Halloveeni on perseestä

hiphop-simoko

Jenkkien paskaa ..rahat menee..lapset huijaa sun karkit. Syö karkit ite ja keksi omia suomijuttuja, alas jenkkien tyhmät tekohipat. Emäntä on ihan aidosta silikonista..jee..jee..veivaa rytmi uus.

22

1493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kämynci

      Sota kiihtyy irakissa ja yhä useampi jenkki päätyy halloweeniin. Pää pois on kiva olla, eiks jee, kuolema miehittäjälle, ei karkkia eikä öljyä.

    • wtc-pönttö

      ..yhä useampi jenkki.. pääsee halloweeniin tänäkin vuonna.. Iraqissa..mitäs menivät..aina voi olla vastassa kepponen..

      • ejwarkonjugatio

        Sinnene pöntöt..kuitenki menivät..suolet mutkalla ja kurat housuissa ..on nyt siilipäillä..vaan kohta ne ..takasin luikkii..merkit..on..jo..ilmassa..karkkii..karkkii..


      • maks y. netti
        ejwarkonjugatio kirjoitti:

        Sinnene pöntöt..kuitenki menivät..suolet mutkalla ja kurat housuissa ..on nyt siilipäillä..vaan kohta ne ..takasin luikkii..merkit..on..jo..ilmassa..karkkii..karkkii..

        viettävätkö Irakin kristityt halloweenia? Tuskin. Ovat saaneet niin kärsiä jenkkien touhuista että varmaan halloween tuntuisi todella epämiellyttävältä.


      • m-l meithinen
        maks y. netti kirjoitti:

        viettävätkö Irakin kristityt halloweenia? Tuskin. Ovat saaneet niin kärsiä jenkkien touhuista että varmaan halloween tuntuisi todella epämiellyttävältä.

        Solidaarisuudesta irakilaisia kohtaan meilläkään ei vietetä mitään halloveenhöpötyksiä. USA nähdään meidän perheessä vihollisena ja Pahan Valtakuntana. Lähtekää siis jenkkien pippaloista pois, minun kansani..


      • lohduttaja470
        m-l meithinen kirjoitti:

        Solidaarisuudesta irakilaisia kohtaan meilläkään ei vietetä mitään halloveenhöpötyksiä. USA nähdään meidän perheessä vihollisena ja Pahan Valtakuntana. Lähtekää siis jenkkien pippaloista pois, minun kansani..

        USA on häviämässä kun Irak on aloittanut massiiviset iskut niitä vastaan, mikä on hieno asia. Toivottavasti jo ensi halloweeninä kaikki jenkit on lyöty ja maailmassa on jälleen rauha.


    • hahhaahaa

      ....Ja tämä tieto sun oli ihan pakko päästä tänne kertomaan. On sulla köyhä elämä.

    • king suleiman

      Silikonikansa viettää halloweenia. Pakolla kannettu liikemiesten tekopipalot ei edes naurata ketään täysipäistä. Jenkit on niin tyhmiä että nauravat ja niistä halloween on great, mutta suomalaiset ei välitä moisesta paskasta. Suomalaiset tahtovat parempaa.

    • hauskat juhlat

      Tervetuloa Halloween Suomeen!
      Purnatkoon älykääpiöt mitä vain, myös suomeen saatulla uusia tuulia.
      Suomi on vihdoinkin päässyt hieman maailman kartalle. Jätetään hölmöläisten mielipiteet noteeraamatta.

      • Snoopyt entistä enemmän hal...

        MOI!
        Suomessakin saa viettää Halloweeniä. Itse olemme menossa kiertelemään ovilla, ja menemmekin. Ei noiden(jotka haukkuvat Halloweeniä) puheista välitetä, koska halutaan olla Snoopyja. Sinä olet oikeassa, koska kannustat Halloweenii. :) Niin juuri, sinä, hauskat juhlat-kirjoittaja. JIIHUUUUU! Heippa, Halloweenin tunnelmia sinulle, hauskat juhlat.


      • tuu lutunen
        Snoopyt entistä enemmän hal... kirjoitti:

        MOI!
        Suomessakin saa viettää Halloweeniä. Itse olemme menossa kiertelemään ovilla, ja menemmekin. Ei noiden(jotka haukkuvat Halloweeniä) puheista välitetä, koska halutaan olla Snoopyja. Sinä olet oikeassa, koska kannustat Halloweenii. :) Niin juuri, sinä, hauskat juhlat-kirjoittaja. JIIHUUUUU! Heippa, Halloweenin tunnelmia sinulle, hauskat juhlat.

        meidänkin ovelle, turpaan saat..siinä sulle kiva keppo...tulee sulle..kiva juhla..musta silmä..kaverilles kans..vuotaa..vuotaa..pääs.


    • maiguupauggu

      Joo, siis mitä paskaa sä tänne oikein kirjotat? Pakko ei ole halloweenia viettää mutt en tajuu miksi sitä pitää arvostella! PITÄKÄÄ SE OMANA TIETONANNE!! Alkaa jo vähän ärsyttää. >:/

    • :.:.:Devil94:.:.:

      Kuules hiphop-simoko, jos et tykkää halloweenistä niin anna edes muiden nauttia kivasta juhlasta!!! Ei ole kovin kivaa kun aiheena on "Halloveeni on perseestä" koska jotkut tosiaankin rakastavat halloweenia! (Minä mukaan lukien) Jos et tykkää halooweenista voit ihan hyvin pitää sen omana tietonasi.

      • Perseestä se on munkin miel...

        ja jokainen saa sanoo mielipiteensä vaikka miten ketuttas muita. Räjähdä sinä vaan kiukkuus, mulkero.


    • mukakaameet juhlat yäck

      Kuka noita jenkkinarutuksia ja naurettavuuksia jaksaa.Jos juhlitaan, vois ottaa Rion karnevaaleista hieman mallia..silmäkin sais lepoa ja korva..

      • pölhöhuohkustaa

        Tavallinen suomijuntti nuolee niin kiihkeesti jenkkejä, ettei se muita maita, niitten juhlia tv-ohjelmia tai tapahtumia huomaakaan. Ei näe muuta. On Suomi jenkkirosvon kainalossa ja sieltä ei muuta näe kuin jenkin haisevat kainalokarvat.


      • niinki kauniisti sanoa
        pölhöhuohkustaa kirjoitti:

        Tavallinen suomijuntti nuolee niin kiihkeesti jenkkejä, ettei se muita maita, niitten juhlia tv-ohjelmia tai tapahtumia huomaakaan. Ei näe muuta. On Suomi jenkkirosvon kainalossa ja sieltä ei muuta näe kuin jenkin haisevat kainalokarvat.

        että Suomi-huora on Jenkki-rosmon kainalossa? Kuvaisi talouselämämme ja politiikkojemme kevytkenkäistä halloween-meininkiä.


    • Nari

      Meillä päin ovilla vinkumisen sijaan pidetään hauskaa. Eilinen päivä ja ilta/yö menikin sitten siinä. Antaa kersojen kierellä ovilla jos aikuiset lupaavat jättää meidän nuoret omiin oloihinsa!

    • juuuai

      Se on halloWeen ei halloVeen!! Ja kaikkia saa juhlia eikä kannata ilonpilaajista murehtia...Ne on vaan kateellisia...

    • tpelaine

      Miten nää aivottomien jenkkien järjettömät ”juhla” päivät änkee tänne normaalien ihmisten keskuuteen

    • Anonyymi

      Halloween paskaa taas mainoksissa tokmanni ja muut myy krääsää. Vois palvoa huvikseen elämää kun se on

    • Anonyymi

      Halloween kahvia Mikkelin ja Juvan S Marketeissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä kokoomuksen naiset?

      Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      23
      3294
    2. Finland is now Petter place

      Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      17
      2254
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

      HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      130
      1879
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

      Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1276
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

      Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1137
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

      Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1022
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

      Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      39
      920
    8. Pidätkö vielä elämäsi

      Rakkautena minua
      Ikävä
      54
      788
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

      Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      731
    10. Toivon että kuulut elämääni

      Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      725
    Aihe