Karmee ilonpilaaja ! Karmee melu jo heti aamusta, johan tuota kaikki pelkää. Lehtiharava on in. Hyötyliikunta tulee samalla, siis tartutaan koko joukolla lehtiharavaan ja nautitaan ihanasta syksystä.
Ilonpilaaja
4
688
Vastaukset
- ihan ykköstä..
perinteiseen tyyliin.Mä aloitin lokakuussa,ja eilen sain loppuun,mut ei mul olekaan n.6000 neliöö haravoitavaa.Mukavaa ulkoiluu,ja stressinpoistoo,jos jollakin sellaista on.
- meppuFIU
Olen samaan mieltä. Itse ole moottorittomalla ruohonleikkurilla ajannut mäkitonttia monta vuotta juuri ton metelittömän nautinnon takia ja haravointi on hyvä jumppaa kun vaan haravoi molemmilta suunnilta että tulee vastaliike ja kroppa saa molemmin puolin rasitusta. Puhallin ja kauniit syssyn lehdet eivät sovi ollenkaan yhteen kauneus ja sressiä aiheuttava korvia riipova meteli;-/
Mahtavat haravointia kaikkille naatiskelijoille.;-) - etti jotain hyvää
meppuFIU kirjoitti:
Olen samaan mieltä. Itse ole moottorittomalla ruohonleikkurilla ajannut mäkitonttia monta vuotta juuri ton metelittömän nautinnon takia ja haravointi on hyvä jumppaa kun vaan haravoi molemmilta suunnilta että tulee vastaliike ja kroppa saa molemmin puolin rasitusta. Puhallin ja kauniit syssyn lehdet eivät sovi ollenkaan yhteen kauneus ja sressiä aiheuttava korvia riipova meteli;-/
Mahtavat haravointia kaikkille naatiskelijoille.;-)Puhaltimella on kyllä hyviäkin puolia. Seinän- vierus kiveykset saa hetkessä siistiksi ja kukka penkit joihin on lehtiä ajautunut. Nyt kun taimet on jo nousseet yllättävän aikaisin niin lehtiharava tahtoo rikkoa ne.Pölyt ja hämähäkin- verkot saa ulkoseinistä myös vähällä vaivalla.
Kuitenkin harava on ykkönen juuri sen liikunnan ja ulkoilun vuoksi.
- on muutakin
tekemistä, kuin kuluttaa aikaa haravoimiseen.joillai ihmisillä ei tosiaan ole aikaa moiseen touhuun toisilla se voi olaa ainoa homma mitä osaa tehdä ja ainoa pakollinen työ.joku homma sopii toisille jokin ei. toisille riittää aikaa toisille ei . jotkun liikkuu autolla toiset jalan. toisella on paljon puita tontilla toisilla ei yhtään. apua. itse kaataisin puita mutten saa lupaa, joten kaatopaikalle menee 6-7 peräkärryllistä lehtiä.tee siinä sitten hyötyliikuntaa kaiken kiireen keskellä ,kun koneet on keksitty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2772498Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001344- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi821120- 441022
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67917Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22870- 33787