1. Monta seeprapeippoa sinulla on?
2. Mitä sinulla on häkin pohjalla? (sanomalehteä yms.)
3. Minne laitat linnut siivouksen ajaksi?
4. Mitä virikkeitä linnuillasi on? (esim. peilejä yms.)
5. Kauanko peipot on ollut sinulla?
Ihan uteliaisuuttani tein tämän kyselyn :).
Gallup seeprapeipoista!
7
437
Vastaukset
- Banaani_Buu
1. Monta seeprapeippoa sinulla on?
yksi seeprapeippo, alussa minulla oli 2 mutta toinen kuoli 3 vuotiaana, sitten hankimme yksinäiselle seeprapeipolle kaveriksi
untulaatin, :D hyvin tulivat toimeen, paavokin kuoli viime vuonna.
2. Mitä sinulla on häkin pohjalla? (sanomalehteä yms.)
sanomalehtiä
3. Minne laitat linnut siivouksen ajaksi?
ne pysyvät häkissä, nostan yläosan maahan siksi aikaa kun tyhjennän alaosan
4. Mitä virikkeitä linnuillasi on? (esim. peilejä yms.)
peili, pari keinua ja tollanen ihme hökötys joka roikkuu tuolta häkin katosta
5. Kauanko peipot on ollut sinulla?
Peipponi on ollut minulla 10 vuotta- ?!??!??!?!?
Voiko seeprapeipot ja undut olla samassa häkissä?!?!?? Itse olen kuullut, että ehdottomasti EI!
Undut saattavat kuulemma luulla peippojen jalkoja "makupaloiksi", värien perusteella. Lisäksi peipot kuulemma saattavat pelätä. En tiedä, mutta näin olen kuullut..
Kertoisitko heistä yhdessä hieman.. Kiitooos :)
- Jari T
1. minulla on kaksi seeprapeippoa ja neljä kanarialintuja, kaikki parit omissa häkeissään.
2. aikakauslehtien sivuja, parempaa ja paksumpaa kuin sanomalehti
3. ks. ed. vastaajan vastaus
4.ei ole muuta virikettä kuin kylpyhuone ja hirssitanko. - ilona pilona
1.minulla on 5 seepra peippoa
2. häkinpohjalla minulla on sanoma lehteä
3.päästä linnut häkin siivouksen ajaksi lentämään
4.minun linnuillani on kulkus keinu ja peili
5. peipot ovat ollet minulla 4 vuotta - OmistajaTyttö
1. Kotona tällä hetkellä 4, mutta kuusi ihanaa peippoa kaikken kaikkiaan omistan (:
2. Sanomalehteä. Yritän aina laittaa mahdollisimman vähä painomusteisia sivuja.
3. Irrotan häkinpohjan, ja siirrän "häkin yläosan" pöydälle jossa on sanomalehtee. Tällöin voin puhdistaa häkinpohjan kaikessa rauhassa.
4. Peilejä, erilaisia ja värikkäitä ruokakuppeja, keinu, sellanen helistin (jota ne aluksi toki pelkäsivät, nyt se menee jo :)
5. Neljä ovat vasta poikasia, reilun puolivuotta. "Vanhemmat" ovat olleet kauemmin (: - nyt sitten
1. Vain kaksi. Lisää jahka löydän mieleisiäni...
2. Sanomalehteä
3. En minnekään, veden vain pohjan ulos
4. Toisensa. Oikeita oksia. Nakerreltavaa.
5. Vuoden - zeppris
Minulla on 4 seeprapeippoja. Yksi fawn naaras ja yksi harmaa naaras ja kaksi harmaita koirasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792806Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731451Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291345
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581210Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j911108- 741107