Onko kellään kokemusta kaksosesta ja kalasta? Itselläni ei ole ennen ollut kalakumppania... Olisi mielenkiintoista kuulla miten ovat tulleet toimeen. Tähän asti todella hauskaa ja hyvältä näyttää.Onko kalat omistushaluisia. Miten sitten villin ja vapauden haluisen kaksosen kans pärjää?
kaksosnainen ja kalamies?
5
1220
Vastaukset
- leenu
Kaksonen polkee herkän kalan jalkoihinsa ja pyörittää tätä niinkuin haluaa..kaloilla usein ongelmia itsensä kanssa.. taipuvainen masenukseen, alkoholismiin ym
- lillirx
Minä(kaksosnainen) olen seurustellut kohta puoli vuotta kalamiehen kanssa, ja tämä on ainakin tähän asti ollut tosi toimiva ja ihana suhde! Olemme kumpikin herkkiä ja taiteellisia, ja olemme samaa mieltä monesta asiasta. Ja se, että kumpikin ollaan aika kaksijakoisia ja ailahtelevaisia ihmisiä, tarkoittaa vain sitä, että emme säikähdä kun toinen yhtäkkiä vajoaa jonnekin ulottumattomiin ja haluaa vain olla rauhassa, vaan tiedetään kokemuksesta että niitä oloja tulee ja menee sillontällön. että tsemppiä vaan, haastetta on mutta olkoon, sehän se tekee elämästä mielenkiintoisen. tylsä elämä ei sovi ainakaan kaksoselle:)
- kaikki hyvin
Myöhemmin kalatmies alkoi osoittaa mustis merkkejä.Paheni, mitä kauemmin oltiin.Lopuksi vain onnellinen, että pääsin eroon, kun ei enää tilaa elää.Toivottavasti muilla paremmin..
- kaksostyttö
kaikki hyvin kirjoitti:
Myöhemmin kalatmies alkoi osoittaa mustis merkkejä.Paheni, mitä kauemmin oltiin.Lopuksi vain onnellinen, että pääsin eroon, kun ei enää tilaa elää.Toivottavasti muilla paremmin..
Mulla on samanlaisia kokemuksia kaksostyttönä suhteesta kalat-mieheen. Tai -miehiin. Mulla ollut kaksi eri suhdetta sen merkin edustajiin ja kummatkin oli samantyylisiä.
Kalat alkuun ihan mielettömän kivoja, ihania ja kaikkea, herkkyyttä riittää lopulta liiaksikin asti.
Jossain kohtaa mustasukkaisuus tuli kuvioihin ja toi mukanaan kaikenlaisia ikäviäkin piirteitä hänestä ja lopulta myös itsestäni. Multa hävis tila elää ja olla.
Hyvätkin ajat oli. Hyvinä hetkinä oltiin toistemme parhaat ystävät ja rakastettiin. Hellää, herkkää. Me oltiin vähän viha-rakkaus-suhteessa. joko toimi tai sitten ei toiminu.
Lopulta oon onnellinen et oon päässyt irti. Hän ei ole. Joka kerta kun nähdään, hän haluaa takasin ja on mun perään kun mä oon meistä vahvempi.. Enkä oikeastaan ole edes, päähän ei vaan satu enää kun sitä lyö tarpeeksi kauan seinään.
- sänkyromantiikkaa
Ei taloudellinen eikä säästäväinen.
Ihana rakastaja.
Ei ollut mies, jonka rintaan olisi voinut nojautua myrskyn tullen.
Romanttinen ja todellinen elämän nauttija, mutta ei aivan järkiperäinen vakavissa asioissa. Haaveilija!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456