Ainoa

Autovalmistaja

Onko Fiat ainoa autovalmistaja, joka ei aio olla mukana taistelemassa kaupunkimaasturien markkinaosuuksista?

11

1303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quuppaa

      miten niin ei aio? sehän on jo tosin pienimmässä luokassa parillakin mallilla

      • malleja

        Noita pikkufiiatteja, nelivetoisia Pandoja tai muita Sediceitä ei perinteisesti lasketa kaupunkimaastureitten kategoriaan.


    • ainut

      Missä menee raja mikä on kaupunkimaasturi, pitääkö sen näyttää maasturilta, olla 4-veto, maavaraa, jotain muuta mitä?

      Onko esim näillä moista mallia:

      - Mazda
      - Saab
      - Citroen
      - Alfa Romeo
      - Renault
      - Audi
      - Seat
      - Skoda
      (- Smart)

      • ei aivan

        Noista mainitsemistasi merkeistä
        -Citroen C-Crosser
        -Mazda Tribute, Mazda CX-7
        ovat jo olemassa
        -Audilla on Allroad ja Q7 sekä tulossa pienempi cittari
        -Skodan Jeti on myös esittelyä vailla (Volkswagen Tiguanin sisarmalli)

        -Lancia ja AlfaRomeo ovat Fiatin kanssa samoilla linjoilla, tosin AlfaRomeon crosseri on nähty autonäyttelyissä

        -Saab ja Seat eivät tietääkseni tuo suvia markkinoille vielä ensi vuonnakaan

        -Renault on jo esitellyt prototyypin ensi vuonna julkaistavasta korealaismaasturistaan (Renault Koleos)


    • sryjdtykdtkdftuk

      Kuka kaupunkimaasturia, jonka mallinimikin on paradoksi(kaupungissa maasturi)edes tarvitsee?

      • tarvitsee

        Myyntimääristä päätellen hyvinkin moni tarvitsee.
        Tuo termi `kaupunkimaasturi´ on toki täysin älytön ja siksi olisikin fiksua puhua vaikkapa `suvista´ .
        Kyseessä on monikäyttöauto, mutta se termi taas perinteisesti tarkoittaa isolla takaluukulla varustettua henkilöautoa.
        Älä anna termin hämätä itseäsi.
        Maastoautojahan nuo eivät tietenkään ole.


      • Uutinen toukokuulta 2003:

        "Fiat/Suzuki to develop SUV - International Trends - Brief Article
        Automotive Industries, May, 2003 by Andrea Wielgat

        Fiat Auto and Suzuki Motor Corp. will jointly develop a new SUV by the second half of 2005 Suzuki will build the vehicle at its plant in Hungary and will also supply the platform. Fiat plans to sell about 20,000 units of the vehicle while Suzuki will sell 40,000. Suzuki will develop much of the vehicle with Flat supplying the diesel engine.

        Lähde: http://www.findarticles.com/p/articles/mi_m3012/is_5_183/ai_101939301


      • tutustuu nykypäivään
        Timontti kirjoitti:

        Uutinen toukokuulta 2003:

        "Fiat/Suzuki to develop SUV - International Trends - Brief Article
        Automotive Industries, May, 2003 by Andrea Wielgat

        Fiat Auto and Suzuki Motor Corp. will jointly develop a new SUV by the second half of 2005 Suzuki will build the vehicle at its plant in Hungary and will also supply the platform. Fiat plans to sell about 20,000 units of the vehicle while Suzuki will sell 40,000. Suzuki will develop much of the vehicle with Flat supplying the diesel engine.

        Lähde: http://www.findarticles.com/p/articles/mi_m3012/is_5_183/ai_101939301

        Tuo crossover on ollut jo pitkään myynnissä Suomessakin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe