Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ottaako kala takaisin?

ikävä

Kalatmies jätti minut ja sanoi ettei jousta asiassa.Tuli fiilis,että ei välttämättä tarkoittanut ihan lopullisesti kumminkaan.
Ottaako kalamies enään yhteyttä jos tulee katumapäälle?
Minä en voi ottaa kun en tahdo ahdistaa häntä.

14

4196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilen

      ett ei.. Eihän sitä koskaan voi tietää mut ku mulle on käynyt näin, kalamies jätti ja pyysi vielä että yritettäisiin myöhemmin uudelleen.. tän jälkeen katos mun elämästä eikä tullut takaisin, nyt en onnekseni osaa enää odottaakkaan sitä palaamista vaik en oo pystynyt tän jälkeen enää muitakaan rakastamaan... kai musta kuoli tuo tunnepuoli sen kolauksen jälkeen, en vihaa enkä rakasta, en itke enkä naura... tätä onki jatkunu kohta pari vuotta! nämä sanat painautui nyt ajatukseeni niin et on ihan pakko kirjottaa; löydät jotain parempaa...

      • aloittaja

        Outoa sinänsä,että kalat puhui toista ja teki toista....
        En ole toivoani menettänyt.Varmasti on jotain parempaa tulossa.:)


    • Nimetön

      Ei ota takaisin.Minä oon kalamies enkä ota takaisin.

      • jätin kalatmiehen

        enkä ota takaisin !


    • vaan soittamaan

      jos oot pettänyt kalan luottamuksen,ei tuu katumapäälle eikä ota yhteyttä,mut ei se sitä poista ettet sä vois ytheyttä ottaa jos vaivaa sua,näin on myös mulle käynyt,otin itse lopulta yhteyttä ja nyt ollaan hyviä ystäviä

      • aloittaja

        ...siitä,että olisin hänen luottamuksensa pettänyt.Ei todellakaan!!
        Olemme satunnaisesti yhteydessä ja näen hänestä,että kaipaa muttei sano.
        Odotaako kalat toisen aloitetta jos tulevat katumapäälle vai ottavatko itse "härkää" sarvista?


      • kala vastaa
        aloittaja kirjoitti:

        ...siitä,että olisin hänen luottamuksensa pettänyt.Ei todellakaan!!
        Olemme satunnaisesti yhteydessä ja näen hänestä,että kaipaa muttei sano.
        Odotaako kalat toisen aloitetta jos tulevat katumapäälle vai ottavatko itse "härkää" sarvista?

        Jos kokee, että on tullut
        jotenkin nurinkurisesti
        kohdelluksi, tai aistii
        esimerkiksi juoruilun (kalat
        muuten tekevät sen, ne aistii
        puheetkin kaukana heistä)tai muun
        petoksen - kalan herkkävaistoisuus
        ei kykene valehtelemaan..

        Et voi valehdella kalalle,
        tai voit tietysti, mutta
        kalan liike on hienovarainen
        väistö vasemmalle, tai oikealle,
        tilanteesta riippuen. Mieti
        rauhassa, miksiköhän kalat
        katosi. Totuudenmukaisesti.

        Luulen, Kalat ei kykene
        enää sinua kohtaamaan, jos
        et tunnusta itse suoraan, rehellisesti,
        mikä välinrikon aiheuttajana lienee
        ollut, oman osuutesi siis
        - peiliin katsominen, kalat itse
        tekee sitä jatkuvasti. Siksi kaiketi
        lukee muitakin telepaattisesti.


      • ap.
        kala vastaa kirjoitti:

        Jos kokee, että on tullut
        jotenkin nurinkurisesti
        kohdelluksi, tai aistii
        esimerkiksi juoruilun (kalat
        muuten tekevät sen, ne aistii
        puheetkin kaukana heistä)tai muun
        petoksen - kalan herkkävaistoisuus
        ei kykene valehtelemaan..

        Et voi valehdella kalalle,
        tai voit tietysti, mutta
        kalan liike on hienovarainen
        väistö vasemmalle, tai oikealle,
        tilanteesta riippuen. Mieti
        rauhassa, miksiköhän kalat
        katosi. Totuudenmukaisesti.

        Luulen, Kalat ei kykene
        enää sinua kohtaamaan, jos
        et tunnusta itse suoraan, rehellisesti,
        mikä välinrikon aiheuttajana lienee
        ollut, oman osuutesi siis
        - peiliin katsominen, kalat itse
        tekee sitä jatkuvasti. Siksi kaiketi
        lukee muitakin telepaattisesti.

        En nyt tässä sen enempää ala tätä ruotimaan mutta sanotaanko näin,että enemmän satutti kalat minua kun minä kalaa...
        Välillämme on vain ollut vahva side ja siksikin luulen,että kalat hermostuksissaan päätyi eroon..
        Välillämme oli paljolti väärinkäsityksiä joita kyllä selvitettykin.
        En vain ymmärrä niitä puheita (kauniita) jos jo seuraavana pvänä on ero edessä.Eihän kenenkään tunteet lopu napista painamalla,varsinkaan herkällä kalalla.Vai?


      • Firma
        ap. kirjoitti:

        En nyt tässä sen enempää ala tätä ruotimaan mutta sanotaanko näin,että enemmän satutti kalat minua kun minä kalaa...
        Välillämme on vain ollut vahva side ja siksikin luulen,että kalat hermostuksissaan päätyi eroon..
        Välillämme oli paljolti väärinkäsityksiä joita kyllä selvitettykin.
        En vain ymmärrä niitä puheita (kauniita) jos jo seuraavana pvänä on ero edessä.Eihän kenenkään tunteet lopu napista painamalla,varsinkaan herkällä kalalla.Vai?

        Itse odotan aina toisen osapuolen reagtioitaniin asiassa kuin asiassa, mutta erityisesti seurustelu asioissa.

        Edellisen kommenttisi perusteella luulisin että kalaa on jäänyt kuitenkin vaivaamaan jokin asia josta hän ei sinulle kerro. Eikä välttämättä helposti tule sitä kertomaankaan/myöntämään.

        Mutta siis, itse en ainakaan tee aloitteita.


      • mirstaakkeli
        Firma kirjoitti:

        Itse odotan aina toisen osapuolen reagtioitaniin asiassa kuin asiassa, mutta erityisesti seurustelu asioissa.

        Edellisen kommenttisi perusteella luulisin että kalaa on jäänyt kuitenkin vaivaamaan jokin asia josta hän ei sinulle kerro. Eikä välttämättä helposti tule sitä kertomaankaan/myöntämään.

        Mutta siis, itse en ainakaan tee aloitteita.

        Jaa a että otanko härkää sarvista ja otanko takaisin sen minkä olen taakseni jättänyt.
        EN OTA, en kumminkaan päin.
        Niin se vaan on.
        Jos minua loukkaa joku niin se loukkaa ja pahasti ja viimeisen kerran, kanssakäymistä voin jatkaa ja olla kun mitään ei olisi tapahtunutkaan mutta lähelleni en päästä enään.
        Kaunaa kannan pitkään ja hiljaa.
        Mutta kun suutun se on vartti huutoa melua ja melskettä ja thäts it. Tunnin päästä en edes muista mistä suutuin.
        Tunteilla loukkaaminen on eriasia ja jos se luotto menee niin se menee ja sitä ei takas tule.
        En useinkaan tee itse aloitetta näissä kuhertelu jutskissa, vaan odotan ja odotan ja jatkan matkaani jos mitään ei tapahdu toisen toimesta.
        Sitten kun ollaan yhessä se onkin jo sit legendaa..


    • Kaoka

      Jos yhtään samanlaisia kuin kalatnaiset niin ei varmaan ota enää yhteyttä :P
      En yhtään ihmettelisi, ja melkovarmasti sinua kaipaakin mutta ei enää viitsi ottaa yhteyttä kun teki asian sinulle niin selväksi. Jos itse vain rohkeasti lähestyt ihan kaverimielessä, josko mies rohkaistuisi?

      • ei ain akaan

        ota takaisin, erityisesti ei ainakaan rapumiehiä.


    • Kalamies

      Ottaa kalamies takaisin, mutta ensin täytyy selvittää syy miksi ette oo enää yhdessä. Jos et ole antanut tarpeeksi tilaa (liian omistushaluinen tms.) niin homma on tosi vaikea mutta ystävyyspohjalta luottamuksen rakentaminen voi onnistuakin.
      Mutta aika harvoin kalamies ottaa yhteyttä vaikka katuisikin eroa.

      • Kalanainen!

        En itse ainakaan ota takaisin, jos olen kerran päätökseni tehnyt! Mennyt on mennyttä ja asiat ei vatvomalla parane, sitä mieltä olen minä. Minun ainakin on yleensä vaikea tehdä jättämispäätöstä, enkä sitä helposti teekään, mutta kun teen, se on lopullista.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe