Kalatmies jätti minut ja sanoi ettei jousta asiassa.Tuli fiilis,että ei välttämättä tarkoittanut ihan lopullisesti kumminkaan.
Ottaako kalamies enään yhteyttä jos tulee katumapäälle?
Minä en voi ottaa kun en tahdo ahdistaa häntä.
Ottaako kala takaisin?
14
4221
Vastaukset
- epäilen
ett ei.. Eihän sitä koskaan voi tietää mut ku mulle on käynyt näin, kalamies jätti ja pyysi vielä että yritettäisiin myöhemmin uudelleen.. tän jälkeen katos mun elämästä eikä tullut takaisin, nyt en onnekseni osaa enää odottaakkaan sitä palaamista vaik en oo pystynyt tän jälkeen enää muitakaan rakastamaan... kai musta kuoli tuo tunnepuoli sen kolauksen jälkeen, en vihaa enkä rakasta, en itke enkä naura... tätä onki jatkunu kohta pari vuotta! nämä sanat painautui nyt ajatukseeni niin et on ihan pakko kirjottaa; löydät jotain parempaa...
- aloittaja
Outoa sinänsä,että kalat puhui toista ja teki toista....
En ole toivoani menettänyt.Varmasti on jotain parempaa tulossa.:)
- Nimetön
Ei ota takaisin.Minä oon kalamies enkä ota takaisin.
- jätin kalatmiehen
enkä ota takaisin !
- vaan soittamaan
jos oot pettänyt kalan luottamuksen,ei tuu katumapäälle eikä ota yhteyttä,mut ei se sitä poista ettet sä vois ytheyttä ottaa jos vaivaa sua,näin on myös mulle käynyt,otin itse lopulta yhteyttä ja nyt ollaan hyviä ystäviä
- aloittaja
...siitä,että olisin hänen luottamuksensa pettänyt.Ei todellakaan!!
Olemme satunnaisesti yhteydessä ja näen hänestä,että kaipaa muttei sano.
Odotaako kalat toisen aloitetta jos tulevat katumapäälle vai ottavatko itse "härkää" sarvista? - kala vastaa
aloittaja kirjoitti:
...siitä,että olisin hänen luottamuksensa pettänyt.Ei todellakaan!!
Olemme satunnaisesti yhteydessä ja näen hänestä,että kaipaa muttei sano.
Odotaako kalat toisen aloitetta jos tulevat katumapäälle vai ottavatko itse "härkää" sarvista?Jos kokee, että on tullut
jotenkin nurinkurisesti
kohdelluksi, tai aistii
esimerkiksi juoruilun (kalat
muuten tekevät sen, ne aistii
puheetkin kaukana heistä)tai muun
petoksen - kalan herkkävaistoisuus
ei kykene valehtelemaan..
Et voi valehdella kalalle,
tai voit tietysti, mutta
kalan liike on hienovarainen
väistö vasemmalle, tai oikealle,
tilanteesta riippuen. Mieti
rauhassa, miksiköhän kalat
katosi. Totuudenmukaisesti.
Luulen, Kalat ei kykene
enää sinua kohtaamaan, jos
et tunnusta itse suoraan, rehellisesti,
mikä välinrikon aiheuttajana lienee
ollut, oman osuutesi siis
- peiliin katsominen, kalat itse
tekee sitä jatkuvasti. Siksi kaiketi
lukee muitakin telepaattisesti. - ap.
kala vastaa kirjoitti:
Jos kokee, että on tullut
jotenkin nurinkurisesti
kohdelluksi, tai aistii
esimerkiksi juoruilun (kalat
muuten tekevät sen, ne aistii
puheetkin kaukana heistä)tai muun
petoksen - kalan herkkävaistoisuus
ei kykene valehtelemaan..
Et voi valehdella kalalle,
tai voit tietysti, mutta
kalan liike on hienovarainen
väistö vasemmalle, tai oikealle,
tilanteesta riippuen. Mieti
rauhassa, miksiköhän kalat
katosi. Totuudenmukaisesti.
Luulen, Kalat ei kykene
enää sinua kohtaamaan, jos
et tunnusta itse suoraan, rehellisesti,
mikä välinrikon aiheuttajana lienee
ollut, oman osuutesi siis
- peiliin katsominen, kalat itse
tekee sitä jatkuvasti. Siksi kaiketi
lukee muitakin telepaattisesti.En nyt tässä sen enempää ala tätä ruotimaan mutta sanotaanko näin,että enemmän satutti kalat minua kun minä kalaa...
Välillämme on vain ollut vahva side ja siksikin luulen,että kalat hermostuksissaan päätyi eroon..
Välillämme oli paljolti väärinkäsityksiä joita kyllä selvitettykin.
En vain ymmärrä niitä puheita (kauniita) jos jo seuraavana pvänä on ero edessä.Eihän kenenkään tunteet lopu napista painamalla,varsinkaan herkällä kalalla.Vai? - Firma
ap. kirjoitti:
En nyt tässä sen enempää ala tätä ruotimaan mutta sanotaanko näin,että enemmän satutti kalat minua kun minä kalaa...
Välillämme on vain ollut vahva side ja siksikin luulen,että kalat hermostuksissaan päätyi eroon..
Välillämme oli paljolti väärinkäsityksiä joita kyllä selvitettykin.
En vain ymmärrä niitä puheita (kauniita) jos jo seuraavana pvänä on ero edessä.Eihän kenenkään tunteet lopu napista painamalla,varsinkaan herkällä kalalla.Vai?Itse odotan aina toisen osapuolen reagtioitaniin asiassa kuin asiassa, mutta erityisesti seurustelu asioissa.
Edellisen kommenttisi perusteella luulisin että kalaa on jäänyt kuitenkin vaivaamaan jokin asia josta hän ei sinulle kerro. Eikä välttämättä helposti tule sitä kertomaankaan/myöntämään.
Mutta siis, itse en ainakaan tee aloitteita. - mirstaakkeli
Firma kirjoitti:
Itse odotan aina toisen osapuolen reagtioitaniin asiassa kuin asiassa, mutta erityisesti seurustelu asioissa.
Edellisen kommenttisi perusteella luulisin että kalaa on jäänyt kuitenkin vaivaamaan jokin asia josta hän ei sinulle kerro. Eikä välttämättä helposti tule sitä kertomaankaan/myöntämään.
Mutta siis, itse en ainakaan tee aloitteita.Jaa a että otanko härkää sarvista ja otanko takaisin sen minkä olen taakseni jättänyt.
EN OTA, en kumminkaan päin.
Niin se vaan on.
Jos minua loukkaa joku niin se loukkaa ja pahasti ja viimeisen kerran, kanssakäymistä voin jatkaa ja olla kun mitään ei olisi tapahtunutkaan mutta lähelleni en päästä enään.
Kaunaa kannan pitkään ja hiljaa.
Mutta kun suutun se on vartti huutoa melua ja melskettä ja thäts it. Tunnin päästä en edes muista mistä suutuin.
Tunteilla loukkaaminen on eriasia ja jos se luotto menee niin se menee ja sitä ei takas tule.
En useinkaan tee itse aloitetta näissä kuhertelu jutskissa, vaan odotan ja odotan ja jatkan matkaani jos mitään ei tapahdu toisen toimesta.
Sitten kun ollaan yhessä se onkin jo sit legendaa..
- Kaoka
Jos yhtään samanlaisia kuin kalatnaiset niin ei varmaan ota enää yhteyttä :P
En yhtään ihmettelisi, ja melkovarmasti sinua kaipaakin mutta ei enää viitsi ottaa yhteyttä kun teki asian sinulle niin selväksi. Jos itse vain rohkeasti lähestyt ihan kaverimielessä, josko mies rohkaistuisi?- ei ain akaan
ota takaisin, erityisesti ei ainakaan rapumiehiä.
- Kalamies
Ottaa kalamies takaisin, mutta ensin täytyy selvittää syy miksi ette oo enää yhdessä. Jos et ole antanut tarpeeksi tilaa (liian omistushaluinen tms.) niin homma on tosi vaikea mutta ystävyyspohjalta luottamuksen rakentaminen voi onnistuakin.
Mutta aika harvoin kalamies ottaa yhteyttä vaikka katuisikin eroa.- Kalanainen!
En itse ainakaan ota takaisin, jos olen kerran päätökseni tehnyt! Mennyt on mennyttä ja asiat ei vatvomalla parane, sitä mieltä olen minä. Minun ainakin on yleensä vaikea tehdä jättämispäätöstä, enkä sitä helposti teekään, mutta kun teen, se on lopullista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579