Miksi kukaan ei

enää kirjoita täällä

mitään paulasta, vaikka se sauvakävelee hirveästi, etenkin tv:ssä ja lehdissä, ja silti pysyy yhtä tukevana.
Epäilen et tekee tänä vuonna naaman kiristyksen yms.ohessa rasvaimunkin jenkeissä; pakkohan sen on yleisön takia.Kuka sitä nyt tankkia katsoisi.

14

1522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmeisesti

koskaan nähnyt häntä oikeasti: voin vakuuttaa, että on erittäin hoikka nainen.

• näkee about

joka päivä sen kampaaja-hulkkosen liikkeen edessä. On joko menossa tai tulossa sieltä.
        Siinähän sen vapaa-aika meneekin.
        Itsekin olen useasti joutunut eukon näkemään.
        Pullukka mikä pullukka.

• ??+?
        näkee about kirjoitti:

joka päivä sen kampaaja-hulkkosen liikkeen edessä. On joko menossa tai tulossa sieltä.
        Siinähän sen vapaa-aika meneekin.
        Itsekin olen useasti joutunut eukon näkemään.
        Pullukka mikä pullukka.

Ensinnäkin Hulkkonen ei ole kampaaja vaan meikkitaiteilija! Näin Paulan viimeksi viikko sitten ja voin vakuuttaa, että oli hoikassa kunnossa. Hoikemmassa kuin aikoihin. Joten älä kirjoittele mitään bullshittiä tänne!

• sitten vaikka
        ??+? kirjoitti:

Ensinnäkin Hulkkonen ei ole kampaaja vaan meikkitaiteilija! Näin Paulan viimeksi viikko sitten ja voin vakuuttaa, että oli hoikassa kunnossa. Hoikemmassa kuin aikoihin. Joten älä kirjoittele mitään bullshittiä tänne!

mskeerausmestari - mutta sen tykönä Paula Patukkaa näkee päivittäin.
        Voipi ollakin Paula nyt hoikempana kuin muutama vuosi sitten, mut pullea on silti.
        Vai käytätkö ruusunpunaisia, vääristäviä laseja?

• Tosi hoikka!
        sitten vaikka kirjoitti:

mskeerausmestari - mutta sen tykönä Paula Patukkaa näkee päivittäin.
        Voipi ollakin Paula nyt hoikempana kuin muutama vuosi sitten, mut pullea on silti.
        Vai käytätkö ruusunpunaisia, vääristäviä laseja?

Paula on tosi hoikka, ainakin tänään konsertissaan, jota olin katsomassa.

• Kikka
        Tosi hoikka! kirjoitti:

Paula on tosi hoikka, ainakin tänään konsertissaan, jota olin katsomassa.

Ei siitä kylläkään hoikkaa saa tekemälläkään. Tosi tasapaksu pötkylä.

• ja hengittämistä
        Kikka kirjoitti:

Ei siitä kylläkään hoikkaa saa tekemälläkään. Tosi tasapaksu pötkylä.

vaikeuttavan kireä korsetti. Siinä Paukun tapa näyttää hoikemmalta...

• pipukka

Mitä sä täällä suoraan sanottuna jauhat paskaa, olin 3 päivä Finlandiatalolla hänen konsertissaan ja täytyy sanoa että Paula oli niin hoikka että hirvitti, oli varmaan ollut kovalla ruokavaliolla.Paula ei ole koskaan ollut tukeva saatikka lihava, rintava hän on mutta niin nainen saa ollakkin, olet liero valehtelija onko kaapin takana kateus, taitaapi olla.Hyvän näköinen hyvin hankkiva kestosuosikki, tyylikäs kuin Hollyvoodin filmitähti, mitkä vaatteet, mä olisin valmis myymään sieluni paholaiselle jos saisin yhtä hienoja kuteita mitä se LEIDI käyttää.

• punkeron ja

elähtäneen näköinen tossa "tartu mikkiin"- ohjelmassa.
        Eikä sen äänikään oikein kulkenu, sellaista kähinää vaan. Varmaan kantsuis jäädä eläkkeelle.

• punkeron ja kirjoitti:

elähtäneen näköinen tossa "tartu mikkiin"- ohjelmassa.
        Eikä sen äänikään oikein kulkenu, sellaista kähinää vaan. Varmaan kantsuis jäädä eläkkeelle.

Voi että, kun mä nautin ,kun Tapsa ja Pertti ryykäs siinä lopussa niiden ohi voittoon ! JESH! :D
        Paulan naama venähti kertalaakilla.

• takarivin irma

Sinun kannattaisi käydä optikolla.hhehe.

• paula-fani

mun mielestä Paula on upea suomalainen artisti, eikä ole todellakaan lihava. UPEA AIKUINEN NAINEN

• rap

Paulahan hoikka ja normalipainoinen ei yhtään tukeva.Eikä hän mitään kasvoleikkauksia tarvi ei ole käyttänyt semmosia. Taidat vaan olla kateellinen paulalle, koska hän on niin kaunis ja nuorekas ja seksikäs ja hyvä kuntoinen.

• mies alle 30v.

Paula hoikka ja todella kaunis ja nuorekas ja seksikäs. voisin ihastua paulaan ikäerosta piittaamatta jos se olisi mahdollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe