Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Turhaa!

tipuliinukka

Yksinään on aika turha juhlia! Enkä edes ymmärrä, miksi kaukkeen amerikkalaiseen hömpötykseen tarvii lähteä mukaan? Enää vaan puuttuisi, että kakarat alkaisivat kiertelewmään ovelta ovelle hokemassa: "karkki vai kepponen?"

27

1086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgkellimö

      Telkkari on täynnä jenkkihapatusta aamusta iltaan, kaikkee tappoo ja rahankeruuta yöt päivät. Ja nyt muka tämmöstä v*n halloweenia pitäs järjestää, pah! Pennuille opetetaan pienestä pitäen kaikkee jenkkipaskaa, suomalainen on avuton ja aivoton. Tyhmä suomalainen ei osaa kuin matkia. Robotti, joka ei luo mitään uutta milloinkaan.

      • tipuliinukka

        ....Mutta tämmösiä me suomalaset yleensä ollaan. Suurin osa vaan matkivat muita kun ei omia keksitä! Minä en silti omalla kohdallani myönnä tuota enkä ko pilipali-juhlaa juhli!!


    • :Devil:

      Jos et tykkää halloweenista niin anna edes muiden nauttia, äläkä narise! Ei sun tarvii juhlii halloweenia jos et haluu. Ei se oo pakollista, niinku ei oo muutkaan juhlat. Itse tykkään halloweenistä koska on kivaa olla välillä vähän pelottava tunne kun kulkee pimeetä "metsäpolkua" jossa on hämähäkinseittiä ja muuta! Ja sitäkin saa odottaa KAUAN että lapset kiertelevät ovilla.

      • ois poikaa

        kuten jossain ketjussa joku esitti. Ei mitään nössöö halloweenia jenkkitörsöö.


      • tipuliinukka

        Tykkää sinä siitä jos tykkäät minä en! Ja hei tämähän on vain MUN MIELIPIDE! Jos et viestistäni tykännyt niin oma on häpeäsi! Kaikkia ei aina voi eikä tarvitsekaan miellyttää! x))
        Pidä juhlasi miten tykkäät!


    • Perheen kanssa juhliva

      Taidat olla joku vanhapiika tai aikamiespoika, jolla ei ole ketään kenen kanssa juhlia ja nyt niin kovasti harmittaa, että täytyy muidenkin halloween yrittää pilata! Minä ainakin nautin katsella kuinka lapsilla on kivaa, mutta toki jos yksin pitäisi viettää.... Voi raukkaa :)

      • tipuliinukka

        Vanhapiika taidat olla! Ikävää, että en voi miellyttää sinua, mutta hei TÄMÄ ON vain MINUN MIELIPITEENI!! Vietä sinä tätä turhaa hölynpöly-juhlaa ja PIDÄ OIKEIN PERKULEEN HAUSKAA!!
        ...Minunkin puolestani siis! x))))))


    • näyttää ihan kuin

      tipuliinukan perässä olis tähtilippu. Aikamoista jenkkimmainosta sekin vaikka ne liput pitäs polttaa tai ainakin kusta päälle.

      • kovasti hämmästyttää!

        Pakkoko se on tulla tällaiselle palstalle jos se halloween niin häiritsee?? Eikö todellakaan ole parempaa tekemistä? Aika säälittävää!!


      • tipuliinukka
        kovasti hämmästyttää! kirjoitti:

        Pakkoko se on tulla tällaiselle palstalle jos se halloween niin häiritsee?? Eikö todellakaan ole parempaa tekemistä? Aika säälittävää!!

        Se on todella ikävää ja SINÄ OLET SÄÄLITTÄVÄ jos et kestä kuulla eriävää mielipidettä!!


      • Halloweenia viettävä
        tipuliinukka kirjoitti:

        Se on todella ikävää ja SINÄ OLET SÄÄLITTÄVÄ jos et kestä kuulla eriävää mielipidettä!!

        Miksi ihmeessä pitää tulla esittämään se eriävä mielipide tälle palstalle?? Täytyy siis yrittää toisten ilo pilata, joten itse ette taida sallia eriävää mielipidettä! ANTAISITTE NIIDEN JUHLIA; JOTKA SITÄ HALUAVAT! Teitä se ei ainakaan häiritse jos haluamme sitä viettää perheen kesken!!


    • mikkkkki

      Mun mielestä ois söpöä jos joku pikku lapsi tulis ovelle ja sanois "karkki vai kepponen" antaisin paljon karkkii

      • mikki tänne

        Mä taas tekisin kepposen ja kävelisin tamtam.


      • tipuliinukka
        mikki tänne kirjoitti:

        Mä taas tekisin kepposen ja kävelisin tamtam.

        Ja minä opettelisin kirjoittamaan yhdyssanat oikein ennen kuin kommetoisin toisten mielipiteitä!! x)))))))))))))
        Eikä tämä ollut piikki sinulle vaan tolle urpolle joka miikkinä kirjoittaa!! :)


    • Erityis asiantuntija

      Me ollaan apinoitu jo amerikasta coca-cola joulupukki, nyt jotkut yrittää tuoda halloweenia tänne. Seuraavaksi kai kiitospäivä. Tarttis kai olla riittävän alhainen älykkyysosamäärä että tämmöst jaksais.

      • tipuliinukka

        Kaikenlainen paska sieltä vaan on pakko repiä tänne! :( ...Yrittävät meistä saada väkisin Amerikkalaisia! Hyvä teksti sulla muuten, mutta en pahalla muuten paitsi, että toi erityisasiantuntija kirjoitetaan yhteen! ;) *pusu* sulle. =))


      • e-asiantuntija
        tipuliinukka kirjoitti:

        Kaikenlainen paska sieltä vaan on pakko repiä tänne! :( ...Yrittävät meistä saada väkisin Amerikkalaisia! Hyvä teksti sulla muuten, mutta en pahalla muuten paitsi, että toi erityisasiantuntija kirjoitetaan yhteen! ;) *pusu* sulle. =))

        virvin varvon tuoreeks terveeks tulevaks vuodeks, vitsa sulle palkka mulle


      • tipuliinukka
        e-asiantuntija kirjoitti:

        virvin varvon tuoreeks terveeks tulevaks vuodeks, vitsa sulle palkka mulle

        Pahan pistit!
        ...Olikohan Juhannuksesta joku vastaava sanonta?? ;)))))


    • tipuliinukka

      OLETTE TE KETKÄ EI KESTÄ KUULLA ERIÄVÄÄ MIELIPIDETTÄ TOLLASESTA AMERIKANPASKASTA!!

      JUHLIKAA HELVATTU NIIN, ETTÄ PÄÄ IRTOAA!! SIINÄ TEILLE HALLOWEENIA OIKEIN OLANTAKAA!! x[

      • pläääääääää

        varmaan joku äikän ope jolla ei oo muuta tekemistä ku huomautella toisten yhdyssana virheistä... ärsyttävää ku tommoset tulee pilaamaan toisten ilon..


      • HolmesinJohn

        Tätä teiniä (tipujne.) ei ole kukaan kutsunut halloween bileisiin ja se on nyt hyvin hyvin vihainen :)


      • tipuliinukka
        HolmesinJohn kirjoitti:

        Tätä teiniä (tipujne.) ei ole kukaan kutsunut halloween bileisiin ja se on nyt hyvin hyvin vihainen :)

        Jos olen mielestäsi vielä teini!! =))


    • Nari

      Kaikilla on omat mielipiteensä halloweenistä, mutta kyllä se menee jos kemut ovat kohdallaan ja viinaa riittää ;)

    • pikkupipari

      So? Mitä sitte vaikka tulisivatki? Sä et päätä muiden asioista;PP


      >pikkupipari

      • tipuliinukka

        Todellakin kätevää, että sinäkin sen viimein tajusit! Vaikka vähän ihmettelen, miksi niin olit luullut, vaikka ei me edes tunneta! x))
        (vitsi, vitsi)

        Oletko oikestai niin tyhmä, että uskot minun niin luulevan?? ...Oikeasti hei, haloo!?
        *On huvittunut piparin kirjoituksesta!*


      • Ceela
        tipuliinukka kirjoitti:

        Todellakin kätevää, että sinäkin sen viimein tajusit! Vaikka vähän ihmettelen, miksi niin olit luullut, vaikka ei me edes tunneta! x))
        (vitsi, vitsi)

        Oletko oikestai niin tyhmä, että uskot minun niin luulevan?? ...Oikeasti hei, haloo!?
        *On huvittunut piparin kirjoituksesta!*

        Toki saat inhota halloweenia, ihan sama se minulle on, mutta sitä en ymmärrä miksi olet hakeutunut tälle palstalle sitä kuuluttamaan. Oletettavasti yrität vain provosoida, olet kenties huomionhakuinen?

        Ja lisäksi, et itse taida hyväksyä eriävää mielipidettä kun pilkkaat jokaista joka on tähän viestiin kommentoinut olevansa erimieltä. Tällekin tekstille työnnät vastaukseksi "x))))))))) vitun idiootti et hyväksy mun eriävää mielipidettä juhli vaa nii et kuolet ihan sama mulle hahahahaha"- tyyppistä roskaa sen sijaan että vastaisit asiallisesti.


    • P.A.Alkoholisoitunut

      ...että kyseessä on JUHLA! Juhlissa on aina kyse hauskanpidosta ja olen havainnut, että mitä enemmän juhlia sen enemmän hauskanpitoa. Sama se mitä kissanristijäisjuhlia ne jenkeissäkin pitävät - tänne kaikki vaan sanon minä! Ihmiset voittavat! Suomi voittaa! Valoa harmaaseen arkeen! Ainut joka häviää on kansantalous, kun jään kotiin rokuliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe