Vielä myynnissä.

Nimetön

Se uroskani on vieläkin myynnissä. Se on kiltti ja seurallinen. Viihtyy sylissä. 1v7kk vanha. Väriltään ruskea. Sairauksia ei ole. Papereitakaan ei ole. Se kani on ollut minulla viimekeväästä asti. Syy miks myyn on se et mulla on jo 5kania. Huoneeseen pitäis saada tilaa. Hinta on 15€. Olisiko joku kiinnostunut? Jos on niin voi kirjoittaa sähkäriini. [email protected]. Sinä on osoite.

7

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malsu

      Laitoin sinulle postia :)

    • mennä kaupaksi!!!!

      .........

    • Miksi olet ottanut/teettänyt poikasia,ellet pysty niistä pitämään hyvää huolta??????Miksi tarvitset häkkiä,kun sanoit,että"pitäisi saada tilaa enemmän"voisit myös antaa häkin samalla ostajalle pupun mukana.Eiköhän se häkki vie enemmän tilaa kotonasi,kuin kanisi???Älä ota enää kesälemmikkejä,jos niille on näin vaikea löytää uutta ja rakastavaa kotia!!!

      -Onnellisen kanin onnellinen omistaja-

      • TAAS KERRAN!!!

        Varmaan tässä on käynyt,että,sattui keväällä "vahinko",niink tossa jo joku sano.
        Poikaset on NYT söpömpiä kuin nuo isot.
        Siksi iso poika saa mennä.
        MYYJÄ Pidä huoli jatkossa,ettei näin käy.
        Vaikka vauvat ovatkin niin suloisia.


      • Nimetön
        TAAS KERRAN!!! kirjoitti:

        Varmaan tässä on käynyt,että,sattui keväällä "vahinko",niink tossa jo joku sano.
        Poikaset on NYT söpömpiä kuin nuo isot.
        Siksi iso poika saa mennä.
        MYYJÄ Pidä huoli jatkossa,ettei näin käy.
        Vaikka vauvat ovatkin niin suloisia.

        Tota ne mun kanit ei ole vauvoja. Kaikki kanit ovat yli 1ja½vuotta. Paljonkin yli. Muutamat ovat yli 2v. Joten kitti vaan vauva viestistä. Ne eivät ole vauvoja ja en myy kania sen takia onko se söpö vai ei. Teillä on ihan väärä ajatus siitä.


      • MIKS TÄMÄ???????
        Nimetön kirjoitti:

        Tota ne mun kanit ei ole vauvoja. Kaikki kanit ovat yli 1ja½vuotta. Paljonkin yli. Muutamat ovat yli 2v. Joten kitti vaan vauva viestistä. Ne eivät ole vauvoja ja en myy kania sen takia onko se söpö vai ei. Teillä on ihan väärä ajatus siitä.

        Olisko mtenkään mahd,että joku muu lähtis.
        Onko muut tyttöjä vai poikia,leikattuja/leikkaamattomia.
        Miten tämä kani tulee toimeen tisten kanssa,vai tuleeko?
        Meillä on kaks yhessä,kolme toisessa häkissä tallissa ja kaks nuorta sisällä.


      • Nimetön
        MIKS TÄMÄ??????? kirjoitti:

        Olisko mtenkään mahd,että joku muu lähtis.
        Onko muut tyttöjä vai poikia,leikattuja/leikkaamattomia.
        Miten tämä kani tulee toimeen tisten kanssa,vai tuleeko?
        Meillä on kaks yhessä,kolme toisessa häkissä tallissa ja kaks nuorta sisällä.

        Ei ole mahdollista kenenkään muun lähteä. Ei ikimaailmassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      69
      949
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      673
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      671
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      592
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      40
      513
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe