No niin elikkäs olen lukenut tuosta jää kädestä mikä laitetaan booliin.. nyt sitten tuli ongelmaksi että pitääkö se olla joku tietyn tyyppinen kumi hanska? eli siis joku tyyliin apteekista ostettu erikois hanska vai minkälainen? äääks..!
Nyt tarviin teidän apuja!
5
895
Vastaukset
- pavetos
kumihanskoja saa apteekista kuulemma alle eurolla paketillisen. sieltä kai mäkin haen.viruta sitten hanska! ai niin,jos sulla on kotona niitä kaupasta ostettuja kumihanskoja niin ne käy kyllä!!
- piiroo
Hei!
Myynnissä myös hanskoja joissa sisäpuoli talkittu, eli se ei käy.
Itse kyllä ostaisin ihan tätä varten apteekista uudet hanskat, tuleehan jää sentään booliin ja se sulaa sinne.
Muutenkin joskus tuon käsijään irrottaminen voi olla hankalaa, niin silloin minä olen halkaissut hanskan saksilla ja jään sai silloin ehjänä ulos.
Muista jäädyttää sitä pakkasessa vähintään vuorokauden, muuten sormet katkeavat helposti.
t. PiiRoo- Täti
Apteekista saa haluamansa määrän kumikäsineitä 7 sentillä kappale. Olen kokeillut "käden" jäädyttämistä kerran, en poistanut käsinettä vaan panin koko häkkyrän boolipönttöön. Se suli aika pian, ja sitten käsi vain lötkyi siellä pehmeänä, mutta ei se mitään haitannut. Ainakaan se ei muuta boolin makua tällä tavalla (jos siis tekisi vaikka päärynämehuboolin ja panisi siihen mansikkamehukäden).
- pingutin
Täti kirjoitti:
Apteekista saa haluamansa määrän kumikäsineitä 7 sentillä kappale. Olen kokeillut "käden" jäädyttämistä kerran, en poistanut käsinettä vaan panin koko häkkyrän boolipönttöön. Se suli aika pian, ja sitten käsi vain lötkyi siellä pehmeänä, mutta ei se mitään haitannut. Ainakaan se ei muuta boolin makua tällä tavalla (jos siis tekisi vaikka päärynämehuboolin ja panisi siihen mansikkamehukäden).
me tehtiin ihan vaan läpinäkyvään yhdenkoon sormikkaaseen vettä sisälle, ja ulos jäätymään(tietty pitää olla pakkasta..xD) ei mitään apteekki käsineitä ollu...
- Elämäni kahdenvaiheilla
Kumihanskan laadulla ei minusta mitään väliä ole paitsi se, että sen täytyy olla läpinäkyvä :)
Täytä hanska vaikka punaisella mehulla ja laita pakastimeen ennen booliin laittamista. Tulee parempi loppu tulos, kun hanska on jäätynyt jäykäksi eikä niin että se on sellainen lilluva löllö :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211