C5 exclusive vrt VTR

ostaisis

Moi
Mitä eroa on otsikon malleissa (C5)?

Netistä pengoin seuraavat varusteet, joita ei VTR ilmeisesti sisällä:

- parkkitutkat (etu ja taka)
- sadetunnistin pyyhkimissä
- muutama kromilista
- terminen tuulilasi
- laminoidut ikkunat
- plyysi sisusta
- peltivanteet

Ovatko nuo noin 2000e arvoiset varusteet?

Vtr sisältää kevytmetallivanteet.


Onko malleissa muutakin eroa?

12

3856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Exclusive-

      Isoin ero on tuo automaattivaihteisto, jota ei saa VTR:n ollenkaan.

      VTR-berlinestä puuttunee myös takalasin aurinkoverho, automaattisesti himmenevä taustapeili, etujalkatilan valaistus ja korin myötäisesti automaattisesti kääntyvät peilit.

      Korjatkaa joku VTR:n omistaja jos olen väärässä ;)

      • 19jussi

        mulla on parkkitutkat edessä ja takana sivulle kääntyvät peilit


    • halua autoosi

      automattiia ja parkkitutkia eteen ja taakse ja automaattisesti himmenevää peipilä, osta se vtr. kuuden vuoden kokemuksella voin sanoa, että en muista kertaakaan käyttäneeni takaikkunan aurinkosuojaa, sadetunnistimiin en ole koskaan ollut täysin tyytyväinen, mitä tekee sivuille kääntyvillä peileillä, kun toiminta on aina aktivoitava päälle tai pois korjaamolla.

      • jeremies

        Ainakin mun C5:ssä (-03) saa kääntyvät peilit aktivoitua ja deaktivoitua ihan itse, ihan helposti: laita 3-asentoinen peilien säätökytkin siihen keskiasentoon ja vedä taaksepäin (kuten kääntäisit peilit sisään), mutta pidä kytkintä vedettynä muutama sekunti. Seuraavalla kerralla kun starttaat/sammutat, peilit eivät enää käänny sisään tai sitten kääntyvät, riippuen kummassa moodissa asetus oli ennen säätöä.


      • C5 on C5
        jeremies kirjoitti:

        Ainakin mun C5:ssä (-03) saa kääntyvät peilit aktivoitua ja deaktivoitua ihan itse, ihan helposti: laita 3-asentoinen peilien säätökytkin siihen keskiasentoon ja vedä taaksepäin (kuten kääntäisit peilit sisään), mutta pidä kytkintä vedettynä muutama sekunti. Seuraavalla kerralla kun starttaat/sammutat, peilit eivät enää käänny sisään tai sitten kääntyvät, riippuen kummassa moodissa asetus oli ennen säätöä.

        Kiitos vinkistä. Mistä muuten sait tiedon moisesta "säädöstä"? Ohjekirja ei nopean vilkaisun perusteella sitä mainitse?

        Liekö muita samantyyppisiä vinkkejä?


      • muuten hyvä
        jeremies kirjoitti:

        Ainakin mun C5:ssä (-03) saa kääntyvät peilit aktivoitua ja deaktivoitua ihan itse, ihan helposti: laita 3-asentoinen peilien säätökytkin siihen keskiasentoon ja vedä taaksepäin (kuten kääntäisit peilit sisään), mutta pidä kytkintä vedettynä muutama sekunti. Seuraavalla kerralla kun starttaat/sammutat, peilit eivät enää käänny sisään tai sitten kääntyvät, riippuen kummassa moodissa asetus oli ennen säätöä.

        Facelift-malliin (-05) laitettiin väyläsähköt uusiksi ja sen ikävänä puolena tuo hyödyllinen toiminto pitää tehdä huollon tietokoneella. Hyvänä puolena autoa ennen vaivanneet sähköviat tuntuvat loistavan nyt poissaolollaan.


      • ex-c5
        jeremies kirjoitti:

        Ainakin mun C5:ssä (-03) saa kääntyvät peilit aktivoitua ja deaktivoitua ihan itse, ihan helposti: laita 3-asentoinen peilien säätökytkin siihen keskiasentoon ja vedä taaksepäin (kuten kääntäisit peilit sisään), mutta pidä kytkintä vedettynä muutama sekunti. Seuraavalla kerralla kun starttaat/sammutat, peilit eivät enää käänny sisään tai sitten kääntyvät, riippuen kummassa moodissa asetus oli ennen säätöä.

        Mullakin oli -03 C5, ja kyllä tuokin peilien deaktivointiohje löytyi ohjekirjasta.


      • Asiantuntija

        Parkkitutka edessä ja takana on muuten aivan loistava apuväline, varsin kun C5:n kertoo äänen suunnalla ja korkeudella mistä suunnasta "vaara" uhkaa, auton saa vaikka silmät kiinni tosi pieneen koloon. Vaikka olenkin taitava parkkeeraamaan, on tutkien avulla parkkeeraaminen suorastaan lasten leikkiä. Mutta niitähän saa jälkiasennettuinakin joten en kyllä ihan pelkästään niistä maksaisi 2000 euroa lisää :)


    • kufy

      Itse en välttämättä ottaisi tuota automaattia, vaikka sen ilmaiseksi saakin. Kova laatikko on varmempi toiminnaltaa, ja 4-vaihteineen automaattiloota ei ole isossa 2,0l autossa parhaimmillaan.

      Käsivaihteisin 2,0l välitykset ovat erittäin onnistuneet, ja vaihtamistarve on vähäinen.

      Polttoainekulut lisääntyvät automaatilla, mutta jälleenmyyntiarvoa se voi jopa laskeakin.

      • Suomalaisen juntin

        kommentti.

        Suhteessa automaattilaatikoilla ei ole suurempi korjaustarve, kuin manuaaleissa.

        Mutta Suomalaiset ovat rallikansaa. Pitää päästä vaihtaan ite.

        Mitä polttoaineen kulutukseen tulee, niin 0.5-1 litra sadalla automaatin mukavuuteen nähden on mitätön. Jos on varaa ostaa femma, on oltava varaa myös ajaa...


      • on vaikea laji

        Itse olen ottanut tuon automaatin, vaikka sen ilmaiseksi sainkin. Kova laatikko on hitaampi toiminnaltaan, ja 4-vaihteineen automaattiloota on isossa 2,0l autossa parhaimmillaan.

        Käsivaihteisen 2,0l välitykset ovat erittäin onnistuneet, ja vaihtamistarve on vähäinen mutta vaikea, ja usein toistuvana vaikea.

        Polttoainekulut lisääntyvät erittäin vähän automaatilla, mutta jälleenmyyntiarvoa se voi jopa lisätä.


    • Setä Viitonen

      Hei,
      kyllä käsittääkseni laminoidut sivuikkunat on lisävaruste (edelleen), sen siis saanee 400 euron maksusta kumpaankin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe