Tätä pitää tukea, sopivasti ennen vaaleja. Mä yritän haalia kaikki paitti suorajalkaiset mukaan heh.
Nyt olisi juuri oikea aika kertoa noille päättäjille, että nyt ei kelpaa mikään muu kuin VASTUULLINEN ILMASTONMUUTOSTA PYSÄYTTÄVÄ POLITIIKKA.
Kaikki mukaan: tehdään tästä herätys joka näkyy ja kuuluu;) Mä tulen sinne rautatietorille ainakin klo 17
ilmastomarssi 4.11. sinne sitte;)
6
450
Vastaukset
- juttua
sitten maapallon muodostumisen. Maapallon ilmasto on muuttunut ja heilahdellut äärilaidasta toiseen lukemattomia kertoja ja nyt sitten ihminen on päättänyt lopettaa ikiaikaisen muutoksen tällä telluksella. Vihdoinkin tälle planeetalle tuli eläinlaji (Homo Sapiens), joka kykenee voittamaan maapallon muutosprosessit, kuten tämän jatkuvan ilmaston muuttumisen. Jo riittää jääkaudet sun muut, jes.
- pistaasi-n
Ei viittis edes vastata. Mutta siltä varalta että Exxon maksaa sun palkkas niin: höpi höpi.
- marssija
Tuun tuun, tietenkin. Onneksi niitä järjestetään muillakin paikkakunnilla kuin Hesassa, sinne olis pitkä matka:
* Helsinki: klo 17, Rautatientori
* Kuopio: klo 13, Puistokartanon piha, Puistokatu 20
* Jyväskylä: klo 14, Arenaukio (Kolmikulma)
* Oulu: paikka ja aika auki
* Tampere: klo 17, Rautatieasema
* Turku: klo 14, Vanha suurtori
(lähde www.ilmastomarssi.org) - lisätietoja tapahtumasta
Tapahtumasta lisää osoitteessa www.ilmastomarssi.org
- tulossa sinne
Minut tuntee siitä että kannan kylttiä: "Alas housut, housut alas!" Ilmastonmuutoshan taitaa mennä lämpimämppään suuntaan joten voinemme ehkä heittää raappahousut ja pipot nurkkaan?
- Anonyymi
piip
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445890
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253646Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282871- 472538
- 372311
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2681895Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511838Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä231815- 331620
- 281570