Neitsyt m ja skorpioni n

kata-

sopiiko nämä yhteen...nyt vaan olen hokannut ettei...mut mitä mieltä te ootte....kannattaako itseäni kiduttaa vielä koska nyt on jo mennyt 16v...yht päin persiitä...kertokaa?????

12

2181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt -skopu

      neitsyt nyppii vaan silmät päästä skopulta

      • Jani1974

        Hyvin sujuu neitsyen ja skoprionin yhteiselo ainakin meillä. Ollaan oltu vuosi yhdessä ja meno on koko ajan kuin ensimmäisinä päivinä, intohimoa ja paloa riittää. Vuoden aikana emme ole edes tapelleet kertaakaan, sovimme toisillemme täydellisesti, niin ruumiin kuin sielun suhteen. Ja sitäpaitsi, parinvalinnassa toisessa ihmisessä on muita, PALJON tärkeämpiä ominaisuuksia kuin tähtimerkki joihin kannattaa kiinnittää huomiota.

        T. Neitsyt-Jani.


      • V iisas
        Jani1974 kirjoitti:

        Hyvin sujuu neitsyen ja skoprionin yhteiselo ainakin meillä. Ollaan oltu vuosi yhdessä ja meno on koko ajan kuin ensimmäisinä päivinä, intohimoa ja paloa riittää. Vuoden aikana emme ole edes tapelleet kertaakaan, sovimme toisillemme täydellisesti, niin ruumiin kuin sielun suhteen. Ja sitäpaitsi, parinvalinnassa toisessa ihmisessä on muita, PALJON tärkeämpiä ominaisuuksia kuin tähtimerkki joihin kannattaa kiinnittää huomiota.

        T. Neitsyt-Jani.

        ....tulee ikää paljon lisää? Merkki kuin merkki muuttuu vuosien aikana. Skope painaa sisälleen kaikki 'vääryydet' ja kelaa vanhempana vain niitä. Skope ei unohda koskaan. Neitsyt voi pahastikin tökkiä ja sen skope muistaa sitä paremmin mitä vanhemmaksi tulee. Mutta ei hätää jos rakkaus on yhtä huumaa. Jos ei niin skope alkaa hoitaa raha-asioita, toisten ei omia. Silloin on jo piru irti.


    • Kannattaa antaa neitsyelle oikeus hänelle sopivan puolison etsimiseen ja onnelliseen elämään!

    • ihme...

      Mitään neitsyt ei vihaa niinkuin sala- ja pitkävihaisuutta. Neitsyelle on kerrottava misä mennään ja jos ja kun neitsyt huomaa salailun, niin silmät tipahtaa skopen päästä.

    • ccr

      Pelottaa oikein lähtä treffeille skorpparinaisen kans,jos tietää merkin etukäteen!Minä en ymmärrä sitä tunteettomuutta!

      • tyttö....

        Minä taas skorpionityttönä olen niin tunteellinen etten tiedä mihin ne kaikki hemmetin tunteet työnnän ja miten niiden kanssa pärjään. Neitsyt ihastukseltani en saa mitään vastakaikua. Hän on väkisin tunteeton, koska kuuluu olla hänen kieroutuneessa maailmanjärjestyksessään. Ettei vaan tulisi sanottua mitä oikeasti tuntee. PERKELE.


      • Nimetön
        tyttö.... kirjoitti:

        Minä taas skorpionityttönä olen niin tunteellinen etten tiedä mihin ne kaikki hemmetin tunteet työnnän ja miten niiden kanssa pärjään. Neitsyt ihastukseltani en saa mitään vastakaikua. Hän on väkisin tunteeton, koska kuuluu olla hänen kieroutuneessa maailmanjärjestyksessään. Ettei vaan tulisi sanottua mitä oikeasti tuntee. PERKELE.

        Neitsyt mies on herkkä,eikä osaa näyttää tunteitaan,minäkin olen aika sulkeutuvaa sorttia!


      • hihkun
        tyttö.... kirjoitti:

        Minä taas skorpionityttönä olen niin tunteellinen etten tiedä mihin ne kaikki hemmetin tunteet työnnän ja miten niiden kanssa pärjään. Neitsyt ihastukseltani en saa mitään vastakaikua. Hän on väkisin tunteeton, koska kuuluu olla hänen kieroutuneessa maailmanjärjestyksessään. Ettei vaan tulisi sanottua mitä oikeasti tuntee. PERKELE.

        skorpparinaisena ilosta kun pääsin neitsyt miehestä
        eroon.


      • Jossi
        hihkun kirjoitti:

        skorpparinaisena ilosta kun pääsin neitsyt miehestä
        eroon.

        Suhteilin neitsyen kanssa kymmenisen vuotta, itse skorpionina en välttämättä asioitani kerro juurtajaksain ja sehän sitä neitsyttä ärsytti, koki salailuna ja valehteluna jos vaikka jätin kertomatta käyneeni kaupassa. Omistushalu, henkinen sitominen, kyseleminen ja kyseenalaistaminen kaatoi suhteen. Kun oltiin sylikkäin, kaikki oli taivaallista, muuten täyttä helvettiä.

        Nyt seurustelen toisen neitsyen kanssa, pian kaksi vuotta on yhdessä oltu ja enpä parempaa suhdetta ole koskaan kokenut! Kumpikin tarvitaan omaa tilaa (minä skorpioni, ikäeroa 15 v miehen hyväksi) ja kumpikin arvostetaan toisen halua välillä vetäytyä omiin oloihin. Kyselemättömyydellään tämä neitsyt saa minut avautumaan, päinvastoin kuin se toinen joka kyselemisillään sai minut simpukaksi. Sama pätee toisinkin päin, en kysele, vaan neitsyt kertoo. Kumpikaan ei olla "lässyttäjiä", tunteet tiedetään ja ne näytetään teoilla mieluummin kuin tuuleen haihtuvilla puheilla. Toisille naisille tuodaan kukkasia rakkauden osoituksena -minulle tuodaan teeripaisti... :))) Minä en ostele partavesiä, vaan raskaan päivän päätteeksi lämmin sauna, hyvää ruokaa ja kokovartalohieronta, se on minun neitsyelleni hemmottelua ja rakkauttani. Antamalla tilaa saa tilaa, ja se tila ei ole välinpitämättömyyyttä tai rakkaudettomuutta, vaan täynnä tietoa siitä että vaikka ei olla koko ajan kyljessä kiinni, sydämessä ollaan ja pysytään.
        Rakastelu on upeaa, tämä kova ja karski metsien mies pitää minua hellemmin kuin linnunpoikasta :)
        Tämä mies, joka on seksikäskin kuin kalenteripoika, mies joka saisi lähes kenet tahansa - tämä mies on ainoa elämäni miehistä jonka uskollisuuteen ja rehellisyyteen voin luottaa. Eikä ole sinisilmäisyyttä vaan koettu ja testattukin ;)
        On vaikeuksiakin ollut,mutta ne kasvattavat molemmin puolin kun ei heti olla laittamassa kantapäitä vastakkain. Eikä painosteta toista "keskustelemaan" ennenkuin ollaan molemmat valmiita siihen. Tottahan skorpparina joskus tekisi mieli polkea jalkaa ja raivota, mutta mitäpä se hyödyttäisi - neitsyt tekisi kuten minäkin tekisin, muutamaksi päiväksi puhelin kiinni :)
        Ehkä yksi syy suhteen toimivuuteen on juuri ikäero. Elämä on opettanut kovallakin kädellä, en viitsi turhaantua/kiukutella/ottaa kierroksia pikkuasioista, nalkuttamaan en ole koskaan oppinut. Jotkin neitsyen tavat/tekemiset saisivat (ja niihin ovat neitsyen aiemmat suhteet kaatuneet) aikaan melkoisia riitoja ja erimielisyyksiä, minä taas pidän niitä ominaisuuksina joita arvostan.
        Ikäero varmaan tekee jossain vaiheessa tehtävänsä ja neitsykäiseni perustaa perheen omanikäisensä kanssa, mutta siihen saakka... siihen saakka nautin tästä ihanuudesta joka elämääni on tullut, ja rakastan niin mielettömästi :)


    • neitsyt n

      ..toiminut ja sokope kyllä tietää mistä narusta vetää, että saa neityen ärsyyntymään.. Jo kai te oletta kattonu touhuanne tarpeeksi, meillä kesti 5v ennenkuin annoin periksi ja lähdin..Meän suhteessa kumpikin teki toisensa hulluksi välillä, kun rakastettiin niin rakastettiin.. se ei vaan riittäny..

    • minä myös n skorppari ja mi...

      asun avoliitossa neitsyt miehen kanssa ja itse olen myös skorpioni. Aluksi rakastuin ja ihastuin neitsyt miehen antamaan turvallisuuteen ja tasaisuuten. Nyt nämä piirteet ei enää riitä sillä neitsyt mies on liian rauhallinen skorpionille!! neitsyt miehestä puuttuu päättämättömyys, itsensä heittäminen peliin ja se sisäinen tuli. Itse olen lopettamassa suhdetta ja seuraavan kerran otan miehen jossa on palavaa intohimoa ja elämää.. sitä ei ainakaan minun neitsyestäni löydy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe