Moi
Mitä eroa on otsikon malleissa (C5)?
Netistä pengoin seuraavat varusteet, joita ei VTR ilmeisesti sisällä:
- parkkitutkat (etu ja taka)
- sadetunnistin pyyhkimissä
- muutama kromilista
- terminen tuulilasi
- laminoidut ikkunat
- plyysi sisusta
- peltivanteet
Ovatko nuo noin 2000e arvoiset varusteet?
Vtr sisältää kevytmetallivanteet.
Onko malleissa muutakin eroa?
C5 exclusive vrt VTR
12
3973
Vastaukset
- -Exclusive-
Isoin ero on tuo automaattivaihteisto, jota ei saa VTR:n ollenkaan.
VTR-berlinestä puuttunee myös takalasin aurinkoverho, automaattisesti himmenevä taustapeili, etujalkatilan valaistus ja korin myötäisesti automaattisesti kääntyvät peilit.
Korjatkaa joku VTR:n omistaja jos olen väärässä ;)- 19jussi
mulla on parkkitutkat edessä ja takana sivulle kääntyvät peilit
- halua autoosi
automattiia ja parkkitutkia eteen ja taakse ja automaattisesti himmenevää peipilä, osta se vtr. kuuden vuoden kokemuksella voin sanoa, että en muista kertaakaan käyttäneeni takaikkunan aurinkosuojaa, sadetunnistimiin en ole koskaan ollut täysin tyytyväinen, mitä tekee sivuille kääntyvillä peileillä, kun toiminta on aina aktivoitava päälle tai pois korjaamolla.
- jeremies
Ainakin mun C5:ssä (-03) saa kääntyvät peilit aktivoitua ja deaktivoitua ihan itse, ihan helposti: laita 3-asentoinen peilien säätökytkin siihen keskiasentoon ja vedä taaksepäin (kuten kääntäisit peilit sisään), mutta pidä kytkintä vedettynä muutama sekunti. Seuraavalla kerralla kun starttaat/sammutat, peilit eivät enää käänny sisään tai sitten kääntyvät, riippuen kummassa moodissa asetus oli ennen säätöä.
- C5 on C5
jeremies kirjoitti:
Ainakin mun C5:ssä (-03) saa kääntyvät peilit aktivoitua ja deaktivoitua ihan itse, ihan helposti: laita 3-asentoinen peilien säätökytkin siihen keskiasentoon ja vedä taaksepäin (kuten kääntäisit peilit sisään), mutta pidä kytkintä vedettynä muutama sekunti. Seuraavalla kerralla kun starttaat/sammutat, peilit eivät enää käänny sisään tai sitten kääntyvät, riippuen kummassa moodissa asetus oli ennen säätöä.
Kiitos vinkistä. Mistä muuten sait tiedon moisesta "säädöstä"? Ohjekirja ei nopean vilkaisun perusteella sitä mainitse?
Liekö muita samantyyppisiä vinkkejä? - muuten hyvä
jeremies kirjoitti:
Facelift-malliin (-05) laitettiin väyläsähköt uusiksi ja sen ikävänä puolena tuo hyödyllinen toiminto pitää tehdä huollon tietokoneella. Hyvänä puolena autoa ennen vaivanneet sähköviat tuntuvat loistavan nyt poissaolollaan.
- ex-c5
jeremies kirjoitti:
Mullakin oli -03 C5, ja kyllä tuokin peilien deaktivointiohje löytyi ohjekirjasta.
- Asiantuntija
Parkkitutka edessä ja takana on muuten aivan loistava apuväline, varsin kun C5:n kertoo äänen suunnalla ja korkeudella mistä suunnasta "vaara" uhkaa, auton saa vaikka silmät kiinni tosi pieneen koloon. Vaikka olenkin taitava parkkeeraamaan, on tutkien avulla parkkeeraaminen suorastaan lasten leikkiä. Mutta niitähän saa jälkiasennettuinakin joten en kyllä ihan pelkästään niistä maksaisi 2000 euroa lisää :)
- kufy
Itse en välttämättä ottaisi tuota automaattia, vaikka sen ilmaiseksi saakin. Kova laatikko on varmempi toiminnaltaa, ja 4-vaihteineen automaattiloota ei ole isossa 2,0l autossa parhaimmillaan.
Käsivaihteisin 2,0l välitykset ovat erittäin onnistuneet, ja vaihtamistarve on vähäinen.
Polttoainekulut lisääntyvät automaatilla, mutta jälleenmyyntiarvoa se voi jopa laskeakin.- Suomalaisen juntin
kommentti.
Suhteessa automaattilaatikoilla ei ole suurempi korjaustarve, kuin manuaaleissa.
Mutta Suomalaiset ovat rallikansaa. Pitää päästä vaihtaan ite.
Mitä polttoaineen kulutukseen tulee, niin 0.5-1 litra sadalla automaatin mukavuuteen nähden on mitätön. Jos on varaa ostaa femma, on oltava varaa myös ajaa... - on vaikea laji
Itse olen ottanut tuon automaatin, vaikka sen ilmaiseksi sainkin. Kova laatikko on hitaampi toiminnaltaan, ja 4-vaihteineen automaattiloota on isossa 2,0l autossa parhaimmillaan.
Käsivaihteisen 2,0l välitykset ovat erittäin onnistuneet, ja vaihtamistarve on vähäinen mutta vaikea, ja usein toistuvana vaikea.
Polttoainekulut lisääntyvät erittäin vähän automaatilla, mutta jälleenmyyntiarvoa se voi jopa lisätä.
- Setä Viitonen
Hei,
kyllä käsittääkseni laminoidut sivuikkunat on lisävaruste (edelleen), sen siis saanee 400 euron maksusta kumpaankin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822