Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sirkus Riikassa?

Nuoralla tanssia...

Löysin täältä linkin Riikan sirkuksen sivuille, mutta en löytänyt sieltä tietoa joulukuun esityksistä. Olis kiva käydä katsomassa esitystä jos vaan sais selville milloin niitä on ja mistä saa lippuja...

5

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lippuja

      Olen käynyt kerran yrittämässä kyseiseen sirkukseen mutta silloin se oli jo täynnä ettei saatu lippula, joten mene ajoissa lippukioskille...
      http://www.cirks.lv/index-en.shtml

      jos käyt siellä niin tule kertomaan mitä tykkäsit, koska tämä taitaa olla seuraavalla reissulla käyntikohteemme....

      • jamppuli

        Riiassa. Olin esityksessä viikko sitten perjantaina 20.10.Lipun ostin n. 1/2-tuntia ennen esityksen alkua kassalta ja tilaa oli vielä hyvin. Paikoista n. 40% jäi tyhjiksi, joten tuskinpa esitykset ovat kovin usein loppuunmyytyjä. Lipun hinta n.9 euroa. Suosittelen!!


      • cirkus esitykset
        jamppuli kirjoitti:

        Riiassa. Olin esityksessä viikko sitten perjantaina 20.10.Lipun ostin n. 1/2-tuntia ennen esityksen alkua kassalta ja tilaa oli vielä hyvin. Paikoista n. 40% jäi tyhjiksi, joten tuskinpa esitykset ovat kovin usein loppuunmyytyjä. Lipun hinta n.9 euroa. Suosittelen!!

        http://www.cirks.lv/laiks-en.shtml
        hitaasti mutta varmasti avautuva eng kielinen esityspäivä ja kellonaika lista.


      • Nuoralla tanssia...
        cirkus esitykset kirjoitti:

        http://www.cirks.lv/laiks-en.shtml
        hitaasti mutta varmasti avautuva eng kielinen esityspäivä ja kellonaika lista.

        Löysin sivuston,mutta koska reissu on vasta 13-16.12. niin sinne asti ei esitysaikataulu näy. Esitykset ovat kuitenkin joulukuun 3 päivään asti aina pe-la-su. Loogisesti ajatellen myös pe 15.12. olisi siis näytös. Laitoin sinne jo sähköpostiakin,mutta eivät ole pellet vastanneet ;))


      • Nuoralla tanssia...
        jamppuli kirjoitti:

        Riiassa. Olin esityksessä viikko sitten perjantaina 20.10.Lipun ostin n. 1/2-tuntia ennen esityksen alkua kassalta ja tilaa oli vielä hyvin. Paikoista n. 40% jäi tyhjiksi, joten tuskinpa esitykset ovat kovin usein loppuunmyytyjä. Lipun hinta n.9 euroa. Suosittelen!!

        nyyh,,, sain vastauksen sirkukseen lähettämääni meiliin. Ovat lomalla juuri silloin ku me olemme Riikasa. Esitykset jatkuvat vasta 22.12. Yllätyin kuitenkin iloisesti, että vastasivat :)) Ehkä sitten toisella kertaa ajoituksemme onnistuu paremmin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe