No niin elikkäs olen lukenut tuosta jää kädestä mikä laitetaan booliin.. nyt sitten tuli ongelmaksi että pitääkö se olla joku tietyn tyyppinen kumi hanska? eli siis joku tyyliin apteekista ostettu erikois hanska vai minkälainen? äääks..!
Nyt tarviin teidän apuja!
5
898
Vastaukset
- pavetos
kumihanskoja saa apteekista kuulemma alle eurolla paketillisen. sieltä kai mäkin haen.viruta sitten hanska! ai niin,jos sulla on kotona niitä kaupasta ostettuja kumihanskoja niin ne käy kyllä!!
- piiroo
Hei!
Myynnissä myös hanskoja joissa sisäpuoli talkittu, eli se ei käy.
Itse kyllä ostaisin ihan tätä varten apteekista uudet hanskat, tuleehan jää sentään booliin ja se sulaa sinne.
Muutenkin joskus tuon käsijään irrottaminen voi olla hankalaa, niin silloin minä olen halkaissut hanskan saksilla ja jään sai silloin ehjänä ulos.
Muista jäädyttää sitä pakkasessa vähintään vuorokauden, muuten sormet katkeavat helposti.
t. PiiRoo- Täti
Apteekista saa haluamansa määrän kumikäsineitä 7 sentillä kappale. Olen kokeillut "käden" jäädyttämistä kerran, en poistanut käsinettä vaan panin koko häkkyrän boolipönttöön. Se suli aika pian, ja sitten käsi vain lötkyi siellä pehmeänä, mutta ei se mitään haitannut. Ainakaan se ei muuta boolin makua tällä tavalla (jos siis tekisi vaikka päärynämehuboolin ja panisi siihen mansikkamehukäden).
- pingutin
Täti kirjoitti:
Apteekista saa haluamansa määrän kumikäsineitä 7 sentillä kappale. Olen kokeillut "käden" jäädyttämistä kerran, en poistanut käsinettä vaan panin koko häkkyrän boolipönttöön. Se suli aika pian, ja sitten käsi vain lötkyi siellä pehmeänä, mutta ei se mitään haitannut. Ainakaan se ei muuta boolin makua tällä tavalla (jos siis tekisi vaikka päärynämehuboolin ja panisi siihen mansikkamehukäden).
me tehtiin ihan vaan läpinäkyvään yhdenkoon sormikkaaseen vettä sisälle, ja ulos jäätymään(tietty pitää olla pakkasta..xD) ei mitään apteekki käsineitä ollu...
- Elämäni kahdenvaiheilla
Kumihanskan laadulla ei minusta mitään väliä ole paitsi se, että sen täytyy olla läpinäkyvä :)
Täytä hanska vaikka punaisella mehulla ja laita pakastimeen ennen booliin laittamista. Tulee parempi loppu tulos, kun hanska on jäätynyt jäykäksi eikä niin että se on sellainen lilluva löllö :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615103Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183202- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162298- 1271814
- 151653
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601451Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397- 951287
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1041284