Hei onko kellään tieto voiko tämä suhde onnistua?
Kaksonen mies ja härkä nainen
6
1961
Vastaukset
- vastakohdat
Maa- ja ilmamerkkeinää olette kovinerilaisia - sanoisinpa vastakohtia. Vastakohdat voivat joko täydentää toisiaan tai voi olla että yhteisymmärrystä ei synny juuri missään. Voitte olla komplementteja toisillenni, jos olette suvaitsevia ja avarakatseisia toistenne erikoisuuksien vuoksi. Sillä -olette aika erilaisia!
Omia kokemuksia härkämiehistä on minulle kaksosnaiselle esim. että rakkaudessani olen enemmän platooninen ja härkäpoika kovin ruumiillinen. Alussa se tuntui hyvältä, mutta vähitellen olisin tarvinnut muutakin sisältöä rakkauelämääni kuin sängyssä leikkimistä!- härkä
minä härkä -86 ja mies kaksonen -85... seurusteltu 3 ja puoli vuotta.. yhessä asutaan toista vuotta.. voin sanoa että kaksonen ja härkä ovat ihan erilaisia, mutta me vain täydennämme toisiamme.. joillekin se ei sovi, meille se sopii ;) ehkä sinullekin :)
- ...
härkä kirjoitti:
minä härkä -86 ja mies kaksonen -85... seurusteltu 3 ja puoli vuotta.. yhessä asutaan toista vuotta.. voin sanoa että kaksonen ja härkä ovat ihan erilaisia, mutta me vain täydennämme toisiamme.. joillekin se ei sovi, meille se sopii ;) ehkä sinullekin :)
"Alussa se tuntui hyvältä, mutta vähitellen olisin tarvinnut muutakin sisältöä rakkauelämääni kuin sängyssä leikkimistä!"
eiköhän kaikissa suhteissa ole alussa sängyssä peuhaaminen.. miehellä on halunsa, naisella on halunsa, mutta yleensä miehellä on kovemmat halut.. ei se horoskoopista riipu kuka haluaa ja kuka ei! - vastakohdat
... kirjoitti:
"Alussa se tuntui hyvältä, mutta vähitellen olisin tarvinnut muutakin sisältöä rakkauelämääni kuin sängyssä leikkimistä!"
eiköhän kaikissa suhteissa ole alussa sängyssä peuhaaminen.. miehellä on halunsa, naisella on halunsa, mutta yleensä miehellä on kovemmat halut.. ei se horoskoopista riipu kuka haluaa ja kuka ei!En todellakaan tarkoittanut, että minulla ei olisi ollut halujua sängyssä leikkimiseen. Tarkoitan, että olisin tarvinnut myös muuta osaksei kuin sekviä, esim. tuntenut itseni enemmän rakastetuksi ja enemmän tärkeäksi hänen elämässään. Minusta tuntui joskus, että härkäni tarvitse äidin huolempitoa eikä naisen rakkautta.
- Mimmu
Vähän arveluttaa..kaksonen kovin ailahtelevainen ja ihastkusia siellä täällä,härkä mustasukkainen ja omistushaluinen jalat maassa tyyppi.?? Onnea tarvitaan..
- Himantuikku
aivan oikeassa Mimmu! 36 vuotta naimisissa ja saman verran riidelty. Vaatii molemmanpuoleista joustoa ja kunnioitusta jotta nämä merkit sopisivat toisilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605944- 1003091
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242366- 212028
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451731Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911727Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791646- 261562
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691491Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374