Kohta se joulukin tulee, ja ois kiva paistaa pipareita... En ole koskaan vielä valmistanut sitä taikinaa itse, joten pelottaa edes kokeilla - ei ole kuulemma ihan helppo juttu...
Tietäiskö kukaan mistä voisi ostaa piparkakkutaikinaa Englannissa / Lontoossa ?
Thanks.....
Jos ei niin pitää opetella tekemään itse =|
Mistä piparkakkutaikinaa englannissa?
5
522
Vastaukset
- :-)
kyllä luulis Tescosta löytyvän! Tai melkein mistä tahansa "isommasta" ruokatarvikeliikkeestä.
- piparifani
Eipa tullut ajatelleeks sellaista... Kiitos.
- talo.
mulla oli aivan sama ongelma muutama vuosi sitten kun paatin, etta oli pakko saada pipareita, enka ollut koskaan niita alusta asti tehnyt, mutta ei se kaytannossa niin vaikeeta ollutkaan, ja sainpahan koko taloon aivan ihanan piparkakun tuoksun jo edellisena iltana, kun aloin taikinaa valmistelemaan!
- Hampshire
Laitetaans samaan kyselyyn myös torttutaikina. Eli onko jossain valmista torttu-/voitaikinaa ostgettavissa? Muutin hiljattain Enkkuihin, enkä ole kerennyt vielä kaikkia pakastealtaita koluta - ja joulu tulla jollottaa.
- Kuttu
Hampshire kirjoitti:
Laitetaans samaan kyselyyn myös torttutaikina. Eli onko jossain valmista torttu-/voitaikinaa ostgettavissa? Muutin hiljattain Enkkuihin, enkä ole kerennyt vielä kaikkia pakastealtaita koluta - ja joulu tulla jollottaa.
Hei!
Itse ostin puff pastryä tavallisesta ruokakaupasta. On siis ihan tavallista voitaikinaa. Luumuhillon tein itse keittämällä kuivattuja, kivettömiä luumuja vähäisessä vedessä sokerin kanssa. Valmiiden torttujen päälle icing sugaria eli tomusokeria.
Itse en havainnut mitään eroa maussa suomalaisiin vastikkeisiin verrattuna. Maistui ihan joululta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras991517Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva208978- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7734
- 61710