 30cm pitunen saman näkönen lämmitin, se oli 150w, joten jotain 100w varmaankin on toi minun 24,5cm pitunen..


      • RRR
        tumpeloinen- kirjoitti:

        tommonen lämmitin se on, ton sivun löysin itsekin eilen, muttei tostakaan voi selvittää watteja.. :(
        Jostain löysin eilen kuvan jossa oli 30cm pitunen saman näkönen lämmitin, se oli 150w, joten jotain 100w varmaankin on toi minun 24,5cm pitunen..

        Se voi olla myös rikki termostaatista tai sitten vaan hakemalla haet sopivan lämpötilan....

        Itselläni myös joku vanha lämppäri mutta ei pidä yhtään paikkaansa ...Mutta kokeilemalla löysin sopivan lämpötilan...

        Uusi olis tietty uusi ;OD
        Eivätkä ne tietty ihan kauhean kalliitakaan ole...
        kantsii hieman vertailla eri liikkeistä(nettikaupat ) myyvät myös ihan mukavilla hinnoilla kunhan muistaa tingata ;OD


    • minä vain....

      Lämmitin kannattaa säätää sopivaksi ennen altaaseen laittoa, jotta kaloille ei kävisi köpelösti kun lämpötila muuttuu liikaa.

      Siispä, ämpäriin viileää vettä, lämmitin minimille ja ämpäriin. 12h kuluttua voipi tarkistaa lämpötilan (huom! ämpärissä oleva vesi on lähellä huoneenlämpöä, joten ota se huomioon), jos väärä säädä lämmitintä asteella/parilla haluttuun suuntaa ja tarkista taas 12h kuluttua. Monessa lämmittimissä on merkkivalo mikä kertoo lämmittimen lämmittävän, tuolloin ei kannata katsoa lämpötilaa koska lämmitin saattaa jatkaa lämmittämistä ties kuinka kauan vielä.

      Altaan lämpötilakin pitää nostaa hitaasti haluttuun, noin 1 aste 1-2 vrk, etteivät kalat saa shokkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe