Haussa olisi n. vm -90 1.4 GTX, mielellään alle 200tkm ajettu. Ehjäkorinen ja ruosteeton kaksilla renkailla olisi toivomus. Väriltään musta tai pun. Laita kakkosauto myyntiin ja lähde lomalle...
Jos kuvausta vastaavia on ylipäätään olemassa/myynnissä niin laita joko yhteytystietoja tämän viestin perään tai suoraan meiliä
[email protected].
Ostetaan R5 GTX
2
202
Vastaukset
- GTX
Minulla olisi ko.auto myynnissä. Vm 1989, väri punainen,ajettu 120 tkm
ruosteeton, ehjäkorinen. Auto on ollut perheessä uudesta asti ensin pojan käytössä ja sitten meillä ns. kakkosautona ja ollut päivittäisessä käytössä 33.01.20014 asti, jolloin seisontaan kolmannen auton hankinnan takia. Auto katsastettu 04.11.2013 ja samoin huollettu. Autoon on kahdet melko uudet renkaat. Lisäksi auto on aina ollut lämpimässä tallissa. Tehdyistä huolloista ja korjauksista kuitit noin 10 viimevuoden ajalta. Auto on Turussa.
Puh: 040 7356390 - Joku Muu
Onkohan 11 vuotta vanha ostoilmoitus enää voimassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889