okkultismia

noituutta

koko halloveeni (lue: HELLoveeni) tyyni. Spiritististä, muka harmitonta lasten kivaa? Madaltaa kynnystä kaikenlaiseen satanismiin myöhemmin. Sitten vedetää huumeita nuppi turvoksissa ja ollaan sossun asiakkaina, ku leikittiin noitaa vähän.

6

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on väkivaltasin maa

      maailmassa. Vastaus löytyi halloweenista. Se olisi kiellettävä Suomessa välittömästi Suuren Saatanan tuontituotteena. Pakanalliset viikatemiehet aiheuttavat lapsissa pelkoja ja myöhemmällä iällä ovat alttiina huumeisiin. Koko halloween on huumekulttuurin tuote: irlantilaiset sieniäsyöneet äijät saivat päähänsä leikkiä "napeilla"(karkeilla). Nykyään jotkut jenkit panee lapsille karkeiksi LSD-nappeja ja niin on moni pieni kuollut säikähdykseen, hypännyt katolta tai jäänyt muuten vaan vajaaksi. Halloweenillä on murheelliset ja veriset perinteet, sitä ei kaivata tänne.

    • licker

      Sehän on kaiken hienointa aikaa :> Kun yhteiskunnas ihmiset sortuu tämän tästä kaikenlaisiin tekoihin jota ei voi ymmärtää kun ei elä toisen päässä...Mutta tuo halloweeni happinen ei ole mitään.."moskaa" samoin kun se mihin meitä kaikkia ihmisiä yritellä johdatella ilman omaa halua esikoulusta saakka!!!Se on sairautta jonka pitäis tuhota maailmalta. Ei suomikaan siis ole sinänsä vapaa maa jos on periaatteita missä pitää käydä eskarista lähtien jne....

      • Siis että

        mitä?


    • Nina84

      Ei halloween pelkästään ole Suomen maassa ruotimisen arvoinen asia, entäs sitten juhannus, jolloin tehdään juhannustaikoja? Pääsiäinen milloin pukeudutaan noidiksi? Meillä halloween on hauska tapa kokoontua kaveriporukan kanssa sonnustautuneina hauskoihin asuihin kun asuntokin on koristeltu asian mukaisesti. Pelaamme pelejä ja katsomme kauhuelokuvia. Kukaan meistä ei usko mihinkään spiritismiin ja sen toimivuuteen, ja koko homma on niin kaukana okkultismista kuin vaan voi olla.

      Halloween eli kekri eli Samhain on ennen ollut uudenvuodenjuhla jota nykyään juhlitaan joulukuun viimeisen päivän ja tammikuun ensimmäisen välisenä yönä. Tunnetuin tapa juhlia sitä on viina ja ilotulitukset. Halloween on paljon mielekkäämpää eikä siihen tarvita viinaa.

    • Jepuska

      Koska pukeudun helloveeninä noidaksi niin rupeanpa jo varailemaan aikaa huumekatkaisuhoitoon. Sillä pukeutumalla noidaksi sorrun siis automaattisesti käyttämään huumeita. Siksi varmaan jeppekin juo.

    • Huvittunut kummitus

      Ihan oikeasti..noinko tosissaan otatte halloweenin!menkää ny vähän itteenne..johan kuolleetkin nauraa haudoissaan!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe