Olen suunnittelemassa maalämpöä ja olisin kiinnostunut millaiseen menoerään olisi valmistauduttava pumpun lisäksi.Eli lähinnä tuo lämmönjaon osuus kiinnostaa(paisuntasäiliöt,varoventiilit jne.)
mitä kustantaa pumpun lisäksi?
7
1006
Vastaukset
Hintoja.
Varoventtiili 20€.
Paisuntasäiliö olisko 100€.
Noi kun pistät niin pelittää.- jakotukki
100 euroa asennettuna kpl.
- jo asennettu
jakotukki kirjoitti:
100 euroa asennettuna kpl.
sekä keruuputkiston päät odottavat nurkassa.
- mukava ohikulkija
jo asennettu kirjoitti:
sekä keruuputkiston päät odottavat nurkassa.
on tuonut myös litkut, poranut reiän. ilmannut, säätänyt kiertopumput ja asentanut muun tarvittavan tekniikan.
Meillä oli pumpun hinta 7800 ja kokonaisuus 17400€. - Jepjepjep
mukava ohikulkija kirjoitti:
on tuonut myös litkut, poranut reiän. ilmannut, säätänyt kiertopumput ja asentanut muun tarvittavan tekniikan.
Meillä oli pumpun hinta 7800 ja kokonaisuus 17400€.Ei paha hinta kokonaisuudesta!
Mikä Pumppu?
Kuka Porasi?
Kuka Asenss?
- putkimies ja tarvikkeet maksaa
Itsellä maksoin lattialämmitys tarvikkeineen 3100€ (itse asennettuna, 200 neliötä) ja putkimiehen työt tarvikkeineen 3600€. Päälle tuli vielä varsineinen lämmönlähde 3100€. Tuosta tosin on jo 5 vuotta aikaa.
- "mitä kustantaa"
onko tämä kirjakieltä vai langia.Vai olisko tuo mitkä ovat kustannukset...itelle... eihän sulle kukaan kustanna sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491693- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811184
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194997