Karmee ilonpilaaja ! Karmee melu jo heti aamusta, johan tuota kaikki pelkää. Lehtiharava on in. Hyötyliikunta tulee samalla, siis tartutaan koko joukolla lehtiharavaan ja nautitaan ihanasta syksystä.
Ilonpilaaja
4
677
Vastaukset
- ihan ykköstä..
perinteiseen tyyliin.Mä aloitin lokakuussa,ja eilen sain loppuun,mut ei mul olekaan n.6000 neliöö haravoitavaa.Mukavaa ulkoiluu,ja stressinpoistoo,jos jollakin sellaista on.
- meppuFIU
Olen samaan mieltä. Itse ole moottorittomalla ruohonleikkurilla ajannut mäkitonttia monta vuotta juuri ton metelittömän nautinnon takia ja haravointi on hyvä jumppaa kun vaan haravoi molemmilta suunnilta että tulee vastaliike ja kroppa saa molemmin puolin rasitusta. Puhallin ja kauniit syssyn lehdet eivät sovi ollenkaan yhteen kauneus ja sressiä aiheuttava korvia riipova meteli;-/
Mahtavat haravointia kaikkille naatiskelijoille.;-) - etti jotain hyvää
meppuFIU kirjoitti:
Olen samaan mieltä. Itse ole moottorittomalla ruohonleikkurilla ajannut mäkitonttia monta vuotta juuri ton metelittömän nautinnon takia ja haravointi on hyvä jumppaa kun vaan haravoi molemmilta suunnilta että tulee vastaliike ja kroppa saa molemmin puolin rasitusta. Puhallin ja kauniit syssyn lehdet eivät sovi ollenkaan yhteen kauneus ja sressiä aiheuttava korvia riipova meteli;-/
Mahtavat haravointia kaikkille naatiskelijoille.;-)Puhaltimella on kyllä hyviäkin puolia. Seinän- vierus kiveykset saa hetkessä siistiksi ja kukka penkit joihin on lehtiä ajautunut. Nyt kun taimet on jo nousseet yllättävän aikaisin niin lehtiharava tahtoo rikkoa ne.Pölyt ja hämähäkin- verkot saa ulkoseinistä myös vähällä vaivalla.
Kuitenkin harava on ykkönen juuri sen liikunnan ja ulkoilun vuoksi.
- on muutakin
tekemistä, kuin kuluttaa aikaa haravoimiseen.joillai ihmisillä ei tosiaan ole aikaa moiseen touhuun toisilla se voi olaa ainoa homma mitä osaa tehdä ja ainoa pakollinen työ.joku homma sopii toisille jokin ei. toisille riittää aikaa toisille ei . jotkun liikkuu autolla toiset jalan. toisella on paljon puita tontilla toisilla ei yhtään. apua. itse kaataisin puita mutten saa lupaa, joten kaatopaikalle menee 6-7 peräkärryllistä lehtiä.tee siinä sitten hyötyliikuntaa kaiken kiireen keskellä ,kun koneet on keksitty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758