Hei!
Kellään kokemusta lääkkeestä nimeltä Doxal??
Lihottaako??
Haittavaikutuksia??
Auttaako ahdistukseen / masennukseen?? Kuinka äkkiä?
Aiheuttaako riippuvuutta??
Kiitos!
Doxal
6
12078
Vastaukset
- eläköyttä hanki
Doxal hidastaa aineenvaihduntaa mutta senkin kanssa voi klaarata tsekkaamalla ruokavaliota. Mulla on kroonistunut depis ja annostukset ovat ollet aina 50mg-200 mg. Vaikeissa masennustiloissa 150 mg-300 mg on aika tavallista.
Auttaa nukahtamaan hyvin eikä mulle ole siitä sen ihmeempiä viekkareita tullut millon olen madaltanut annostusta. Käyttänyt oon toistakymmentä vuotta. Välillä koklattu noita uusia kalliita paskoja SSRI-sellaisia eikä ne ole skulanneet mulla mitenkään. Doxal on ollut ihan hyvä lääke tähän mun syvänmerensukellustautiin. ;)
Toivottavasti tästä oli jotain apua ja/tai joku toinenkin vastailisi.- Anonyymi
Doxal on ollut mulla noin 15 vuotta käytössä. Univaikeuksiin auttaa hyvin. Mulla 100 - 200 mg
annoksilla. Haittoja : lihottaa varsinkin minulla kun hidastaa aineenvaihduntaa ja juon kaljaa !
Lähinäön huonontumista voi seurata !! Doxalin valmistus lopetetaan 1/2020
- härkä
Moi!
Joillakin kaikki trisykliset antidepressiivit, jonkin verran lihottava, mutta ei kaikilla. Auttaa ahdistukseen, uneen ja masennukseen. Uneen vaikuttaa kaikilla, tietysti annoksesta riippuen. On niin yksilöllistä. En ole kuullut doxalin aiheuttavan riippuvuutta. Kokeilemalla selviää. Nykyään käytetään lähinnä unettomuuteen. On vanha lääke, mutta ei se mitään, jos toimii. - Anonyymi
Doxal on vanha masennuslääke, jolla on voimakas väsyttävä vaikutus. Toisaalta, väsyttävä vaikutus, ainakin oman kokemukseni mukaan, vähitellen vähenee, jos käyttöä jatkaa joka ilta. Toisin sanoen, toleranssi tällöin kasvaa.
Ehkä kannattaisi pitää välipäiviä tai ottaa vain joka toinen ilta, jos unettomuuteen sitä käyttää.
Kysyt, auttaako masennukseen tai ahdistukseen. Kyllä se on tarkoitettu masennuksen hoitoon, tosin vaikutus tulee viiveellä. Ahdistukseenkin tuon lääkkeen on sanottu auttavan jonkin verran. Eikä se aiheuta möskään riippuvuutta. - Anonyymi
Lihottaako,ja suoraansanoen pienentää.Maha,jos otat ko lääkettä,kuin suuri ilmapallo!
- Anonyymi
Sopiiko alkoholi Doxalin. kanssa ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004937298- 2272578
- 262561
- 1581864
- 1141748
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31469Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621148IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41135- 741133