Onko Fiat ainoa autovalmistaja, joka ei aio olla mukana taistelemassa kaupunkimaasturien markkinaosuuksista?
Ainoa
11
1303
Vastaukset
- quuppaa
miten niin ei aio? sehän on jo tosin pienimmässä luokassa parillakin mallilla
- malleja
Noita pikkufiiatteja, nelivetoisia Pandoja tai muita Sediceitä ei perinteisesti lasketa kaupunkimaastureitten kategoriaan.
- ainut
Missä menee raja mikä on kaupunkimaasturi, pitääkö sen näyttää maasturilta, olla 4-veto, maavaraa, jotain muuta mitä?
Onko esim näillä moista mallia:
- Mazda
- Saab
- Citroen
- Alfa Romeo
- Renault
- Audi
- Seat
- Skoda
(- Smart)- ei aivan
Noista mainitsemistasi merkeistä
-Citroen C-Crosser
-Mazda Tribute, Mazda CX-7
ovat jo olemassa
-Audilla on Allroad ja Q7 sekä tulossa pienempi cittari
-Skodan Jeti on myös esittelyä vailla (Volkswagen Tiguanin sisarmalli)
-Lancia ja AlfaRomeo ovat Fiatin kanssa samoilla linjoilla, tosin AlfaRomeon crosseri on nähty autonäyttelyissä
-Saab ja Seat eivät tietääkseni tuo suvia markkinoille vielä ensi vuonnakaan
-Renault on jo esitellyt prototyypin ensi vuonna julkaistavasta korealaismaasturistaan (Renault Koleos)
- sryjdtykdtkdftuk
Kuka kaupunkimaasturia, jonka mallinimikin on paradoksi(kaupungissa maasturi)edes tarvitsee?
- tarvitsee
Myyntimääristä päätellen hyvinkin moni tarvitsee.
Tuo termi `kaupunkimaasturi´ on toki täysin älytön ja siksi olisikin fiksua puhua vaikkapa `suvista´ .
Kyseessä on monikäyttöauto, mutta se termi taas perinteisesti tarkoittaa isolla takaluukulla varustettua henkilöautoa.
Älä anna termin hämätä itseäsi.
Maastoautojahan nuo eivät tietenkään ole.
Mikäs tämä sitten on?
http://www.autoblog.it/post/immagini-del-suv-fiat-suzukiUutinen toukokuulta 2003:
"Fiat/Suzuki to develop SUV - International Trends - Brief Article
Automotive Industries, May, 2003 by Andrea Wielgat
Fiat Auto and Suzuki Motor Corp. will jointly develop a new SUV by the second half of 2005 Suzuki will build the vehicle at its plant in Hungary and will also supply the platform. Fiat plans to sell about 20,000 units of the vehicle while Suzuki will sell 40,000. Suzuki will develop much of the vehicle with Flat supplying the diesel engine.
Lähde: http://www.findarticles.com/p/articles/mi_m3012/is_5_183/ai_101939301- tutustuu nykypäivään
Timontti kirjoitti:
Uutinen toukokuulta 2003:
"Fiat/Suzuki to develop SUV - International Trends - Brief Article
Automotive Industries, May, 2003 by Andrea Wielgat
Fiat Auto and Suzuki Motor Corp. will jointly develop a new SUV by the second half of 2005 Suzuki will build the vehicle at its plant in Hungary and will also supply the platform. Fiat plans to sell about 20,000 units of the vehicle while Suzuki will sell 40,000. Suzuki will develop much of the vehicle with Flat supplying the diesel engine.
Lähde: http://www.findarticles.com/p/articles/mi_m3012/is_5_183/ai_101939301Tuo crossover on ollut jo pitkään myynnissä Suomessakin!
- sun maailmas
on pieni http://images.google.fi/images?hl=fi&q=Fiat Oltre &btnG=Etsi kuvia
- tämä maasturi
Aikanaan hyvinkin edistyksellinen oikea maastoauto
http://images.google.fi/images?svnum=10&hl=fi&lr=&q=Fiat Campagnolo&btnG=Hae
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568