Jos sinulla on joku sähköpostiosoite johon tulee roskapostia ja haluat käyttää sitä niin helppo tapa päästä eroon roskapostista on:
- avaat gmail-sähköpostiosoitteen
- forwardoit sinun postit siihen vanhasta tilistä.
- luet g-mail tiliäsi, kas kummaa roskpostit on roskapostikansiossa ja muu posti inbox-kansiossa.
roskapostista
5
964
Vastaukset
- roskapostisuodin
1kertaisempaa.
- en ymmärrä moista
Gmail on tosi hyvä ja toimiva ohjelma. Olen eri henkilö kuin alussa. Olen tehnyt saman tempun ja toimii todella. Jos sulle jostain syystä tulee vielä gmailiin roskapostia, klikkaa se kerran roskaksi ja samalla autat muita mahdollisesti saman postin saajia, ei tule enää muillekaan.
Tiesitkö muuten, että gmailia voi käyttää myös suoraan jollakin sähköpostiohjelmalla?
Se mikä tässä on parasta: Jos lähetät sähköpostin erillisellä sähköpostiohjelmalla, niin kuitenkin gmail kirjaa sen Lähetetyt viestit -kansioon ja kun olet jollakin muulla yleisellä koneella ja haluaisit kertailla, mitä mikä kaverille kotikoneelta lähetin, menet selaimella gmailiin ja sillähän se on Lähetetyt viestit -kansiossa.
Näin sen pitää ollakin!!! - Miewaantäällä
en ymmärrä moista kirjoitti:
Gmail on tosi hyvä ja toimiva ohjelma. Olen eri henkilö kuin alussa. Olen tehnyt saman tempun ja toimii todella. Jos sulle jostain syystä tulee vielä gmailiin roskapostia, klikkaa se kerran roskaksi ja samalla autat muita mahdollisesti saman postin saajia, ei tule enää muillekaan.
Tiesitkö muuten, että gmailia voi käyttää myös suoraan jollakin sähköpostiohjelmalla?
Se mikä tässä on parasta: Jos lähetät sähköpostin erillisellä sähköpostiohjelmalla, niin kuitenkin gmail kirjaa sen Lähetetyt viestit -kansioon ja kun olet jollakin muulla yleisellä koneella ja haluaisit kertailla, mitä mikä kaverille kotikoneelta lähetin, menet selaimella gmailiin ja sillähän se on Lähetetyt viestit -kansiossa.
Näin sen pitää ollakin!!!Kuinkas sitten niinpäin, että kun Gmail erehtyy pitämään jotain roskapostina ja haluaa että niitä ei siirrettäisi roskakansioon, miten silloin pitää toimia.
Itselläni eräs uutiskirje menee jatkuvasti roskakansioon.
Itse olen samaa mieltä tuon toisen kirjoittajan kanssa, että paras tapa on itse muokattu suodatus omalla suodattimella. Oman palveluntarjoajan kyselemättä laittama roskasuodatus poistaa paljon ihan "oikeita" posteja. Kokeiltu on: lähetin itselle posteja Hotmailista, Yahoosta ja parista muusta tuollaisesta ilmaisesta webbipostista.
Kuusi lähetettyä viestiä, joista kaksi pääsi perille. Osassa oli tosin liitteitä ja tahallaan muokattua tekstiä "teenxxx...." mutta viruksia ei.
Eräs suodatettu viesti sisälti ihan vain tavallista siistiä tekstiä.
Tuo testi piti tehdä, kun erään ystäväni viestit lakkasivat tulemasta perille, saman lähettäjän viestit kyllä Hotmail otti ihan asiallisesti vastaan.
Niin että kyllä niitä palvelimien roskasuodatuksia on moneen lähtöön......
Annoin hiukan palautetta asiakastukeen ja lupasivat tutkia asiaa; ans nähä sitten muuttuuko tyyli... - turvallinen ?
Miewaantäällä kirjoitti:
Kuinkas sitten niinpäin, että kun Gmail erehtyy pitämään jotain roskapostina ja haluaa että niitä ei siirrettäisi roskakansioon, miten silloin pitää toimia.
Itselläni eräs uutiskirje menee jatkuvasti roskakansioon.
Itse olen samaa mieltä tuon toisen kirjoittajan kanssa, että paras tapa on itse muokattu suodatus omalla suodattimella. Oman palveluntarjoajan kyselemättä laittama roskasuodatus poistaa paljon ihan "oikeita" posteja. Kokeiltu on: lähetin itselle posteja Hotmailista, Yahoosta ja parista muusta tuollaisesta ilmaisesta webbipostista.
Kuusi lähetettyä viestiä, joista kaksi pääsi perille. Osassa oli tosin liitteitä ja tahallaan muokattua tekstiä "teenxxx...." mutta viruksia ei.
Eräs suodatettu viesti sisälti ihan vain tavallista siistiä tekstiä.
Tuo testi piti tehdä, kun erään ystäväni viestit lakkasivat tulemasta perille, saman lähettäjän viestit kyllä Hotmail otti ihan asiallisesti vastaan.
Niin että kyllä niitä palvelimien roskasuodatuksia on moneen lähtöön......
Annoin hiukan palautetta asiakastukeen ja lupasivat tutkia asiaa; ans nähä sitten muuttuuko tyyli...Rekisteröin itseäni eräälle Virolaiselle sivulle, siellä sai painaa eri sähköpostien painikkeita, saunalahti toimi aivan "normaalisti", sitten painoin gmailin painiketta antaakseni gmailin sp.osoitteeni, samantien ruutuun tuli kaikkien gmailissa olevien tuttavieni sp.osoitteet !
Pelko iski persuiksiin, kiireesti peruin kirjautumisen, onneksi se oli sallittua , yhtä nappia painamalla lähes sadan tuttavan tiedot olisivat olleet kaikkien nähtävissä.
Muuten gmail on hyvä posti, mutta tuo tapahtuma laittoi harkitsemaan entistä enemmän, missä liikkuu ja osoitteita jakelee. - gmail käyttäjä
turvallinen ? kirjoitti:
Rekisteröin itseäni eräälle Virolaiselle sivulle, siellä sai painaa eri sähköpostien painikkeita, saunalahti toimi aivan "normaalisti", sitten painoin gmailin painiketta antaakseni gmailin sp.osoitteeni, samantien ruutuun tuli kaikkien gmailissa olevien tuttavieni sp.osoitteet !
Pelko iski persuiksiin, kiireesti peruin kirjautumisen, onneksi se oli sallittua , yhtä nappia painamalla lähes sadan tuttavan tiedot olisivat olleet kaikkien nähtävissä.
Muuten gmail on hyvä posti, mutta tuo tapahtuma laittoi harkitsemaan entistä enemmän, missä liikkuu ja osoitteita jakelee.Elikkäs joo Gmail on tavallaan omalaatuinen sähköposti, se suodattaa kaikki roskapostit mitä mulle itsella on tullut ja tulee tulemaan. Gmail on turvallinen ja erittäin helppo käyttää joten sen kanssa ei pitäisi tulla mitään ihmeellisiä vaikeuksia :) Gmail:ssa on kaverilista johon melkeinpä automaattisesti lisääntyy henkilöiden nimiä kenelle sähköpostia lähetät :) ja jos kaverillasi on gmail sähköposti niin siellä näkyy automaattisesti ketkä kavereistasi on online tilassa
siinä jotain tietoa, eli suostittelen kaikille alkamaa käyttää Gmail sähköpostia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057