onko minkälainen paikka? Kannattaako käydä viikolla vai V:loppuna? t.opiskelija
Pub Jaakko V
9
4229
Vastaukset
- Ginnig
Kannattaa käydä ainakin tutustumassa, toiset tykkää toiset ei =). Itse ainakin tykkään tosi paljon
- henkilökunta:)
Se pubinomaisuus häviää ku alkaa sisäänpääsymaksu.
- klinklong
henkilökunta:) kirjoitti:
koskas jaakkoon on sisäänpääsymaksu?? ei ole kohdalle osunut..
- hou hou
henkilökunta:) kirjoitti:
No ei oo kyllä ikinä ollu eikä tuu ikinä olemaa muuta sisäänpääsymaksuu ku narikkamaksu 1,50e josta siitäki pääsee kierrellen ohi jos on jollaa oikeesti niin vähissä rahat ;)
- Körmy
Ihan ok mesta. V-loppuisin aloittelupaikkana ja viikolla ihan mukava ajantappopaikka.
- on miusta
hyvää, mutta sellainen kalju nuori herra ei osaa edes kai kunnolla puhua, ei tervehdi, ei kiitä eikä mitään ja on aina naama sitruunalla.
Muuten mahtava paikka. - klinklong
on miusta kirjoitti:
hyvää, mutta sellainen kalju nuori herra ei osaa edes kai kunnolla puhua, ei tervehdi, ei kiitä eikä mitään ja on aina naama sitruunalla.
Muuten mahtava paikka.loisto paikka, etten sanoisi jopa kotkan paras pubi.. ainoana miinuksena vois mainita sen että viikonloppuisin asiakaskunnan keski-ikä putoaa lähelle 18 vuotta..
- Ginnig
on miusta kirjoitti:
Muuten mahtava paikka.Sehän on Niko xD. Iha hyvä tyyppi vaik myrtsiltä näyttää =)
- hou hou
on miusta kirjoitti:
Muuten mahtava paikka.Joo muuten kiva poika mutta useimmiten vain sitruuna jäänyt väärinpäin perseeseen ;) Ei kannata siitä välittää vaa keskittyy siihen oleellisee eli baari-illan viettoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855