Halloween...

Pikku Piru

Kirjottelisitteko tänne vinkkejä halloweeniks? Ku mä ja mun kaveri pidetään halloween bileet ja haluttais sinne vähän kaikkee uutta ku kaikki mitä keksin ni oli mun halloween juhlis jo viime vuonna... Ja sama jengi on tulos paikalle ja nehän tietäis mitä siel tapahtuu jo etukäteen! Ei yhtään jännitystä!! Kerrottehan kaikki karmeimmatkin halloween jutut täällä ni ehkä keksisin jotain, ettei vierail olis tylsää... :) Mieleillään ruokaohjeita, koristeluvinkkejä, kauhutarinoita ja muuta sellasta!! Jaetaan kaikki hyvät ideamme niin kaikki voi nauttii kunnon pirskeistä!!!!
Tv:Pikku Piru,kauhun ystävä

11

3630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku Piru

      Pieniä vinkkejä joita löysin netistä...
      -Valopiilo
      Pimeässä yksi etsii muita taskulampun avulla ja muuten ihan tavallista piilosta...
      -Appelsiini kurpitsalyhty!
      Kaiverra appelsiinista kurpitsa lyhty!!
      -Tee jätesäkistä "ihminen" ja ripusta se puusta roikkumaan kuin hirtetty
      -Leipoa voisi esim.
      -hämähäkkejä
      laitat kahden keksin väliin marmelaadia ja suolatikusta katkaiset hämähäkille 8 jalkaa ja silmiksi vaikka rusinat!
      -lepakkokakku
      ihan tavallisen kakku pohjan päälle koristelet vain esim. mustalla elitarvikevärillä kakun. leikkaa sitten se lepakon muotoiseksi ja ylijääneet reunat voit vaikka itse syödä maistiaiseksi. Karkit silmiksi!
      lisää leivonta ohjeita löytyy osoitteesta:
      www.nestle.fi/neobuilder ja sieltä sitten reseptit.


      muuta syömistä ovat muummuassa:
      nakit=sormia (laita toiseen päähän mantelin puolikas kynneksi)
      nuudeleita tai spagettia=aivoja
      ketsuppia=verta
      jätti jääpala booliin=jäätynyt käsi (laita vettä kertakäyttö/muovi (tai mikä onkaan... :P) hanskaan ja laita pakastimeen noin.päiväksi.Kun käsi on jäätynyt irrota hanska varovasti ja laita booliin)


      Koristelu ideoita:
      Tee itse langasta hämähäkin seitti ja laita siimalla lelu hämähäkki roikkumaan seitistä tai hämähänkin voi myöskin asetella seittiin.
      Jos haluat tumman talon (siis jos juhlatilassanne on vaaleat tapetit) hommaa jätesäkkejä ja leikkaa saksilla sivut auki ja laita seinälle.
      Kurpitsa lyhtyjä voit vaikka kaivertaa appelsiinista jos et satu kurpitsa lyhtyjä omistamaan.
      Lordi julisteita seinille jos Lordia ei saa paikanpäälle :P
      -Kummituspolku pimeällä takapihalla (Vieraiden silmät peitetään ja kaikki pitävät narusta kiinni. Itse voit johtaa porukkaa silmät tietysti auki että näät minne menette. Muutama kaveri/sisarus/vanhemmat voivat käydä muutaman kerran hipaisemassa muutamaa vierasta olkapäästä niin että ihan kylmät väreet tulee ja mukava kiljunta kuuluu...


      Laittelen tänne lisää pikku vinkkejä myöhemmin...
      Nyt tuli vähän sekavasit mutta ei se mitään :D
      Tv:Pikku Piru,kauhun ystävä

      • mäeikä vaa

        joo mää täälä eli mul ois semmonen tosta nus hämähäkki leivonnaisesta toinen versio.

        eli ottaa jonki esim, 2 jotain hillo keksii ja työntää sinne lakritsa nauhoja sisälle niinku 8 jalkaa. sit silmiks hillo tipat ja painaa siihen pillo marianne pallo karkkeja. kyllä varmasti maistuu..........!!! hyvää halloweenii!


    • bilettäjä

      Mulla on ainaki kahu juttuja kamalasti. Olin pitämässä ja kertomassa useammassa päiväkodissa ja sairaaloissa kammo juttuja täs on ainaki yks kammo tarina: esim tää: olipa kerran tyttö joka oli varsin mieltynyt kauhuelokuviin. eräänä pimeänä talvi-iltana hänen perheensä lähti kyläilemään ja hän halusi jäädä kotiin. tyttö alkoi katsomaan kauhufilmiä kunnes sähköt katkesi. Tyttö sytytti lyhdyn ja päätti viedä sen peilin eteen koska se heijastuisi paremmin.hän oli katsonut kauhuelokuvan ja meni takaisin peilin eteen ja näki pelottavan todellisen kamalan miehen kasvot peilissä. Mies alkoi nauraa ilkikurisesti ja kurotti kätensä pois peilistä kunnes tyttö pyörtyi.herättyään puolen tunnin kuluttua tyttö huokaisi pimeässä:huh kaikki oli vain unta.hän nousi seisomaan katsoi peiliin ja kauhusta kankeana tyttö näki peilissä veriset kirjaimet PALAAN VIELÄ! hyvää hallowenia!

      • Pikku Piru

        Tuota lukiessaan ihan karvat nousi pystyyn! Kiitos vinkistä!!


      • piru xd
        Pikku Piru kirjoitti:

        Tuota lukiessaan ihan karvat nousi pystyyn! Kiitos vinkistä!!

        eip noussu ku olin kuullu jo :p :)


    • Karmiwa

      Olipa kerran hyvin rikas mies jolla oli poika.
      Mies huolehti pojastaan hyvin paljon eikä uskaltanut päästää poikaa yöksi kenellekkään.
      Yhtenä päivänä mies päätti kuitenkin päästää pojan kaverilleen yöksi.Illalla mies soitti vielä varmistaakseen että poika oli turvallisesti perillä,mutta pojan kaverin vanhemmat eivät tienneet pojasta mitään.
      Niinmpä mies lähti etsimään poikaansa. Aamulla mies soitti poliisille. Poliisit lähtivät etsimään poikaa kaikkialta mutta evät löytäneet häntä mistään.Sitten he menivät etsimään poikaa lähimmästä metsästä.He löysivät pojan ruumiinosia ympäri metsää levitettynä,mutta he eivät löytäneet pojan oikeaa kättä mistään.
      Se käsi on TÄÄLLÄ!

    • tuntematon henkilö

      laittakaa valkosia lakanoita vaikka yks puuhu ni saatte oikeide lepakkojen seuraa ja sit tehkää sillai et laitatte kummitus tarinoit ympäriinsä pihalle ja käskette porukkaa kirtää se yksitelle siis pareittai sit laitatte niihi tarinoihi liittyvii kysymyksii taas pihalle janiitten pitää vastata paperille oikein ja sit katotte ne ja se pari mikä on saanu eniten oikei ni se palkitaa

    • A-L

      Moi. antaisin neuvoja järjestelyihin vaikka olet jo varmasti pitänyt halloweenisi aikoja sitten. :) Silti tässä on neuvoja. Jos haluat pelottavat halloweenit järjestä kummitustarinoitten kertomis kilpailu. Ja esim, samalla kun pelaatte jotain joku sammuttaa valot ja joku rupeaa kirkumaan ulkona, loppujen lopuksi kaikki kirkuu..;) Tuo oli nyt aika jännää, mutta minun halloweenwistäni tulisi tuollaiset. Tarjoilussa kannattaa olla vaikka nakki sormia(nakkeja ja pursota niihin ketsuppia vreksi,mantelilastu kynneksi) Juomaksi minä tarjoilisin vihertävää limpparia ja juoman sekaan hämähäkki tai mato karkkejä. Mukiin kannattaa myös tehä joku hauska koriste. Tässäpä näitä oli....Heissun keissun. -A-L

      • KatiAnne

        Ei ole halloween viikko nyt vielä.
        Nyt valmistaututaan.

        KatiAnne


    • halloweenfani

      Meidän luokka pitää ensi viikolla koulussa Halloween juhla ja minä ja pari kaveria saatiin tehtäväksi leipoa tosi pelottavia ja aiheeseen liittyviä herkkuja, sekä pitää huolta että astiat ja myyntipöytä on hyvin koristeltu. onko jollakin hyviä vinkkejä?

    • vxd

      vd

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe