Karmee ilonpilaaja ! Karmee melu jo heti aamusta, johan tuota kaikki pelkää. Lehtiharava on in. Hyötyliikunta tulee samalla, siis tartutaan koko joukolla lehtiharavaan ja nautitaan ihanasta syksystä.
Ilonpilaaja
4
683
Vastaukset
- ihan ykköstä..
perinteiseen tyyliin.Mä aloitin lokakuussa,ja eilen sain loppuun,mut ei mul olekaan n.6000 neliöö haravoitavaa.Mukavaa ulkoiluu,ja stressinpoistoo,jos jollakin sellaista on.
- meppuFIU
Olen samaan mieltä. Itse ole moottorittomalla ruohonleikkurilla ajannut mäkitonttia monta vuotta juuri ton metelittömän nautinnon takia ja haravointi on hyvä jumppaa kun vaan haravoi molemmilta suunnilta että tulee vastaliike ja kroppa saa molemmin puolin rasitusta. Puhallin ja kauniit syssyn lehdet eivät sovi ollenkaan yhteen kauneus ja sressiä aiheuttava korvia riipova meteli;-/
Mahtavat haravointia kaikkille naatiskelijoille.;-) - etti jotain hyvää
meppuFIU kirjoitti:
Olen samaan mieltä. Itse ole moottorittomalla ruohonleikkurilla ajannut mäkitonttia monta vuotta juuri ton metelittömän nautinnon takia ja haravointi on hyvä jumppaa kun vaan haravoi molemmilta suunnilta että tulee vastaliike ja kroppa saa molemmin puolin rasitusta. Puhallin ja kauniit syssyn lehdet eivät sovi ollenkaan yhteen kauneus ja sressiä aiheuttava korvia riipova meteli;-/
Mahtavat haravointia kaikkille naatiskelijoille.;-)Puhaltimella on kyllä hyviäkin puolia. Seinän- vierus kiveykset saa hetkessä siistiksi ja kukka penkit joihin on lehtiä ajautunut. Nyt kun taimet on jo nousseet yllättävän aikaisin niin lehtiharava tahtoo rikkoa ne.Pölyt ja hämähäkin- verkot saa ulkoseinistä myös vähällä vaivalla.
Kuitenkin harava on ykkönen juuri sen liikunnan ja ulkoilun vuoksi.
- on muutakin
tekemistä, kuin kuluttaa aikaa haravoimiseen.joillai ihmisillä ei tosiaan ole aikaa moiseen touhuun toisilla se voi olaa ainoa homma mitä osaa tehdä ja ainoa pakollinen työ.joku homma sopii toisille jokin ei. toisille riittää aikaa toisille ei . jotkun liikkuu autolla toiset jalan. toisella on paljon puita tontilla toisilla ei yhtään. apua. itse kaataisin puita mutten saa lupaa, joten kaatopaikalle menee 6-7 peräkärryllistä lehtiä.tee siinä sitten hyötyliikuntaa kaiken kiireen keskellä ,kun koneet on keksitty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836