Milloin..

Will.

Eli siis millon aijotte pitää halloween juhlat tai käydä kiertää ovelta ovelle?
Me aateltii pitää lauantaina 28.10 ku ei oo sit kouluu seuraavana päivänä ni kaikille käy :>

2

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snoopyt

      Moi
      Me kierrellään ovilla lauantaina 28.10. Niikuin te. Se on hyvä siinä, koska ei tarvii mennä seuraavana päivänä kouluun. Jos ne juhlat pitäis tiistaina 31.10. Pitäis mennä kouluun keskiviikkona. Kun ei täältä netistäkään selvyyttä saanut, kuka väittää 28, 29, 30, 31, marraskuun 1, 4, 6, JA VAIKKA MITÄ ERI PÄIVIÄ LÖYTYY!!!!!!!!!!! Me ollaan tehty jo keskiviikkona selvyys, että menemme la 28.10. Kun mennään kahdestaan, tai ajateltiin, mutta nämä pikkusisaret haluaa mukaan ja loppujen lopuksi yksi taitaa tulla. Mutta jos ne meidän mukaan työntyy, me valitaan päivä ja tulee jos tulee. Mites monen tyypin kans sä meet? Meitä siis tulee kolme.

      • Will.

        Myö pidettii tänää halloween " bileet ".
        Ihan hauskaa oli. Ihmisiä oli kuus. Karkki ja keppos kierrokselle ei lähetty ku ei kukaa oikee ollu sillee lähössä.. Huone oli koristeltu aika näyttävästi.. Seinillä oli jätesäkkejä. Laitettii jo perjantaina niitä, ku on vaaleet tapetit. Aamulla oli kyllä kiva fiilis ku heräs.. Jätesäkit oli tippunu lattialle yön aikana. Kannattaa kiinnittää kunnolla. Seittiäkin löydettiin kaupasta. Hyvää musiikkii saatii ku löysin veljen huoneesta hyvän CD :n missä oli just semmosta halloween musaa. Booli maistu kyllä aika hyvälle. Sit lisäyksenä vielä semmosii matoja, mitkä suurentu ku osu siihe märkää. :D
        Meillä oli myös semmonen kaste missä piti syödä kolmea eri ruokaa.. Yhessä saatto olla jotai ketsuppii, sitruunaa, lakkahilloa, mansikkamarmeladia jne. Laitettii talo pimeeks ja oltii piilosta. Kaikki oli samassa piilossa ku kukaa ei uskaltanu mennä yksin minnekkään.. :D
        Syömistä oli aika paljon ja on vieläkin ku kaikkea ei saatu syötyä. Idea oli nyyttäri mäinen. Kaikilla oli jokin puku. Ja hienoja oli :> Will. , Riikka & Noora :>


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      37
      581
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe