Vaakamiehet huomio!

anivel

Hei vaakamiehet.Olen oinasnainen, joka on niin lopullisesti ja auttamattomasti rakastunut vaakamieheen. Mikä tehoaa. Ollaan ystäviä, mutta kun oinasnainen on niin vahva ja impulsiivinen.... Mitä pitäisi tehdä, jottei vaakamies tunne olevansa ahdistettu, vaan ymmärtää että tämä nainen on rakastunut häneen?

8

1716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen69

      mutta haluaisin myös tietää miten tuon asian saisi jakeluun pelottamatta miestä pois?

    • ... ja vaaka

      Olen vaakamies ja auttamattoman sokea ja kyvytön tulkitsemaan naisten mielenkiintoa minua kohtaan. Jos joskus yritän jotain tulkita, tulkinta menee pääsääntöisesti perse eellä pajukkoon.
      Lisäksi olen täysin kyvytön tekemään sitä viimeistä liikkua, se jää poikkeuksetta naisen tehtäväksi.

      Minun on helppo ystävystyä, myöskin ihastua/rakastua vastakkaiseen sukupuoleen, mutta vaikka ystävyys syvenisikin puolin ja toisin ja jos nainen ei sano suoraan että nyt riittää tämä pelleily, niin siihen se sitten jääkin.

      Eli suosittelen suoraa toimintaa tai sitten niin suoraa vihjettä että vaa'allakaan ei ole tulkinnan varaa...

      Ilman suorantoiminnan naisia olisin varmaan vieläkin neitsyt :) Johtuukohan tästä, että 5/6 pitempiaikaisesta seurustelukumppanistani ovat olleet härkänaisia.

      • tälläinen

        Noo-o, kerrohan sinä, mihinkäs tässä vaakamiehen logiikassa perustuu tälläinen tilanne? Tein vaakamiehelle suoran ehdotuksen tapaamisesta, hän vastasi olevansa varattu. Ok, siinä ei mitään. Meni aikaa eikä nähty siis vilaustakaan olosuhteista johtuen.(Siis emme ole tapailleet koskaan.) Minulla olisi ollut vielä kiinnostusta, mutten tietenkään voinut tehdä mitään, kun oli varattu. Hän taas palasi maisemiin. Suutuin itselleni, kun hän aina vain oli/on mielessäni, ja rupesin välttelemään häntä. Nyt hän vilkuilee ja näyttääpä, että muutaman kerran on tarkoituksella jäänyt palloilemaan tielleni. Tämä on taphtunut parin vuoden aikana. Enpä ole miekkosta sen kummemmin huomioinut, sillä mitä siitä hyötyisin?
        Mitä ihmettä tämä meinaa? Onko vai, että vaaka kuitenkin haluaisi itse "metsästää", vaikka laittomastikin, vai onko suhteensa mennyt huonompaan suuntaan vai mitä kummmaa?


      • revontuli

        Olen kertonut rakastamalleni vaakamiehelle, että olen ihastunut häneen (en voinut sanoa rakastunut, koska pelkäsin, että mies lähtee saman tien karkuun). Hän sanoi minulle, että olisipa maailma täynnä minunlaisia ihmisiä, niin olisi parempi paikka elää. Mutta siinä kaikki. Ei antanut mitään toiveita. Mitä nyt teen?


      • '''''
        revontuli kirjoitti:

        Olen kertonut rakastamalleni vaakamiehelle, että olen ihastunut häneen (en voinut sanoa rakastunut, koska pelkäsin, että mies lähtee saman tien karkuun). Hän sanoi minulle, että olisipa maailma täynnä minunlaisia ihmisiä, niin olisi parempi paikka elää. Mutta siinä kaikki. Ei antanut mitään toiveita. Mitä nyt teen?

        vaakamiehen käytöstä...älä vaan jää odottelee että tunnustaa sulle rakkauttaan koska sitä ei välttämättä tule tekemään.Haluaan omal kommentillaan pitää sinut lähellään mut oman muurinsa ulkopuolella koska katselee muitakin vaihtoehtoja! Sori,mut kokemusta täysin samanlaisesta kommentistavaakamieheltä :-)


      • arttuk67
        ''''' kirjoitti:

        vaakamiehen käytöstä...älä vaan jää odottelee että tunnustaa sulle rakkauttaan koska sitä ei välttämättä tule tekemään.Haluaan omal kommentillaan pitää sinut lähellään mut oman muurinsa ulkopuolella koska katselee muitakin vaihtoehtoja! Sori,mut kokemusta täysin samanlaisesta kommentistavaakamieheltä :-)

        Olisipa hienoa, jos itseäni lähestyisi oinasnainen - itse en ainakaan karkuun juokse ; ) Olkaa naiset rohkeita. Ei liian suoraan asiaan, mutta pienten vihjeiden kautta pikkuhiljaa lähemmäksi : ) Vaaka ei välttämättä osaa tulkita elekieltänne heti oikein, joten pikkasen apuja tarttee... t. Vaaka-mies


      • vuodesta 1973
        arttuk67 kirjoitti:

        Olisipa hienoa, jos itseäni lähestyisi oinasnainen - itse en ainakaan karkuun juokse ; ) Olkaa naiset rohkeita. Ei liian suoraan asiaan, mutta pienten vihjeiden kautta pikkuhiljaa lähemmäksi : ) Vaaka ei välttämättä osaa tulkita elekieltänne heti oikein, joten pikkasen apuja tarttee... t. Vaaka-mies

        Allekirjoitan täysin tuon elekielen tulkinnan. Itselleni vihjeet pitää tehdä kyllä melko selvästi tai muuten ei asiat etene ystävyyttä pidemmälle. Omassa elämässä olen tehnyt useita virheitä ja varmasti menetyksiä juuri sen takia, että en ole ymmärtänyt Teidän ihanien naisten hienovaraisia vihjailuja ja lähestymisiä! Olkaa siis aktiivisia, niin tälläkin vaakamiehellä voi vielä olla mahdollisuus kauniiseen yhteiseen elämään :)


      • vitun kusipää ämmä
        tälläinen kirjoitti:

        Noo-o, kerrohan sinä, mihinkäs tässä vaakamiehen logiikassa perustuu tälläinen tilanne? Tein vaakamiehelle suoran ehdotuksen tapaamisesta, hän vastasi olevansa varattu. Ok, siinä ei mitään. Meni aikaa eikä nähty siis vilaustakaan olosuhteista johtuen.(Siis emme ole tapailleet koskaan.) Minulla olisi ollut vielä kiinnostusta, mutten tietenkään voinut tehdä mitään, kun oli varattu. Hän taas palasi maisemiin. Suutuin itselleni, kun hän aina vain oli/on mielessäni, ja rupesin välttelemään häntä. Nyt hän vilkuilee ja näyttääpä, että muutaman kerran on tarkoituksella jäänyt palloilemaan tielleni. Tämä on taphtunut parin vuoden aikana. Enpä ole miekkosta sen kummemmin huomioinut, sillä mitä siitä hyötyisin?
        Mitä ihmettä tämä meinaa? Onko vai, että vaaka kuitenkin haluaisi itse "metsästää", vaikka laittomastikin, vai onko suhteensa mennyt huonompaan suuntaan vai mitä kummmaa?

        vikittelees mun vaakamiestä????mistäs kaupungista tää vaakaihastuksesi on????sikamuija,kun varattuja vilkuilee,täys kyrpä akka...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe