Illan hämärä himmentää huoneen,
pajatsoa moni koittaa-harva voittaa,
tyhjäksi lasin huomaan Hänen juoneen
meille trio nyt soittaa.
On viinin maku kaikkein parhain
kun se on vanhempaa,
vaan jos sitä maistaa varhain
niin se on silloin katkeraa.
Toiset rakkautta anoo
enemmän kuin sitä saa.
Hiukan itselleen jos anoo
sen voi myös saavuttaa.
Nyt pohjaan asti malja juodaan,
on siinä hehku huumaavin.
Näin uutta jo pöytään tuodaan:
"Hei,-saisinko myös laskuni."
Kapakkatrion välisoitto
4
448
Vastaukset
- Rellu
teillä tuntuu menevän Murukullan kanssa aatok-
set samoissa * savuisissa kapakoissa *
Ihan hymyten sanon tuon :)
Mutta - itse runosta.
Riimitykset sointuu hyvin, ja ainoa jonka itse
muuttaisin, on viimeinen lause.
Mielestäni se rikkoo muuten niin hyvin kulkevaa
runoa, että olisin päättänyt itse runon joten-
kin toisella tavalla * miettii *
" Nyt pohjaan asti malja juodaan,
on siinä hehku huumaavin.
Näin uutta jo pöytään tuodaan
Häntä katson ja tuumin
käteensä jos tarttua rohkenisin ?
Noooh, tuo vaan minua jäkärää taas :)- mikset
ole mukana laulamassa..
- Rellu
mikset kirjoitti:
ole mukana laulamassa..
ei oo kutsu käyny * nauraa *
- * MURUKULTA*
Mitä ihmettä!Ei olla alkuun päästy,
kun se jo laskua pyytää! :/
Muuten kyllä oli mukavan soljuva
teksti ja sitä elämänviisauttakin.
Myrskyiseen iltaan, Muru tarjoaa
lasin viiniä ja kynttilän lämpöä! :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a626863Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�2225602Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,714536Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K1063782Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii732941Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut662897Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1162602SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het212044Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan621927Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2551831