Vinkkejä halloweeniin!

Miidu

Moi kaikille! Tässä olis pari vinkkiä halloweeniin. Lisätkää myös omia vinkkejä^^

1. Haamutikkarit
Kääri nenäliina tikkarin ympärille ja sido se "kaulasta" kiinni lahjapaperinarulla ja piirrä haamulle kasvot! Piilota huoneeseen ja anna muiden etsiä sitä. Ensimmäinen joka sen huomaa istuu lattialle ja saa sen.

2. Leffa
Ei kannata hankkia mitään pelottavaa elokuvaa, mieluiten komedioita koska vieraille menee muuten yöunet ohi. (Kokemusta löytyy!) :D

3. Valopiilo
Kun on pimeää, voidaan leikkiä valopiilosta. Eli: Tavallista piilosta ja yksi etsii taskulampun kanssa. (sopii myös konkkaan)

4. KK
KK eli Kammottava Kaste! Kuljeta ihmisiä (yksi kerrallaan!) silmät sidottuna tietty matka ja työnnä kaverin käsi lopuksi johonkin ällöttävään joka saa hänet pahoinvoivaksi! (Muista ettet taluta kaveriasi valotolppaan pahki, tälläinen kömmähdys sattui viime vuonna järjestäjillä yhdelle vieraalle! Auts! ;D)

5. Iltasatu
Lopuksi kammottava iltasatu! Voit keksiä itse, tai katsoa jostakin kirjasta. Tartu nopeasti kaveria jalasta niin että hän kirkaisee! MAHTAVAA!^^

Tässäpä näitä oli, keksikää lisää ja värisyttävää syksyä!

~Miidu

4

1096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miisaaaa

      kiitos hyvistä vinkeistä, ite voisin kokeilla tota valopiilosta ja haamutikkariii!!! :)) ja sit kk :ta :9

      • Miidu

        Moiip taas! ^^ Kiitos kiitos miisaaaa! ;D Teen tänne vielä lisää noita vinkkejä, odotelkaahan! ;)


      • apua tarvitseva
        Miidu kirjoitti:

        Moiip taas! ^^ Kiitos kiitos miisaaaa! ;D Teen tänne vielä lisää noita vinkkejä, odotelkaahan! ;)

        mä oon miteetiny kauvan mikä on valotus.. onko valopiilo ja valotus sama asia ?? ku tuos mun kaveri sano et mentäs viikonloppun pelaa valotust mut en tiiä mitä se on enkä viitti kysyy.


    • ...

      Kiitos Miidu paljon näistä vinkeistä !
      Ainakin toi haamutikkarijuttu, leffa ja iltasatu olivat hyviä vinkkejä.
      TOIVOTTAVASTI VIITSIT KIRJOITTAA VIELÄ LISÄÄKIN VINKKEJÄ! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe